Seneler Sonra Muhabbeti ve Sonsuz Aşk

Kore dizilerinin olmazsa olmazı senler sonra olayıdır. Ben bu olayı hiç anlamazdım hatta sinir bile olurdum neden kavuşmaları için onca yıl geçmesi gerekiyor ki derdim .Yeni öğrendim bunun sebebini gerçi kardeşim şimdi mi anladın diye dalga geçti ama olsun geç oldu güç olmadı 🙂

Kore dizilerinde neden seneler sonra olur ? çünkü  o aşk geçici mi yoksa ömürlük mü anlamak için. Eğer aşk  beş sene sonra bile unutulmamışsa bu aşk diğerlerinden farklıdır.Bu aşk hayatının aşkıdır seneler geçse bile hala onu düşünür, onu hayal eder, onu sever .İşte bize bunu göstermek için böyle bir detay koyduklarını düşünüyorum .Siz ne dersiniz öyle midir yoksa başka tahminleiniz var mı ?

gölgesizlerden

“Aşk da ölür ama öldüğünü kabul etmez. Ondandır ki insanlar ölmüş aşklarını sırtıında taşırlar; aşk hamalı olurlar.”

Tükenmiş aşka bir örnek de  Rhet Butler ; açıkcası cnm umrumda değil .Yorgun düşmüş tükenmiş ,vazgeçilmiş bir  aşktır bu .

Zamana yenik düşen aşklar kadar yeni birinin varlığı ile yok olan aşklar da vardır, misal büyük romeo & juliet aşkının hikayesinde ki sessiz kahraman rozalin gibi

Min Hyorin:söylesene Romeo’nun ilk aşkı kimdi biliyor musun?Romeo’nun ilk aşkı Juliet değildi,Rosalin adında bir kızdı.Romeo,Rosalin adlı kızı çılgınlar gibi seviyordu.ama bu sevgisi karşılıksızdı.derken bi baloda Juliet’i gördü.ve ona ilk bakışta aşık oldu.diğer kızı da,Rosalin’i,anında unutttu.insanlar sadece Romeo’yla Juliet’in aşkını bilir.Rosalin’i bilen pek fazla kimse yoktur.çünkü bu onları hikayesidir.Rosalin ise sadece bi figürandır.romeo unun ilk aşkı unutulur ve geçmişe gömülür.Romeo,senin aşkın da romandaki gibi geçici miydi?duyguların nasıl bu kadar değişebildi?Düşlerimin Prensi-Min Hyorin’in Shin’e söyledikleri

Sizce aşk tükenir mi?  Tükenmiş aşk aşk mıdır ?

Zamanın öldüremediği aşklar var mıdır ?

Bir aşkın diğerlerinden daha özel olduğu nasıl anlaşılır ? Aşkı yaşarken hepsi özel değil midir ?

Aşk sonsuza…aşk sonsuz aşk
Ah aşkı arıyor kalbim
Ah aşkı arıyor
Aşk sonsuza kadar…aşk sonsuza kadar
Aşk

Seneler Sonra Muhabbeti ve Sonsuz Aşk” üzerine 8 düşünce

  1. off n’aptın böyle… replik uzmanı winpohu’dan inciler döküler yine 😀
    “Tükenmiş aşka bir örnek de Rhet Butler ; açıkcası cnm umrumda değil .Yorgun düşmüş tükenmiş ,vazgeçilmiş bir aşktır bu .” blog başlığındaki açıkçası canım hiç umrumda değil- lafının nerden geldiğini merak etmiştim hep, hatta bu sabah gene gözüme takılmıştı, haybeye değilmiş…
    goong’daki o rozalinda yorumu çok içime dokunmuştu izlerken, kızcağıza da ayrı bir üzülmüştüm…
    gelelim soruna “Bir aşkın diğerlerinden daha özel olduğu nasıl anlaşılır ? Aşkı yaşarken hepsi özel değil midir ?”

    Zamana yenilen aşklar; insanın büyüyüp değiştiğinde değerini yitiren aşk sanırım…

    Ama insan ne kadar değişirse değişsin, ne kadar uzağa gidersen gitsin, anlamı değişmeyip değeri azalmıyorsa o aşk, o da ömürlük oluyor sanırım… özetle “sana ve zamana yenilmeyen kuvvetli sevgi = ömürlük aşk ” olmalı!

  2. vaoovv, çok felsefi bir yazı olmuş winpohu… ama galiba kore dizilerindeki ayrılıklar konusunda sana katılıyorum: o aşkın çok büyük olduğunu, aradan zaman geçse bile sönmeyeceğini anlatmak için yapıyorlar. gerçi ben gene de gereksiz buluyorum 😛 😛

    bence aşk tükenebilir. bu onun aşk olmadığını göstermez. çünkü herkes başka türlü sever: kimi bir kişiye aşık olur ve ömür boyu ondan vazgeçemez; kimiyse birden fazla kişiye; ama bu ikinci tipteki insanların aşkı aşk değildir diye kesitirp atamayız; bence onlar da en az ilk gruptaki insanlar kadar çok sevmiştir. böyle yani 😀

    • pek felsefik değil ama bence de yapmasınlar yıllar geçmese de olur hem bir iki yılda değil 🙂

      çok güzel düşünüryorsun söylediklerinde haklısın .bende merakımdan sordum öğrendim 🙂

  3. çok güzel yazmışsın cnm . bayıldım bloğuna 🙂 sonsuz aşk teriminin bende ayrı bir yeri var sanırım . ilk aşkında ne kadar çok yaşadıysan ve sonrakilerde bile onunla yaşadıklarını yaşatmaya çalışıyorsan bu sonsuz aşktır işte…. ilk aşkını sona doğru taşımaktır belkide… onun kokusunu çok özlediğinde zamanında kullandığı parfümü sırf yakınlardaymışcasına gibi hissedebilmek için başkalarına hediye etmene sebep olabilecek bir deliliktir.bu durum ya böyle devam edecektir avuntularla … yaa daaa…. o an gelecek seni hiç ummadığın bir anda tekrar saracaktır kollarıyla … başkalarından medet umma olayı sona erecek sonsuzzz aşkk heeppp devam edecektir… tıpkı ay savaşçısında olduğu gibi cnm… maskeli prens ihtiyaç anında superman misali koruyacak ve kurtaracak senii… HERKESİN SONSUZ AŞKIYLA HAYATINI BİRLEŞTİRMESİ UMUDUYLA… başarılarının devamını diliyorum …

    • muhahaha sultanca çok güzel bir nick olmuş 🙂
      yalnız kok senin yorum benim yazıdan güzel olmuş .resmen solladın yazımı 🙂
      aşkı benden çok daha güzel anlatmışsın ben sadece ağzım açık okudum yorumunu 🙂 sen bu güzellikleri boşa harcama yaz bol bol yaz 🙂
      en sevdiğim detay da ay savaşçısı oldu nerden geldi aklına .çok seviyorum bunu yüzümde koca bir sırıtış var senin sayende 🙂
      inş dileklerin gerçekleşir 🙂

Bir Cevap Yazın

