4.BLOG BULUŞMASI

pazar günü 4.blog buluşmasına katıldım .neden bu resimi seçtiğime gelirsek nefertiti’nin garsona böyle şekiller yaptırmaya çalışması aklımda yer etti .coffee prince de ki barista mı zavallı garson anca bu kadar oluyor dedi  🙂

gelelim buluşmamıza bu sefer makinosev ,aslı ,arwen ve oppamania ile yüz yüze tanışma fırsatı buldum .çok eğlenceli bir gündü iyi ki tanıştık  🙂 hele makino ile tanışmayı ayır bir bekliyordum 🙂  hepsi birbirinden kafa dengi çıktı hemen kaynaştık ,muhabete doyum olmadı .

masal evi ,lee ,mukaddes ,la fea , nefertitit ,nilü ise kaç buluşmadır bir arada olan bir grup . tanışmanın verdiği rahatlık vardı . nilü’nün kahvesinden herkes fal bakmaya çalıştı . çok eğlenceli ve komik anlardı bir fincana kaç kişi yorum yaptı 🙂

lee ile her zaman ki gibi didiştik , herkesle konuşmak için devamlı yer değiştirdim .dizilerden ,müzik gurplarına daha sonra ciddi hatta felsefi yaklaşımlara kadar bir ton fikir alışverişinde bulunduk . beyin fırtınası yaşadığımız akşam saatlerinde dağıldık .

işsiz mezunlar olarak tabi ki usa-tan ‘dan hayali olan bir iş istiyorum repliğine bolca yer verdik .keşke kei politikacı olsaydı ona oy verirdik diye iç geçirdik . en yeni planlarla ayrıldık .

bir daha ki buluşmada görüşmek üzere esen kalın 🙂

aramıza katılmak isteyen bloggerlara sesleniyorum böyle eğlence hiç bir yerde yok 🙂

4.BLOG BULUŞMASI” üzerine 7 düşünce

  1. Benim ilk buluşmamdı ya, ne yapacağımı şaşırdım, çok çabuk bitti… winpohuşi seninle aynı dertten muzdarip olmamız çok rahatlatıcıydı, usa-tan’ı anmadan geçemedik haliyle 😀 bir daha ki buluşmaya bir bakmışsın hayali olan bir işimiz olmuş 😉 hayal etmesi bile güzel 😀

  2. nefertiti haklıydı, biz Kore dizisi izleyicilerinin standartları böyle yüksek oluyor, öyle sıradan kahve ile gelmesinler bize 🙂 tekrar görüşmek üzere^^

    • hahahha nefertiti çok tatlı kyamam ona ama türkiye gerçeği diye de bir şey var o garsonun bilmiyom ben surat ifadesi gözümün önünden gitmiyor çok komikti 🙂 kesinlikle görüşeceğiz ::)

  3. Geri bildirim: Blogger Tayfasıyla Buluşma « Kaktus Çiçeği

Bir Cevap Yazın

