Mother , Host , Finding Mr. Destiny ve M… Ortaya Karışık

Şimdi izlediğim birkaç filmden bahsetmek istiyorum ama hiç biri için öyle uzun uzun yazılar yazamayacağım o yüzden ortaya karışık bir post olacak.

İlk filmimiz mother won bin için izlediğim ama film öyle bir hal aldı ki won bin i unuttum bir an. Cinayet  Anıları’nın yönetmeninden hatta yabancı filmler kategorisinde  aday olmuş bir film kendisi. Bu yönetmeni bilenler karşımızda sıradan bir film olmadığını anlar ki filmde bunu kanıtlarcasına ilginç bir final yapıyor. Pek normal olmayan oğlu ile yaşayan ona aşırı düşkün bir kadın var. Bir gün yaşadıkları yerde bir kız öldürülür ve katil olarak oğlu tutuklanır.sonrasında bu yönetmenin sistem eleştirisi ile polisten hayır yok kendi işini kendin gör mesajı ile kadın katili bulmaya oğlunu kurtarmaya  çalışır. Dedektif gibi çalışırken siz de katil kim diye düşünmeye başlarsınız. Sonrası  mı ? sonrası tahmin edebileceğimizden farklı … won bin ‘i bu halde izlemek tuhaftı nerde acuşşhi nerde bu çocuk .

Gelelim ikinci filme yine aynı yönetmenin 13 milyon kişi tarafından izlenilmiş filmi Host . zararlı kimyasalların bırakıldığı su da bir yaratık çıkar. Bu yaratık tarafından kızını öldürüldüğünü düşünen bir baba ve onun ailesi var. Kızlarının yaşadığını iddia ederler ama kimseyi inandıramazlar . bu filmler yüzünden insanın sövesi geliyor bazen ne çarpık düzendir bu . hele o Amerikalıların virüs olayı yok mu ,sarı madde falan, sonrasında yapılan açıklama ,filmin sonu  itibari ile insan dumur oluyor. Ha bir de filmi izlerken gerim gerim gerildim . demem o ki ben bu yönetmeni tuttum ama hala en beğendiğim sonu itibari ile de cinayet anıları olmuştur.

Üçüncü film bir romantik komedi gong yoo film çekerde ben izlemez miyim .onun böyle değişik bir karakter ve imajla göreceğimi düşünmezdim yine gönlüm de taht kurdu o ne sevimliliktir öyle .şirinlik abidesi gong yoo ‘yu bir kenara bırakırsak film ortalama bir romantik komedi olmuş .yeri geldiğinde güldürüyor ,sıkmıyor ama gong u bir tarafa bırakınca geriye bir şey kalmıyor .  gelelim konuya ilk aşkını bulmak isteyenler için bir şirket açan gong ve müşterisi kızımız hakkında .ben bu ilk aşk muhabbetini anlamadım arkadaş .insan unutur ilk aşk ı kimdi nerden bileceksin .saçma geldi öyle ilkmiş sonmuş sevemedim bu olayı .ben daha dün ne yediğimi hatırlamıyorum ya ondan herhalde . yine Koreliler almış bir kader olayı eklemişler fazla tesadüfi olsa da sevdim .izlenilesi bir yapım .

Son  filmimiz sıra dışı bir şey ” M ” adlı kore filmi daha önce hiç izlemediğiniz tarz da  bir film . Sıradışı bir tecrübe sunuyor . ‘’ Birisine hikayemi anlatmıştım .o kimdi ‘’ replik çok hoş .filmi astrea ‘nın o güzel yazısı sayesinde merak ettim ve izledim.Durağan bir yapısı var film asla giriş ,gelişme ,sonuç şeklinde ilerlemiyor ,belli bir konuyu da anlatmıyor.ben böyle ilginç şeyleri severim diyorsanız .buyurun buradan yakın 🙂

Mother , Host , Finding Mr. Destiny ve M… Ortaya Karışık” üzerine 16 düşünce

  1. Mother güzel filmdi. Başlarda sıkıcı geldi bana ama sonları çok güzeldi.
    The Host için söylenecek pek bir söz yok 13 milyon boşuna izlememiş diyorum. 🙂
    Finding Mr. Destiny ise son zamanlarda izlediğin en iyi Kore filmlerinden bir tanesiydi. İlginç konusu ve replikleri ile beni tatmin etti.

    ” M ” filmini ise henüz izlemedim, listeme aldım 😉

    • mother ve host için kötü bir şey söyleyemem .bu adamın filmlerini sevdim .hep eleştiren bir şeyler var. mr. destiny çok sıradan bir romantik komediydi.evet öyle ölesiye sıkılmadım ama gong yoo olmasa izlemezdim sanırım.M ise çok başka bir film. değişiklik arayanlar için iyi olabilir.

  2. M biraz, hatta oldukça durağan bir film türü sevmeyenler beğenmeyebilir o yüzden bende uyarayım baştan 😀
    Mother’ı bende izlemek istiyorum sırada^^
    Gong Yoo film çekiyor ve ben hala izlemedim ayıp bana demi 🙂

    • siz durağan dedikçe benim daha çok ilgimi çekiyor iyi mi 😀 o yüzden listenin başına almıştım. ^^neyse her halukarda izlerim ben o filmleri, başka film tavsiyelerinizide dört gözle bekliyorum ^^

    • M sevmeyenler için kötü olabilir.her şey düz mantık ilerlesin bir olay olsun bitsin diye bekleyenler sevmez .

      mohter tavsiye edilir .değişik bir film.hele finali 🙂 hep ne oldu şimdi diye kalkıyorum başından 🙂

      hiç ayıp değil .aslında film bana ilk gördüğümden beri cezbedici gelmedi ama kardeşim istediği için izledik .fena değil romantik komedide bu kadar olur. gong yoo ise harika 🙂

  3. M benim hala listemde. Hatta listemde bile değil 😀 Kang’a rağmen ben o filmi izlemem arkadaş patlarım heralde sıkıntıdan 😀
    Gerçi Gong’un filmi ilerliyor da ne oluyor. O da pek matah değil. Len piyasada film mi kalmadı nedir 😀

    • M gerçekten durgun bir film .eğer sevmiyorsan böyle filmleri eziyet olur.Gong için izledik filmi yoksa bayıldım öldüm falan değil 😀
      Piyasada çok fazla film var da zaman yok bıraksalar hepsini izlerim 🙂 aartık dizi sezonu açıldı 🙂

    • yeppudadan indirdim çingu başa site bilmiyorum 🙂
      maşallahın var çingu .ben de bu aralar baya filmlere sarmıştım ama şimdi diziler başladı filmler kaldı :)sen bunları izleyeceksin ya ben seviniyorum 🙂 yorumlarını beklerim sonra .keyifli izlemler 🙂

  4. gözümden kaçtı ozaman 🙂 tamam tekrar bakayım 🙂 yarın yorumlarımla tekrar burdayım 😉 tavisyelerin için tekrar teşekkürler 🙂

      • kadrolu mu dedin, heyoo :)tamam sık sık burdayım artıkın 😉
        bu arada wordpress tayfasından kim ne film tavsiye ediyorsa indirdim dün:)sırasıyla dün Oishii man, aşk tesadüfleri sever, Charlie St. Cloud’ı izledim, bugünde “in the mood for the love”dan başladım gidiyorum, m’e başladım tam yarım kaldı ama hikaye hemen içine çekiyor insanı aklım onda kaldı o yuzden…
        genede sırayı hiç bozmadan 2046’dan devam edeceğim m’i sona attım mother’la birlikte 🙂

      • oh ne güzel film günleri demek 🙂 kadrolu yorumcusu olması da insanı başka mutlu ediyormuş 🙂
        bende dizilere sardım bu ara onlar bitince dönerim vazgeçilmez tutkum sinemaya ve yazılarla başınızı şişirmeye 🙂
        iyi seyirler çingu 🙂

Bir Cevap Yazın

