The Greatest Love / Best Love /En Güzel Aşk

Nasıl 2010 yılının dizisi Secret Garden ise 2011 yılının dizisi de kesinlikle The Greatest Love bence. Dizi bize bir Dok Go Jin kazandırmıştır ki Kim Joo Won ve Goo Jun Pyo gibi bu karakteri de çok çok çok ama çok sevdim .burada dok go jin sevgimden bir parça bahsettim .

Dok Go Jin kaprisli ,bencil ve ukala bir oyuncu . Kendisini oynayan 41 yaşındaki ve üç çocuk babası Cha Seung Won’a  bravo diyorum .Bir karakter ancak böyle oynanır . Omimikler ,o ses , o duruş nasıl anlatsam bilemedim kİ 🙂

Bir de pek sevimli Goo Ae Jung var ki kadın karakterleri sevdiğim ender dizilerden biri oldu .Sonra çocuksu doktorumuz var ki Dok Go Jin ona bay hiç kimse diyor 🙂

Bu kendini beğenmiş oyuncumuz Dok Go Jin ile Goo Ae Jung tesadüfi bir tanışma yaşar ki bu sizin aklınıza klişe getirmesin bu dizi öyle bir dizi değil .Çok eğlenceli , içinde dram barındırmayan , güldüren , mutlu eden  bir dizi . Bir de o müzikler yok mu * dizinin kendi ost u harika bayıldım K.will ‘in real love şarkısı  ,dugun dugun , dont forget me ve diğerleri .Bunun yanında bir de her sahnede gönderme yaparak kullandıkları o ünlü müzikler var ki tebrik ediyorum , önlerinde şapka çıkartıyorum. Bu müzik detayını çok sevdim .

Başarısız şarkıcı Goo Ae Jung ile yarışma progamına katılan bay mükemmel doktor da şirin mi şirin ama tabi ki bir Dok Go Jin değil 🙂

Anlatılan hikayeleri çok sevdim , kamelya , açelya vb . patatese bakış açım değişti 🙂 karaoke sahnesini çok sevdim , heatberaker şarkısını Dok Go Jin sayesinde çok sevdim . aşk mevzularını , itirafları uzatmamalarını çok sevdim .esprilerini çok sevdim .  Dok Go Jin in ‘  Kim Joo Won a benzerliğini , Secret Garden havasını sevdim .Baş roldeki adamın mükemmellikten uzak olmasını sevdim. Goo Ae Jung ‘ın dünya güzeli olmamasını sevdim .Dok Go Jin ‘in romantik davranışlarını Goo Ae Jung ‘u korumasını sevdim .

Final bölümünü çok sevdim .Bir iş batırılmadan da final oluyormuş demek ki 🙂 Finalde neden The Greatest Love olduğunu öğrenmemizde çok iyi oldu .

Şarj olayını sevdim , mıknatısları ve yalan makinesini sevdim .Sevdim sevdim çok sevdim 🙂

Dugun dugun kelimesini ve Gıkpo diye bağıran Dok Go Jin ‘ i sevdim .Kendinden başkasını sevmeyen Dok Go Jin ‘in 37 yaşında ilk aşkı yaşamasını sevdim .Bu yaşa kadar kimseyi sevmemesini de anlıyorum çünkü hayatı hastanede geçmiş .Bu yüzden kimseye gerçekten aşık olmaması bir tek kendini sevmesi normal .

Bu eğlenceli mi eğlenceli diziyi izleyin ,izleyin izleyin 🙂 Ben ingilizce izledim meraktan ama türkçe altyazılarda çevrilmişti sanırım .Keyifli seyirler efem 🙂

The Greatest Love / Best Love /En Güzel Aşk” üzerine 5 düşünce

  1. spoiler vardır diye okumuyordum greatest love yazılarını ama spoilersız yazmışsın( alkış gelsin 🙂 ) keşke daha önce okusaydım hehe 😀 bütün ayrıntıları vermişsin ama öyle açıklama getirerek değil 🙂 izlemeyenler için bu ayrıntıları tek tek keşfetmek çok eğlenceli olacak…
    bir de bu dizi ne güzel bir şey çıktı ya 😀 secret garden’dan daha çok sevdim, daha bir çok ayrıntıyı yakalamak için bir daha seyretmeyi düşünüyorum 🙂 ah dok go jin ah 🙂

    • ben öyle fazla açıklamak taraftarı değilim izleyen kendi en baştan yaşasın bütün detayları istiyorum 🙂 eğer spoiler varsa uyarırım ,genelde spoiler yoktur 🙂 korkmadan okuyabilirsin 🙂

      bende türkçe izleyeceğim inş .tekrar izlemek çok eğlenceli olacak .secret garden gibi bunu da çok sevdim çok 🙂

      • ben herkesi kendim gibi sanıyorum işte, ben olsam farkında olmadan 100 tane spoiler verirdim 🙂 buluşmada da zaten kaçırdım ağzımdan bir tane, dilime biber süreceğim valla 😛

Bir Cevap Yazın

