MIM : Müziğin Sesine Kulak Ver

Kaç zaman önce makinosev beni burada mimlemişti. Kusura bakma çingu yazmam uzun sürdü çünkü mim ‘in konusu sevdiğiniz bir oyuncunun oynadığı klipler ve söylediği şarkılar .Bu konu benim için hiç de kolay değil öyle araştırmacı falan değilim forumlarda da pek takılmam o yüzden kim hangi klipte oynadı bulmak zor geldi 🙂 Bildiğim şarkılar da genelde dizi ostları olunca mim bu zamana kadar bekledi .

Şimdi bulabildiğim iki tane klip paylaşacağım kim mi ? Tabi ki Song Joong Ki 🙂

Siz bakmayın Joong Ki ‘nin şarkıyı söyler gibi yaptığına şarkıyı Tei adlı bir şarkıcı söylüyormuş ama göz ziyafeti açısından Joong ki ‘yi oynatmak iyi fikir 🙂

Bu Joong ki de ne yetenekler varmış .Arkadan çıkıp geliyor düet yapmışlar ama Son Joong ki daha iyi söylüyor bence 🙂

Geldi sıra mim ‘i postlamaya Chibi’nin Virajlı Harfleri seni seçtim chibi .Kolay gelsin 🙂

MIM : Müziğin Sesine Kulak Ver” üzerine 9 düşünce

  1. 😀 aceleye gerek yok demiştim zaten mimi pasladığımda, önemli olan sizin de eğleneceğiniz bir yazı olsun ki ben çok eğlendim 😀
    Hemen ilk yorumumu da yapayım 😀 öncelikle senin ve Hikaruivy’nin izniyle şu çocuğun bi yanaklarını sıkmak istiyorum 🙂 😛 triple dizisinde onun hakkında abileri “anime karaketeri gibi çocuk” diyorlardı, aynen de öyle bir suratı var 😀 Çok da masum duruyor 🙂
    Mimi görünce yazını okumadan hemen kliplerin üstüne atlamıştım , ilk şarkıda da cidden Cunki söylüyor sandım, hiç falso vermedi klip boyunca, sen söylemesen anlamazdım da onun söylemediğini 😀 hatta o gırtlaktan söyleme kısımlarını çok gerçekçi söylemiş, vay ne karizmatik çocuk dedim izlerken – şirin olduğunu zaten biliyorduk 😀 –
    2. klipteki düette cidden Cunki’nin sesi daha güzel, öteki adamda yılbaşı akşamı milletin kafasını şişirmiş neydi öyle o şarkı 😀 😀 Ama Cunki için izlenir, zaten onun söylediği kısımlar melodiliydi 🙂
    eline sağlık çingummm 🙂 çok eğlenceli mim olmuş, chibi’nin ki nasıl olcak acaba 🙂

    • ben araştırırken çok eğlendim .ilk önce başka oyuncular için araştırmalar yaptım bu üçüncü tercihimdi ama joong ki olunca diğerlerini unuttum tabi 🙂

      benimle alakası olmadığından buyur sık bende sıkmak istiyorum sevesim var veledi ama velet dediğime bakma benden büyük 🙂

      doğru tespit anime karakteri gibi çocuk cidden 🙂

      bende önce bu mu söylüyor falan dedim sonra baktım şarkıcı tei diyor .iyi becermiş ama hiç çakmadım 🙂

      ben joong ki söylediği için sevdim sanırım azcık torpil geçiyorum o kadar olur artık 🙂 sen sağ ol çingu bu güzel mim için .chibi yi bende merak ediyorum 🙂

  2. vay farklı bir mim olmuş ama ben de senin gibi hiç bilmem bu klipleri araştırmam lazım sağol kuzucuğum 😀

  3. Geri bildirim: MİM : Gözüm Bir Yerden Isırıyor | Chibi'nin Viraji

  4. ya ya ya!!! ben bu yazıyı görmemişim! o_O o_O inanmıyorum yaaaa, ben de joong ki’nin söylediği şarkıları topluyodum ama 😛 üstelik tam da bu iki klibi bulmuştum! hain çingu, benden önce davranıp yazmışsın 😀 ben şimdi kimi yazcam?? ahaha, neyse neyse, kızmadım, cunki’miz her eve lazım 😀 😀

    eee, makinooo, benim bu mim’i yapma işim uzayacak bu durumda?? kusura bakmazsın di mi? 😛

    • miane çingu ,valla bilmiyodum 😦

      senin cunki sevgin ortadaydı aslında ama ben bunu görünce diğerlerini ve seni unutum bir an tüm suç cunki de ne olur beni affet 🙂

      velet o kadar tatlıydı ki aklım başımdan gitti .ama merak etme sen en iyilerini bulursun 🙂

      senin yazını merakla bekliyorum hikarum 🙂

      • ahah, sorun diil canım, aşkolsun 🙂 ama madem cunkimizi sen kaptın, ben de topladığım materyallerden en sevdiğimi buraya ekleyeyim de boşa gitmesin: hem lee sun gyun abimiz de var.

        ayrıca joong ki’ye bi yorum yapmadan geçemiyciğim: nereye bakıyosun sen bakiyim?!! gözlerini oyarım valla! 😛 😛

      • materyalleri paylaşman çok iyi oldu çingu ben pek araştırmacı olamadım bu konuda sayende hem cunki yi hem de lee sun gyun ‘un aynı yerde izlemiş oldum ikisi de çok sevimli 🙂

        oy o gözleri de bakmasın hahahah şaka bir yana kız da bakılmayacak gibi değil cunki işini biliyor 🙂

Bir Cevap Yazın

