NE İSTİYORSUNUZ :)

Bu gün arkadaşlarımla buluştum gülmekten kırıldım .çok eğlenceli bir gündü .önce gülhaneden süleymaniye ‘ye yürüdük çok meth edilen bir mekana gittik .o manzara için o kadar yol yürüdük ya bu sıcakta manzaranın tadına varmak için ön tarafta boş masa arayışına girdik 🙂 biraz bekledikten sonra level atladık ve istediğimiz masayı kapmayı başardık 🙂 ama günün eğlencesi dostların esprileriydi . kahve falı bakan kankanın fincanda ağaca yaslanmış deniz kızı görmesinden kilise nikahına kadar bir ton kahve muhabbeti ve bol bol kahkaha efekti vardı .

günün olayı ise garsonun bize ne istiyorsunuz demesiydi .ne istiyonuz lan  sipaişleri bir kere de versenize 🙂 neyse sonra pardon ne arzu ederdiniz dedi ama biz çoktan gülmekten kırılmıştık 🙂

yan masadakileri dövmek istedim . sonra o fincanları alan ilginç garson yorum yaptı geleceğim parlakmış hadi oradan len demek istiyorum hiç inanmadım usturuplu sallasaydın bari 🙂

bir de galata muhabbeti vardı yazarken bile katıla katıla gülüyorum çünkü o şakaya güleceğim diye içtiğim çay burnumdan geldi hayatta ilk defa güldüğüm için acı çektim nefessiz kaldım 🙂

sokaklarda kaybolma sevdamızı bu sefer gerçekleştiremedik ama ben yine bir istanbul turunda kendimi kaybetmek istiyorum 🙂

istanbul ,dostlar ve de esprilerle unutulmaz bir gün geçirdim 🙂

NE İSTİYORSUNUZ :)” üzerine 9 düşünce

  1. çok methedilen bi yer de çok gizemli olmuş.başka kim methetti ki 😀 ama fallarım iki vakte kadar çıkacak demiştin dersin huh 😀 zaten nerde deli var bizi bulsun,garsonun yüzsüzü de bizi buldu ayol 😀 seni daha ben nerelere götüreceğim de şu yürüme işini biraz hızlandırman lazım,olmuyor böyle 😀

    • hahah sen çok meth ettin 🙂
      hı hı ban ne dedin hiç 🙂 garsonun dediği tutsun önüm açık olsun muhahah 🙂
      deli deliyi dakka da bullurmuş ya ondan 🙂
      hızlıyım ya sana yetişmek ne mümkün bir sen bir de türk hava yolları rakip tanımıyorsunuz ama ben bunun için yürüme eğzersizi yapacağım istanbulu turlarız artık sokak sokak 🙂

    • haahahahha ağaca yaslanmış deniz kızı gördü daha neler neler kopardı beni ama kaktüse de yaslanmış olabilir tabi 🙂 egosantrikrapsody nin falları bile olay 🙂

  2. methedilen manzaralı bir mekan ve kahve fincanları.. bulmacanın cevabı ağa kapısı 🙂
    şehri istanbul’un terası da çok güzeldir.. ama oraya bir daha adım atacağımı sanmıyorum herhelde 😉 aklıma bir sürü şey getirdin bak şimdi..

Bir Cevap Yazın

