DİNLİYORUM…

bu günlerde paylaşmak istediğim çok fazla şarkı var aslında ama parça parça gidelim öncelikle dizi müziklerinden bahsetmek istiyorum son zamanlarda izlediğim dizilerin ost larına bayıldım. gerçi ost unu sevmediğim dizi çok ender çıkıyor karşıma 🙂

kacima dediği kısımlara bayılıyorum .

fox rain olmazsa olmaz .

hoi hoi şarkısı kuşkusuz çok şirin bir şarkı telefonumun müziği yaptım 🙂

sırada çok sevdiğim the greatest love var .dugun dugun  bu şarkıyı duyunca dok go jin gibi kalbim küt küt atıyor 🙂

ve sadece ost yapsa yeter dedirten adam k.will efsanesi 🙂

city hunter ın o muhteşem ost u var sarang süper bir girişi var

ve 49 days ah diyorum ah

ruh bekçisi diyorum ah ah

ve kapanış efem

bir de bütün dizilerde görülen secret garden havası yüzünden bende bir parça paylaşayım bari 🙂

keyifli dinlemeler 🙂

ayrıca my girl friend is gumiho ‘nun diğer şarkıları da tavsiye olunur .

DİNLİYORUM…” üzerine 5 düşünce

  1. MGAF müzikleri gerçekten bir harika hala dinliyorum sürekli.. eminim diğerleri de çok güzeldir ama bu müzikleri sevmek için dizileri de izlemek lazım ki ostun ost olduğu anlaşılsın.. şu dizileri bir izleyeyim bağımlı olurum eminim bu şarkılara.. ee k will var bir de daha ne olsun 🙂

    • haklısın dizileri izleyince daha bir güzel geliyor ost lar hepsini ayrı sevdim tavsiye edilir ve tabi ki k.will var bir şey demiyorum adam kendi kendine beğeni cümleleri kurdurtuyor o muhteşem sesi ile .övgüye bile gerek yok 🙂

  2. drama özürlü bir insan olsam bile my girlfriend is gumiho’yu seyrettim =) ahaha ve ciddden o dzi çok şeker olmasının dışında güzel müziklere de sahipti =) özellikle Fox Rain (aslında ordaki erkek vokaller olmasa bence daha güzel olur o şarkı ama )çok mistik bir havası var insanı alıp götürüyor böyle …..

    • gumiho nun müzikleri çok iyidi bazen bir iki şarkıyı severim ama bu dizi de bütün şarkılar dinlenir olmuş .hoi hoi çok şeker ,fox rain tartışmasız ve trap de güzel 🙂
      hepsi beni benden alıyor 🙂

  3. Geri bildirim: 49 Days/ 49 Gün – Üç Damla Göz Yaşı ama SAF ? | Winpohu'ca Blog

Bir Cevap Yazın

