Cofession of Pain – Acı İtiraflar

Son zamanlarda hangi filmi izlesem beğeniyorum.Hong kong sineması dediniz mi aklıma Tony Leung Chiu Wai  geliyor .Kendisi hint sinemasında Shahrukh Khan görevi görüyor .Neden mi ? Çünkü bu iki adam hangi filme baksam karşıma çıkıyor. Hong kong sineması Tony Leung dan soruluyor zanımca 🙂 Kendisini pek beğenirim iyi bir oyuncu .Geçen röportajını izledim ne ingilizce konuşuyor yaw pek de becerikliymiş .Neyse efem bu bir methiye yazısı olmayacak .Hem Tony dedim diye Takeshi Kaneshiro ‘u unutum sanmayın O da ayrı bir mevzu .

Kısa kes Winpohu filme gel .Filmi sevdim diyerek önce bir ön hazırlıkta bulunayım sonrasında iyi anlatamazsam da siz bu filmin iyi olduğu izlenimine kapılın emi .Winpohu beğendiyse tamamdır efem diyip benimseyin lütfen 🙂

Bir intikam hikayesi ,cinayetler silsilesi ,tutunamamışlar öyküsü ,derin bir hüzün barındıran ama bunu belli edene kadar katil ve onun yakalanması sürecinde neden sorusunu aksatmadan bolca sorduran ,söyletmeden ,kelimeleri dudaklardan dökemeden duyguları anlatmaya çalışan bir film acı itiraflar .Hayatın acımasızlığı ,seçme şansının çokca da verilmediği kader sebebiyle acı hayat öyküleri desek daha doğru olur.

İki polis memuru biri Takeshi diğeri Tony işte film bu ikisinin hikayesi olarak başlıyor .Sonrasında Takeshinin oynadığı karakterin kız arkadaşı intihar eder ve polis memuru bu yüzden istifa edip özel dedektiflik yapmaya başlar .Tony yani şef ise evlenmiştir ama bir gün kayınpederi cinayete kurban gider. Karısı cinayeti çözmesi için takeshi ile anlaşır .İşte film başlar .Katil en başından izleyiciye veriliyor .Merak unsuru katil bilindiği için ortadan kaybolmuyor film başka şeylerle heyecan ve merak dozunu artıyor.Sonrasında görüntüler var .Çok iyi iş çıkarmış ki film bir çok alandan ödül de almış.  Oyuncular için bile izlenir .Tony çok ödüllü başarılı bir oyuncu sırf onun için izlenir desem de hikaye ve diğer unsurlarla film bir bütünlük içinde yeterince iyi .Sonrasında müzikleri de var .Çok sevdiğim iki tanesini burada paylaşacağım.

Demem o ki sevdim ,tavsiye ederim 🙂

Aşağıda şarkı filmi izlerken tüylerimi diken diken etti.

ve kapanış parçası

Cofession of Pain – Acı İtiraflar” üzerine 3 düşünce

  1. Qi Shu var hiç söz etmiyorsun bakıyorum 🙂 Çekemiyor musun yoksa? hı? 🙂 Şaka bir yana bu üçlü Hong Kong sinemasının mihenk taşlarından. Bunlarından yanında Donnie Yen, Gong Li, Andy Lau, Zhang Zhiyi, Bai Ling, Maggie Cheung’u da sayabiliriz.

  2. Demem o ki her filmleri izlenesidir. İlk yorumu bitirmeden gönder tuşuna bastık yanlışlıkla 🙂 Ellerine sağlık. Fırsat bulursam izlemek isterim bu filmi de. İkinci şarkıyı çok beğendim.

    • ne çekemeyeceğim hıh . orada Tony var TAKESHİ var benim gözüm başkasını görür mü 😀 ben dikkatimi çekenlerden bahsediyorum hep ondandır yoksa söylediğin oyuncuları da göz ardı edemem. hong kong deyince aklıma Tony geliyor hep onun filmlerine denk geliyorum. Maggie Cheung bu kadını çok beğenirim ama sen de faye wong ‘u unutmuşsun oldu mu şimdi 🙂
      ben yorumun için teşekkür ederim .şarkıları bende sevdim.izledikten sonra yorumunu beklerim .iyi seyirler 🙂

Bir Yanıt Bırakın

