I will teach you love …( KEŞKE )…

Dünyanın en zor işi bir başkasının kalbini kapmaktır.

( küçük prens)

Blogumdan uzak kalmak hiç iyi gelmiyor bana .Özlemişim buraları ,aslında hep yazmak istiyorum bir sürü şey birikti ama fırsat olmuyor .Hep bir koşuşturmaca .Umarım Kısa zamanda filmlerle ,animelerle ,mangalarla dönerim buralara .Şimdilik kaç gün önce izlediğim bir filmden bahsetmek istiyorum .

Üstünden zaman geçti ama şu kısa vakitte bahsetmeden edemedim . Kore yapımı olan film aslında dizi tadında 70 dakikalık bir film .Konusu itibari ile çok hoşuma gitti .Son zamanlarda böyle sevimli romantik komedilere denk gelmiyorum hiç .

Filmde bir sürü güzel söz vardı ama ben hiç birinden bahsetmeyeceğim .Bu filmi hiç bilmeden izleyin her şeyin tadına varın istiyorum .Keyfinizi yerine getirecek bir film olduğunu aklınızdan çıkarmayın 🙂

Kısaca konusu itibariyle cyrano agency deki gibi bir konu var .Yani insanları istedikleri kişilere aşık etme olayı .Burada da erkek müşterilerin sevdikleri kadınları tavlamaları için yardımcı olan bir şirket var . Kızımız da bu şirkete gidip kendisine yardım etmelerini istiyor.Yalnız cyrano agency i hiç beğenmemiştim konuyu mahvettiklerininden dert yanmıştım ya bu film hiç öyle değil iyi iş çıkarmışlar sevdim 🙂 Cyrono’nun tek güzel yanı There Will Be Better Days, Even For Us  şarkısıdır . Bu filminse konusu ,oyuncuları ,kurgusu,replikleri her şeyi çok güzel olmuş 🙂

Çok konuştum oysa ki kısa kesecektim dimi .Ne yapayım bu gizlice aşık etme olayları çok hoş .Gerçek dünyada da böyle şirketler olmalı canım ama garanti versinler, işin sonunda Aşık etme kesin olsun ,muahhaha iyice sapıttığıma göre bu yazının sonu gelmiş .

Muhakkak izleyin efem iyi seyirler 🙂

NOT: Çiçeklerin anlamı ne güzeldi hele sana aşkımı sunuyorum of of romantik şeylerden kaçınmak gerek 🙂

I will teach you love …( KEŞKE )…” üzerine 14 düşünce

  1. ben Cyrano’yu çok sevmiştim ya, Park Shin Hye’ye rağmen hem de düşün artık 🙂 zevkler çok değişiyor ama ben bile bir gün sevdiğim filmi diğer gün izleyince sevmeyebiliyorum..
    bu şirketler kesinlikle gerçek hayatta da olmalı, sana %100 katılıyorum 🙂 bu Koreliler görücü usulü buluşmalar, çöpçatanlıklar falan ne güzel şeylerle uğraşıyorlar bizimkiler de örnek alsa ya 🙂

    • ben cyrano da çok umutluydum konu süperdi ama film içindn çıkılmaz bir durağanlı saplandı kaldı sıkıcı oldu başı iyidi 🙂

      şirket konusunda artık bir el atsınlar bence iyi para da var bu sektörde 🙂

  2. hahha spoiler vermeden anlatamadın filmi bir türlü di mi? hehhe baktım hep Cyrano Agency üzerinden gidiyorsun sürprizi kaçmasın diye filmin 😀 😀 😀 ama çiçekler çok güzeldi evet hahah, anca bundan bahsedebilirdim ben de yazmaya kalkışsam 😛 yine de eline sağlık çingum, ben de mi yazsam filmi fena halde çiçeklerden bahsedesim var 😀

    • hahaha valla anlatamadım .aslında spoiler versem filmi ne yzarım ne yazarım o beğendiğim bütün replikler burada olurdu .sonra unutmuşum baş roldeki elelmanı da pek sevdim 🙂

      senden yaz benim anlatamadığım o çiçekleri sen anlat 🙂

      • 😀 ayynen ben de öyle, spoilersız bu filmin güzelliğini anlatmaya imkan yok, ama çiçekler güzeldi bak 😀 Çiçekli bir yazı yazmak istemedim değil hani ama onuda anlatmaya kalkışsak gene millete spoiler vermiş oluruz 😀 ben en iyisi gidip Cyrano Agency’i izleyeyim, kaç zamandır listemdeydi bu yazıyı okuyunca onu da izleyesim geldi 😀 olmadı onu yazarım 😀
        başroldeki çocuğu ben de çok sevdim, gülüşü birisine benziyor ama kime? bir türlü çıkaramadım…

      • saç modeli değişikti hallyu stardan nefret ettik artık ondan sevmiş olabilirim 🙂 iyi de oynuyordu dğer elemanda sevimliydi . cyranoyu iki yazımda da anlattığım gibi sevmedim başlar iyi ama sona doğru sıkıcı .sen izle yaz bakalım sevebilecek misin 🙂

  3. evet evet o şirketlerden birkaç tane de Türkiye’ye de rica edelim kok.bana kazandırdığın güzide filmlerden biri yine ama sonları tahmin etme konusunda berbat ötesi bi insanımdır ama nasıl olduysa bunun sonu vahiy gelmiş gibi gitti bende 😀 Bundan sonra bu olur,şurası şöyle olur dedim ve çıktı,benim için en büyük kazanım budur.dertleniyordum da bu konuda.Ama senin anlatımında her zamanki gibi müthiş olmuş hani 😀 başarılarınızın devamını dileriz ben bile artık sık sık yazıyorum sizin yazılarınızı özlüyoruz reis 😀

    • ah diyorum ah bir girişimci şu şirket işen el atsa çok iyi olur 🙂
      filmi tahmin edebilirsin ama yine de güzel filmdi .ben spoiler vereceğim korkusuyla pek anlatamadım zaten normalde de yazamıyorum ama sen böyle yazmaya devam et 🙂

    • bunlara yakışmamış ben o adamın saçlarını sevdim .hallyu değil dedik ama maşşallah bunda da herkes yapmış nedir yahu bu orjinal takılan yok mu hiç 🙂

      • japonyaya açılan hallyu starlarda oluyor bu model daha çok, misa sonrası so ji hep bu saçla dolaştı, hatta winter sonata’daki bülent ersoyun ikizide japonyaya gitmeden önce mutlaka bu saçı yapıp gidiyordu hehehhe 😀
        ama bu çocuğa cuk oturmuş cidden 😀

  4. vay vay vay :)) uzun zamandır bu kadar iyi kore filmi izlememiştim.senin tavsiyen üzerine izledim iyikide izlemişim.kısa olmasıda ayrı bir güzel bir solukta bitti derler ya aynen öyle oldu :))

  5. bu filmi izlemek sitiyorum!!!! böyle film biliyormuşsun da neden tatile gitmeden önce söylemedin kötü çingu hain çingu!:P kağnı hızında ki cafe interneti ile filmi indirmek bir hayal:( ama bu haksızlık. ve son olarak yapma be Joe diyorum:D

Bir Yanıt Bırakın

