LİE to ME — Bana Yalanlar Söyle

Kore dizisine başlamam diyordum ki kardeşim yüzünden bitmemiş bir diziye başlamış bulunduk.Bir kere bu dizilere başladım mı iki günde bitirmek istiyorum.Vakit alıyor diye kardeşim yeni bir dizi olursa her hafta bir bölüm izleriz dedi.

Baş rolderinde Yoon Eun-hye  ve Kang Ji-hwan var efem .Bayan oyuncuyu daha önce coffe prince  ve düşlerimin prensinde izledim ama kang ji -hwan ‘ı daha önce izlemedim .

Dizimiz çok klasik bir çok klişe barındıran sıradan bir drama ama öyle dediğim için sıkıcı sanmayın gayet eğlenceli bir şey.Peki konu nedir .Yine çok zenginden bir başkanımız var .Aşırı titiz falan .Paspallıktan hoşlanmıyor .Tersine kız ise pasaklı bir şey . Bu başkan nişanlısından kardeşi yüzünden ayrılmak zorunda kalmış .Bu yüzden kardeşi de ondan kaçıyor.Kızımızda en yakın arkadaşı tarafından kazık yemiş sevdiği adamı ona kaptırmış. Bir gün onlarla karşılaşır ve kendisini ezik hissettiği için evli olduğunu söyler .Bir ton yanlış anlaşılma ve dedikodunun gücü sayesinde kısa zamanda başkanla pasaklı kızın evli olduğu etrafa yayılır sonrası mı ? Sonrası dizi de .Ayrıca kız bir devlet memuru.Birde kader başkanın kardeşi ile kızımızın yollarını da kesiştiriyor.

Dediğim gibi bizi şaşırtacağa benzemiyor alışık olduğumuz tarzda bir dizi ama henüz 2 bölüm izledim belli de olmaz sürpriz ataklar gelebilir.İlk iki bölüm açısından eğlenceli olduğunu belirtir ve kaçarım 🙂

LİE to ME — Bana Yalanlar Söyle” üzerine 12 düşünce

  1. pöööfff gene mi zengin erkek- fakir kız, titizlik manyağı er kişi ve pasaklı çıtır ya 😀 ne zaman bıkıcaklar bu kategoriden çok merak ediyorum 😀 bir tanesi de orta halli üniversite öğrencisi olsun yahu ne bu yav ya alışveriş merkezi sahibi olurlar ya şirket. Artık yeterrr diye bağırıyorum yani 😀 Valla sizin hikayeler bile daha yaratıcı geliyor haberiniz olsun 😀 en azından orta halli insanlarla nasıl romantik bir olay yaratılır gösteriyorsunuz cümle aleme 😀 Ey koreli senaristler Çingularımın hikayelerini örnek alın örnek der öperim canım 😀 oh be içimi boşalttım rahatladım 😀 uzun zamandır bu serzenişimi dile getirmek istiyordum kabak senin blogun başına patladı kusura bakma 😀

    • hahahaha demi ya bende diyorum yeter sanki ortalık zengin adam kaynıyor bir de bunlar gidip fakir kıza aşık oluyor .ben yazdım bak herkes normal yok öyle zengin ,takıntılı tipler 🙂 senaristlere bende sesleniyorum yazık yaw yeteneklerimiz burada köreliyor 🙂 muhahaha .klişelerden sıkıldık başladığım ilk bölümde yine mi falan dedim .ne yapalım vaz geçeceğe benzemiyorlar. onlarda biliyor parasız olmuyor milletin fantazilerinden yararlanıyorlar .ee izleyici kendini özdeşleştirecek ya ondan 🙂 bende öperim .her zaman beklerim :)onlara diyoruz ama bizim türk dizilerinden de holding eksik olmuyor 🙂

  2. işte bu, ben de bekliyordum izleyenlerden ne zaman yorum gelecek diye 😀 eline sağlık
    Yoon Eun-hye burda pasaklı değil bi kere, belki biraz Salaş olabilir ama şekşi yani hiç değilse 😛 :)Kang Ji Hwan ile de çok tatlı bir çift olmuşlar (tamam tamam her ikisni de çok seviyorum ya toz konduramıyorum diziye 😛 idare edin 🙂 ) bu arada dizide kuzeni/erkek kardeşi(her neyse)oynayan çocuğu fotolarında hiç beğenmemiştim ama çok sempatik geldi izleyince. oteldeki personel de çok alem, altyazılar bir an önce çıksa da 5’i bölüme kadar izlesek(her hafta 2 bölüm yayınlanıyor).

    • tamam pasaklı değil salaş 🙂 ama bu kızda eskisi kadar güzel değil burada .o çocuk kıza sarıldı ya işte o an gözümde tatlı oldu 🙂
      her hafta iki bölüm mü ? bunu bilmiyordum .otel personeli yan karakter falan eğlenceli olmuş .
      bakalım zamanla bağlanırım belki 🙂

  3. ben de kaktüs gibi kang ji hwan’la eun hye’ye toz konduramayanlardanım! pasaklı diil o bi kerem, salaş 😛 😛 😀 bu arada ben daha ilk bölümü izledim, ilk bölüm itibariyle eh, idare eder buldum. ama sırf başrol oyuncularının hatrına bile izlerim 🙂 ayrıca winpohucum, ji hwan’a aşık olmak istersen sana coffee house’u öneriyorum. biz kaktüsle bayılmıştık o diziye.

    • hahah tamam canlar pasaklı değil salaş o 🙂 ayrıca pasaklı olmak sorun mu .ben öyleyim şahsen hıh çok tın yani biz böyle de mutluyuz beğenmeyen holding patronu yanımıza yanaşmasın :)iyice cozurttuktan sonra bir sürü dizi var izlenecek onu da çok duydum ama hepsini de izleyemem ki 😦 bir de ben bu adama aşık olamam daha ilk görüşte elektrik cereyan var ya cereyan alamadım kendisinden :)oysa acuşşhilere bayılırım 🙂

  4. Ben kararlıyım, bölümler biraz biriksin öyle izleyeceğim. Her hafta bölüm beklemek, altyazı beklemek çok zor. Kang Ji-hwan ve Yoon Eun Hye’yi uzun süredir bekliyorum, az daha beklerim 😀 Konu klasik olmuş ama işleyiş tarzı eminim güzeldir. Kang Ji-Hwan Coffee House dizisinde de titiz bir adamı oynuyordu, izlemeye doyamamıştım, bu diziden devam ederiz artık 😀 Coffee House dizisini kaktüs ve hikaru gibi ben de öneriyorum:))

    • @mydestiny zaten hepimizin kanına sen girdin coffee house’ı tavsiye ederek (elleh rezi olsun 🙂 ) winpohu zaman sıkıntısından izleyemeyebilirim dedi bize ama sen şimdi el verdin ya, yapışır eline o dizi 🙂
      @winpohu @hikaruivy oy birliği ile yoon eun hye’yi pasaklılıktan salaşlığa terfi ettik sonunda 🙂 kendini biraz daha aşar ve dram yapmaya da başlarsa So Ji Sub ile bile dizi çevirir artık, güveniyorum ben bu kıza 🙂

    • @mydestiny her hafta beklemek zor ama fazla heyecanlı gitmez ben de yavaş yavaş sıkıntıya girmeden izlerim :)bir öneri daha yapmayın etmeyin kanıma girmeyin sonra yine kendimi dizi izlerken bulacağım 🙂
      @makinosev evet salaşlığa terfi etti 🙂 yalnız so ji ile nasıl olur bilemedim şimdi 🙂 tabi bu işler senden sorulur .bu gidişle bu dizi de yapışır ban coffe house izlerim artık 🙂

  5. bende bölümleri bi bitsin izlemeyi düşünüyorumm..ne kadar klişe olsada kopamıyorum ya o konulardann..hem sevdiğim 2 oyuncu var izlenir bence..eminim ki yoon eun hye pasaklı sakar rolünü flana iyi becermiştir kadının tipine yakışıyor yaa 😀
    neyse izledikçe yazarsan sevinirim lakin izlemeyi düşünüyorumm 🙂

    • ben 3. bölümü izledim iyi gidiyor öyle çok sıkıcı olacak gibi bir ön yargım vardı ama zevkli ,hoşuma gidiyor .oyuncuların uyumu da iyi .takip ederim ben bu diziyi sende izle tavsiye olunur 🙂
      klişe de olsa güldürdüğü sürece bu dizilere devam 🙂

  6. Geri bildirim: Lie to Me – Bana Yalan Söyle | Winpohu'ca Blog

Bir Yanıt Bırakın

