SEZON FİNALİ …

Takip ettiğim dört tane dizi var .her hafta gelir mi diye beklediğim ama genellikle iki üç hafta da bir yeni bölüm gelen bu yüzden takip etmesi çok kolay olan pek zaman almayan kısa yapımlar .sezonların çok uzaması bu yüzden sorun olmuyor bölümler kısacık olunca sabretmek kolay .işte bu dizilerim sezon finaline girdi.

ilk olarak HIMYM  var ki artık tadı tuzu kalmadı .zaten bu diziyi anne kim öğreneyim diye değil eğlenceli ve komik olduğu için izliyordum .peki ne oldu artık o komedi unsuru bu sezon yerlerde .eskisi gibi güldürmüyor umarım eski haline döner ve artık barney in üzerinden diziyi götürmeye devam etmezler sezon finali bile onun sayesinde kurtulmuş.

the big bang theory için aynı şeyi söyleyemeyeceğim dizi çok iyi gidiyor her zaman aynı komik havasını koruyor hele sheldon ın üzerinden gitmelerine hiç hayır demem çünkü ben o karaktere bayılıyorum ama dizi diğer karakterlere bolca yer vermeyi ihmal etmiyor .sezon finali yine yerinde olmuştu .merakla yeni sezon bekleniyor .

vampire daires kitapları boş ver dizi on numara dedirten bir havaya sahip başlarda öylesine izliyordum ama dizi son zamanlarda öyle bir hal almıştı ki heyecan hiç eksik olmuyordu .tempo düşmeden devamlı birileri ölürken aşk zırvasını bir kenara bırakırsak bu dizi çok iyi iş çıkarıyor. elena ve stefan dan  hoşlanmıyorum .merak ettiğim tyler ve carolline .hele tyler öyle bir dönüşüm yaptı ki hepimiz onu merakla bekliyoruz .bir de damon var tabi .onu  bu dizide en sevdiğim karakter olarak söylemezsem olmaz .böyle devam diyorum 🙂

ve son olarak dizi tarihine geçecek bir yapım .içimi acıtan supernatural .bu dizi her zaman çok farklı oldu bizi şaşırttı .her zaman ne olacağını bilemedik .yapımcılar iyileri kötü kötüleri iyi gösterip herkesi ama herkesi değiştirip izleyici kitlesiyle oynadılar resmen ama hiç bir zaman bundan rahatsızlık duymamıştım .ta ki casstiel e kadar .sezon bölümünden sonra dumur olduk ,üzüldük ,kahrolduk . bu nasıl yapılır evet vurucu mu vurucu ama bizim gibi sadık bir kitle bunu kabul edebilir mi .artık diziyi kim iyi kim kötü kimi tutacağız şimdi biz şaşkınlığı ile izleyeceğiz .izleyici kitlesinin kafası karma karışık.

şaşkın meleğimi bana geri verin diyorum . o masum hallerini istiyorum .Burada castiell sevgimden bahsetmiştim .benim için onun olmadığı bir supernatural olamaz .o bu dizinin mihenk taşı .ona bunu nasıl yaparlar .yine de I still love cass diyorum .en çok bekleyeceğim supernatural’un yeni sezonu olacak .

yeni sezon da görüşmek üzere 🙂

SEZON FİNALİ …” üzerine 11 düşünce

  1. Ben HIMYM’ı bıraktım, daha da dönüp bakmam. O kadar sıkıcı bir hal almıştı ki, iyi yaptım diyorum.

    Ama Big Bang Theory kesinlikle tam tersi. Mükemmel, mükemmel gidiyor. Sezon finali de enfesti. Raj resmen coştu. Hep böyle olsun 🙂

    • HIMYM eskisi gibi değil yarım bırakmayı sevmediğimden devam ediyorum .umutluyum yeni sezon düzelecek .
      big bang için söyleyecek söz bulamıyorum adamlar bu işi biliyor sheldon olduğu sürece kaç sezon sürerse sürsün ben izlerim 🙂

  2. şu supernatural’ı bir ben izleyemedim… çok da merak ediyorum ha. bu yaz ilk sezondan başlayıp izleyeceğim.

    ayrıca sheldon forever! 😀

    • sheldonım cooperım o benim 🙂 supernatural çok başka çok hem korku olarak anılan hem de komik olan bu kadar güldüren fantastik ve eğlenceli bir yapım. bazı bölümler var ki tadına doyum olmaz 🙂 ama işte cass geldi şimdi aklıma en sevdiğim karakter ahh depresyona soktular sezon finalinde bizi 😦

  3. Cass artist oldu ama Dean ah Dean. Sevdikleri için en adi bilinmeyi bile göze alan Dean. Onlar mutlu olsun diye her şeyinden vazgeçebilen Dean. Adam Dean.
    Allahım yeni sezon ne olur bilmiyorum ama ben bu adama aşığım onu biliyorum. Bu sezon fena damar yaptım bide ben. Dean ve Ben yüzünden ağladım lan kaç kere 😀
    Komedi dizilerini nasıl izliyorsunuz yahu? Zaman kaybı bende. Dexter izle bak. Pişman olmazsın 😉

    • hatırlatma ya cas ‘e bir haller oldu ama umutluyum belkim düzeltirler bir şey yaparlar 😀 dean bu sezon dram adamı oldu eskiden bir ton olay olurdu böyle davranmazdı şimdi yaşlandı ya hemen duygusallaşıyor . cass olmazsa gözüm dean ı bile görmez .

      ben komedi dizilerini seviyorum .yeni bölümde ne olacak merakı yok .komik üstelik kısa her bölüm 20 dk süper .dexter çok oldu başlayamam çok vakit alır yetişmesi ama güzel diye duydum 🙂

  4. vampire diaries’i kurt adam meselesinden sonra bırakmama ve supernatural’de 6. sezondan sonra ipin ucunu kaçırmış olmama rağmen diğer iki dizi hakkında konuşmak istiyorum

    neden bilmiyorum ama HIMYM’a inancı olan tek insan benim galiba 😀 tamam bi ara cidden çok sıktı hatta klşeleşti felan ama yinede bi aralar hastasıydım bırakasım gelmiyor artı kalbimde hep bi yeri var onun 😀

    Da penny’le raj’ın olayı ne nasıl bir twisted fantasy’dir bu !? raj’ı severim 😀 penny’i pek sevmem ama yaaaaani xD onları takmıyorum ben huh 😀 mühim olan sheldon =)o da maşşallah bomba gibi =)

    • supernatural !a kesinlikle devam etmelisin ben bu diziyi çok seviyorum nedense 🙂

      HIMYM umarım düzelir böyle değildi bu diiz çok severdim ama şimdi öylesine takip eder oldum .baalım senini inancın galip gelecek mi 🙂

      bence de mühim olan sheldon başka hiç bir şeye gerek yok .sheldonım coooperım yeter artar bile 🙂 yalnız sheldon ile penny olsa daha bomba olurdu raj ne alaka dedim .hem zıt kutuplar daha ilgi çekici değil mi ?
      yorum için sağ ol 🙂

      • aslında ben 3-4-5 aynı anda bir oturuşta bitirdim 6. sezonda sıkılmış gibiydim .p belki 3 sezonu bi oturuşta bitirince böyle oluyordur 😛 ama geri dönücem evet I’ll be back =)

        Barney Evlenicek ya ben dumur oldum ya bi sezon daha seyrederim bıkmadan =)benim hala umudum var hem =)

        Sheldon ve penny olsaydı penny’e genel verici der ve uyuz olurdum .d hem sheldon öyle düşük yaşam formlarıyla takılamaz 😀 onun orgazmı omuz masajında ahaha koptum ben orda zaten 😀
        penny’le raj cidden alakasız ve gereksizdi 😀 araya olay olsun diye koydular onu bence 😛

Bir Cevap Yazın

