Lost İn Austen …Keşke …

Lost in Austen çok da çılgın olmayan her birimizin arzu ettiği bir fikirden yola çıkmış. Kaçmak için en sevdiğiniz kitabı kullansanız .Orada yaşayan bir karakter olsaydınız ne olurdu ? Hele Jane Austen okuyorsanız , en sevdiğiniz kitap Gurur ve Ön yargı ise Mr. Darcy ile karşılaşmaya hazır olun ama durun olaylar istediğiniz gibi yada beklediğiniz gibi gerçekleşemeyecek .

Ben senaryoyu duyunca atladım yine dört bölümlük kısacık diziye .  Amanda kaçış yolu olarak devamlı aynı kitabı okur ,Mr Darcy hayranıdır ve iflah olmaz bir romantiktir. Bu yüzden bir yıl birlikte yaşadığı sevgilisinin evlenme teklifini bile kabul etmez. Bir gün Lizzy kitaptan çıkar ve Amandanın banyosunda belirir .Sonra mı sonrası Amanda, Lizzy yerine kitaba giçiş yapar .Her şeyi alt üst eder, hikaye karman çorman olur .

Başroldeki kız çok antipatik neden bunu oynatmışlar dedim. Olmamış zaten şu uyarlamalara çok yakışıklı yada güzel birini koysalar şaşarım adamlar hep normla takılıyor .Türk tv lerindekinden farklı bir durum bu .Hala anlamadım. Dizi öyle ahım şahım değil ki bazı yerlerde rezil ettiniz romanı falan dedim .

İyi olan kısımları da vardı mesala Wickam aslında kötü değildi gibisinden bir bakış yapmışlar hele oynayan elemanda çok tatlıydı belirtmezsem olmaz . Darcy ise bir tuhaf yapmışlar.Demem o ki sonunu falan sevmedim .Fikir iyi ama olmamış izlemesemde olurmuş .Bence bu fikirden çok daha iyisi yapılabilinirdi.Gelelim Lizzy e çok az gözüktü kendisi kitabın kahramanı ama bu dizide ona yer yok .Oynayan oyuncu çok tatlıydı keşke Amandayı o oynasaymış .

Jane Austen romanları bitti bir de böyle çılgın fikirlerine geldi sıra .Farklı bir evrene açıldım sanırım .

Şimdilik  hoşçakalın .

Lost İn Austen …Keşke …” üzerine 6 düşünce

  1. kore dizileri nasıl bağımlılık yapıyorsa bu kadında öyle bağımlılık yapıyor 🙂 içimizden biri sanki 😛
    bu arada bbc serileri ve diğer dönem dizilerine dair tüm yazılarını çok beğendim. eline sağlık sisteağ (bkz: sister)

  2. Keşke sevdiğimiz kitapların-dizilerin-filmlerin kahramanları olabilsek bir süreliğine. O hayal dünyasının huzurlu limanlarına sığınmak gerçekten güzel olurdu. Söylediklerine katılıyorum ama ben beğenerek izledim. Daha farklı olabilir miydi? Evet ama bu da iyi yani yetmez ama evet gibi ha ha ha 😀

    • keşke gidebilsek aslında bundan güzel mim olur hangi kitaba kaçmak istersiniz 🙂
      evet fena değil ama ben fikri çok beğendiğim için .beklentiye girdim daha iyisi yapılabilir bence .o zaman tadından yenemezdi 🙂

Bir Yanıt Bırakın

