hikaruivy ‘den paket gelmiş çok mutluyum :)

efem zamanında burada kuzey ve güney kitabını ne kadar çok istediğimle ilgili bir ton yakarışta bulunmuştum ama hiç bir yerde bulamıyordum çünkü türkçeye çevrilmemişti .canım çingum hikaru benim bu feryadımı duydu ve hemen bana kitabı yollamayı teklif etti . çok ama çok mutlu oldum kitap elime geçince yüzümün ifadesini hayal edemezsiniz .

sağ ol çingu .valla hikaru sana nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum .büyüksün diyecek söz bulamıyorum . hikaruivy ‘e nasıl teşekkür etsem diye anket mi düzenlesem 🙂

hikarum artık birlikte okumaya başlayabiliriz . yalnız ingilizce olduğundan benim okumam diğer kitaplar kadar kısa sürmez 🙂

kuzey ve güney ile ilgili detaylı bir yazı yazmak istiyorum kitabı bitirince yazarım artık 🙂 ama isterseniz dizisini izleyebilirsiniz burada detaylı olarak yazdım 🙂

dün bende eve gelirken kitap aldım oğuz atay tutunamayanlar ve düşler krallığını aldım .düşler krallığını daha önce okumuştum ama bir daha okuyacağım 🙂 artık eskisi gibi kendimi kitaplara vermek istiyorum . çok severim okumayı bir türlü fırsatım olmadı son zamanlarda ama artık yeter kitap okumayı özledim ben .

sizde bol bol okuyun derim .kitap gibisi yok .son olarak komavu çingum ,hikarum arigatoo ,kamsamida 🙂

hikaruivy ‘den paket gelmiş çok mutluyum :)” üzerine 15 düşünce

  1. oh, kazasız belasız geldi demek 😀 güle güle oku canım ^^ ayrıca rica ederim efenim, blogdan bloga bu kadar hukukumuz var, çingumuza o kadarcık faydamız dokunsun 🙂 ben de aynısından aldım, okumaya başlayacağım ama şimdi elimde başka bir kitap var, onu bitireyim diye uğraşıyorum 😛

    • çok sağ ol çingu valla çok sevindirdin beni çocuk ruhlu olduğum mu var sayarsak çocuk sevindirmenin sevabını aldın bolca 🙂

      sen kitabını bitirip bunu bitirene kadar ben de anca başlamış olurum 🙂

  2. Bu bilgisayar işi hepimizi kitaplardan uzaklaştırdı sanırım. Ben de son hallerimden hiç memnun değilim. Nerde o kitap kurdu edebiyatçı kız. Öldü sanırım 😦
    Helal olsun Hikaruivy hatuna bu arada. Amerikanın nesi meşhur hatun bizi de unutma 😀

    • hoş geldin sefalar getirdin özledik çok 🙂
      bende eskiden çok okurdum ama şimdi yapamıyorum. aynı dertten mustaribiz .internet geldi kitaplar unutuldu : 🙂

  3. Geri bildirim: Hikaruivy ‘e Sonsuz Teşekkürler « Winpohu'ca Blog

  4. Omo, çekiksever bir kitap-kurdu. Hemide Düşler Krallığı okumuş, anamm 😀 Ben tabiri caizse Judith ve Julie manyağıyım romantik-romanlarda; polisiyede ise Jean Christopher. Ne kadar kore-manyağı olsamda romanlarımdanda vazgeçemem. Benden bir tane daha varmış. 😀

    • julie kim acaba ? judithi okuyorum severim ama aslında ben ingiliz edebiyatı tutkunuyum en çok da jane austen ha bir de polisiyede agatha tabi ki jean christhopher hiç okumadım ama hemen listeme aldım. yeni yazarlar keşfettim sayende sağ ol.
      bende hep aynısını söylüyorum aa yalnız değilmişim benden bir tane daha varmış 🙂
      eğer okumadıysan margaret mitchell ve bronte kardeşleri de tavsiye derim.
      philippa gregory nin boleyn serisi de akıcıdır. eğer tarih seviyorsan .

      • Emily bronte okumuştum; tabii ki süperdi. Jane’yi de aşk ve gururla tanımıştım. Boleyn serisi raflarda çok gözüme çarptı ama hiç almadım; tuders dizisiyle bir alakası var yanılmıyorsam; esinlenme falab diye duymuştum. O da okunacaklar listemde duruyor. Bu arada Judith okuyorsan ve sevdiysen; Julie Garwood’u sevmemen olanaksız. Onun eserlerinde müthiş bir mizah vardır. Bir gün dayanmaz bana eserleri Judith gibi. İkisini de bitiririm elime aldığım gibi. Oku, oku kaçırma Julie’yi 🙂

Bir Cevap Yazın

