RİZZOLİ & ISLES

Yeni bir amerikan yapımına başlamış bulunmaktayım .Ne zamandır izlemek istiyordum.Şu aralar  amerikan yapımlarını ne kadar özlediğimi fark ettim .Asya dizilerinden amerikan yapımlarna dönüş için iyi bir tercih .

Benim gibi polisçilik, dedektifçilik oynamayı seviyorsanız . Gri hücreleri çalıştırma vakti .CSI tarzı dizimiz bir kadın dedektif ve bir de kadın adli tıp doktoru ve yan karakterlerle bezenmiş.

Baş karakterlerin kadın olması hoşuma gitti .Sıradan bir dizi gibi başladı öyle çok fazla artısı, cazibesi yok ama ilerleyen bölümlerde ne olur bilemem.

Gelelim karakterlere ikisi de birbirinden farklı ,kişilikleri zıt mı zıt kadınlar .Dedektif sert mizaçlı ,gösterişsiz ,doktor ise soğuk kanlı ,her daim fotoğraf çekimine katılacakmış gibi şık giyinen ,tanıdıkları herkese teşhis koyup onları uzaklaştıran ,insanlardan korkan tuhaf ama iletişim kurmak için dedektife göre fazlası ile çaba sarf eden biri .

Dedektifimiz ise ailesi daha doğrusu annesi ile başı dertte olan ,kendini işine vermiş biri .Bu ikisi ne kadar farklı olursa olsun iyi anlaşıyor .Onların bu uyumu diziyi izlenir kılmış .Bir de tuhaf olmaları .Doktor bu açıdan sevdiğim bir karakter oldu .

Dizi tavsiyesi arayanlara benden söylemesi 🙂

RİZZOLİ & ISLES” üzerine 12 düşünce

  1. bu dizi tess gerritsenin kitablarından uyarlamadır dizi fena sayılmaz ama dizinin kitabları dehşşşşeeeet güzel bence kitapları oku ondan sonra diziyi izle. ilk kitapta tess geritsen cerrah, muhteşem kitaptır.

    • kitap uyarlaması olduğunu duydum ama kitapları okumadım henüz. iyice de meraklandım kaç kitap acaba ? sanırım diziyi izledikten sonra okuyabilirim ,kitapları bulmam zaman alır ama tavsiye aklımda sağ ol 🙂

      • bu diziye ait sanırım 5 kitap vardı yeni bir tane daha çıktı bu sene ben dost kitabevinde görmüştüm oradan alabilirsin:)

  2. Kitapları çok iyidir, kesinlikle tavsiye ediyorum çingu 🙂 Okumalısın^^
    Ben diziyi de oldukça beğenmitşim. Özellikle Rizzoli ve Isles karakterleri gözümde böyle canlanmıştı. Kitaplarda bu iki karakter biraz daha soğuk birbirlerine, dizi de daha yakın olmalarına sevindim açıkçası. İlk sezonda birazcık ana olaydan bahsettiler ama giriş olmadı. Asıl heyecan 2. sezonda başlayacaktır. Herkes izlesin diyorum 🙂

    • ilk sezona yeni başladım çok güzel mükemmel diyemem ama karakterleri sevdim bağrıma bastım 🙂 kitapları bulmak almak zaman alır çingu ama aklımda bulunacak bu seriyi okumak istiyorum 🙂 henüz boleyn serisini bile tamamlayamadım ,kitapları çok boşladım bu aralar .diziler bitsin bol bol okurum artık 🙂

  3. Ben de izliyorum bu diziyi. Kitaplarını da okumuştum ve dizi veya film bekliyordum bu seriden. Kitap Rizzoli’yi daha çirkin tasvir ediyordu, benim de gözümde haliyle hafif çirkin bir şey canlanıyordu ama dizide öyle değil; güzel bir kadın var başrolde ve izlemek daha iyi oluyor. Garipsesem de alıştım. Kitapları da okumanı tavsiye ederim^^

    • herkes okumuş kitapları imrendim valla 🙂 bende okumak istedim şimdi kitabı bilmek daha güzel oluyordur kıyaslama da yapıyorsundur ister istemez .ben tersinden başlıyorum önce dizi sonra kitap 🙂 artık bu kitapları almak farz oldu 🙂

  4. evet evet geç kalmış bir yorum sahibi olarak kitapları ben de tavsiye ediyorum 😀 gerçi henüz sadece 2 kitabını okudum ama bu yaz devamını getirmeyi umuyorum. dizinin ilk sezonunu da izledim çok beğendim Rizzoli’yle Isles’ın konuşmalarına bayılıyorum bir de o yaşlı bi dedektif var ya adı gelmedi şimdi aklıma o çok tatlı yaa 😀 çok eğlenceli bi polisiye dizi, ben bayılırım zaten polisiye dizilerde böle komedi unsurunun bol olmasına 😀

  5. CSI tarzı bi diziyse kaçırmam çünkü çok severim o tarzı..Diziyi izlemeden kanım ısındı şu doktora 😀 İçimde bir yerlerde açığa vurmasamda çünkü insanların caniii gibi bakışlarına maruz kalmamak için içimde yatan bi meslek olmuştur hep istemişimdir adli tıpçı olmayı 😀

    • CSI tarzı bir dizi .bende seviyorum böyle yapımları . insanların bakışlarını boş ver diyorum .doktoru gerçekten seveceksin bence çok iyi bir karakter olmuş .tuhaf ve ben tuhaf insanları daha çok seviyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

