Mansfield Park

Jane Austen ‘dan devam ediyorum .Fakir bir kız olan Fanny teyzesinin evine yaşamaya gönderilir.Çocukken gittiği bu evde büyür . Evin kızları Julia ve Maria tarafından iyi karşılanmaz ama Edmund ona karşı çok iyidir. Evin büyük oğlu Tom ise sorunlu bir gençtir.

Fanny ve Edmund un hayatını anlattığı bu eser de diğerleri gibi güzel.Yine kafa karışıklıkları var Jane Austen tarzına aşina olanlar için iyi bir tavsiye .Fanny ,Edmund ,Henry ve Kızkardeşi ,Maria ,Julia ortada çok karmaşık aşk durumları ve tabi vazgeçilmezimiz ön yargı var .

İnsanları söylediklerine göre değil yaptıklarına göre değerlendir diye bir  ana fikir edindim ben 🙂  .Bizi biz yapan söylemlerimiz değil davranışlarımızdır.

Bir de filmde az da olsa problemlerden bahsedilmiş ,kölelik biraz ele alınmış. Fanny çok çocuklu fakir ailesinden uzakta yaşarken zor kararlar vermek zorunda kalır .Kendi istediğinden taviz vermediği içinde yine fakirlikle yüzleşir .

Seveceğinizi umuyorum .karakterler falan çok detaylı anlatmıyorum .Zaten iki saatlik bir film .

İYİ SEYİRLER 🙂

Bir Yanıt Bırakın

