O da Beni Seviyor …

Bu blogun ilk Türk filminden bahsedeceğim .Evet Amerikan ,Asya ,Avrupa derken Türk filmlerini bir kenara bırakmıştım. Eski olanlarını tabi su gibi biliyorum ama son zaman filmlerini bilmiyorum pek ,birde bazı filmler vardır kıyı da köşe de kalır kimseler bilmez .Bu film de ödüllü bir filmiş ama ben bilmiyordum .

Filmi nasıl fark ettim ; bir müzik videosu izliyordum sonra adına baktım bu filmin müziğiymiş.Açtım baktım filme ,ilginç geldi, izledim bende .Konusu Malatyada geçiyor .Filmi anlatmadan önce belirteyim çok içten, sıcak bir film olmuş .Sanırım kullanılan oyuncuların bir kısmının yöre halkından kullanılması inandırıcılığını artırmış bir de oyuncuları çok kaliteli bir yapım . Ayrıca belirtmek de fayda var film çok aksiyonluğu değil tersine dingin bir şekilde ilerliyor, böyle yapımları sevmeyenler sıkılabilir .İçimizden bir hikaye izlemek isteyenler ise hiç kaçırmasın .

Şimdi konuya geçebilirim .Esma karnesi kötü gelince babası tarafından babasının asker arkadaşı olan Kemal beyin yanına gönderilir .Kemal ,Esmanın babası ve yine bir asker arkadaşları birlikte toprak almışlardır ve çok iyi geçinen ,ilişkileri olan ailelerdir .Esma ,Saliha ‘yı çok sever .Tamda Esmanın yazı geçirmek için gittiği zamandan Saliha abisi Kemal in yanına döner ve Esma ile Saliha bir araya gelip sırdaş olur .Henüz 13 yaşındaki Esma ,Hüseyine vurulur ve bunu Salihaya anlatır .Saliha da ona cesaret verir. Sonrasında ne mi olur ?  İzleyin görün derim .Filmin müziklerini de çok sevdim .Şimdi o şarkıyı da paylaşıp kaçıyorum 🙂

O da Beni Seviyor …” üzerine 5 düşünce

  1. Uzun zamandır Türk filmlerinden elimi eteğimi çekmiştim. Ama bu filmi izlemek için iki neden Lale Mansur Ve Haluk Piyes;) E madem sende güzel diyorsun daha ne olsun;)

    • bende uzun zamandır izlememiştim ondan olsa gerek sevdim .değişik bir film daha doğrusu hayatımızdan bir film .öyle çok şey bekleme ,çok sakin ilerliyor .umarım seversin 🙂

  2. ben filmi izlemeyi çok seviyorum ama filmi bir türlü bulamadım izleyenler nerden izlediğini yazarsa sevinirim.

Bir Cevap Yazın

