LOVE SHUFFLE …EY AŞK …Yapma Be JOE

Şimdi bir sürü şey söylemek istiyorum aslında dün gece yatmadan bir ton şey geldi aklıma ama postu sabaha bırakınca unutum 🙂 .yazıya geçmeden önce söyleyeyim sevdim çok sevdim .ben jdrama izleyen biri değilimdir.bir elin parmağından az izlemişimdir heralde belki daha önce hiç jdramadan bile bahsetmedim.aramızda böyle bir durum olmasına rağmen bu dizi milat oldu benim için .neler kaçırıyormuşum meğerse ben.uzun zamandır dizi izlemiyordum.bad guy tecrübesinden sonra soğudum.ama love shuffle öyle met edildi ki zaten ben de japonya taraflarına eksen kayması yaşıyorum bari bir şans vereyim diye indirdim sonrasında pc de bekledi durdu elim varmadı açıkcası .oysa başlayınca bırakamadım.love shuffle bende gizli bir mağarada bir hazine bulmuş çocuğun hissettiklerini hissettirdi çünkü bu dizi saklı kalmış bir hazine .çok mu abartıyorum ne yapayım hem anlatmak istiyorum hem dilim dolaşıyor sevdiğim şeyleri anlatamıyorum 🙂

lafı çok uzattım gelelim diziye becerebilirsem anlatacağım ama siz chibiciğimin yazısı ve hikarumun yazısı bir göz atın 🙂 dizimiz de ne farklı  arkadaşımın da dediği gibi bir esas oğlan bir esas kız olur sonrasında onların kavuşmasına engel bir sürü şey olur ,yanlış anlamalar ,entrika ,kötüler falan olur biz de onlar kavuşsun diye bekler dururuz değil mi? yok işte bu dizide değil .zaten dizi bir kadın ve erkek bir araya geldiğinde ne olacağını tahmin bile edemezsin geyiği ile başlıyor.zaten olay kavuşunca biter klişesi de burda yok mutlu olmak için bir araya gelmek yeterli değildir kimi zaman bir arada olmak güllük gülüstanlık ve sorunsuz olmak bile yetmez.aşk böyle bir şey işte değişken ,heyecan arayan ,anlatamıyorum ama diziyi izleyen bilir bu dizi aşk’ın hikayesi aslında birilerini değil aşk ‘ı anlatıyor.başlarda kavuşmalr ,engeller değil başlı başına aşk ‘ı sorguluyor.neden duygularımız değişir , alışınca farklı mı olur ,başlı başına ilişkiler üzerine sorgulatan ama çoğu zaman güldüren ,gülümseten , özdeşleştiren ama asla dram duygusunu yaşatmadan hüzünlendiren hayat dair ,herkesin yaşadığı bir şeyleri bulabileceği bir yapım .misal ben usa -tan ‘ın işsizlik ve ekonomi ile ilgili kısımlarında kendimi ekranda can bulmuş hissettim 🙂

gelelim konuya maddi olarak iyi durumda olan dört komşu bir gün 28 kattaki dairelerine giderken asansörde mahsur kalır ve bu şekilde daha önce konuşmadıkları komşuları ile tanışmış olurlar .sonrasında muhabbete aşka gelir ve hepsinin sorunları olduğu ortaya çıkar.içlerinde psikatrist olan ortaya bir fikir atar .her kesin eşlerini değiştireceği bir aşk karmaşası böylece hem kendilerini tanıyacak hem başklarını tanıyacaklardır.eski sevgililerinin kıymetini anlayan onlara dönecek farklı bir şey arayan onu bulacak .herkes ne istediğini keşfedecektir.bu aşk keşfetme sürecinde oluşabilecek bir kaos ortamını yaratmak için güzel bir düzenektir.

gelelim karakterlere usa -tan kei benim favorilerimden biri .çoğu zaman o bizden gibi gördüm.nişanlısı evlenmekten vazgeçince hayatı kararan.sadece aşkını değil nişanlısının babası sayesinde sahip olduğu işini kaybetme korkusu ile yüz yüze kalan ,kendi deyimi ile ikinci sınıf vatandaş ,doğru bildiğinden şaşmayan ,her işe karışan ,mücadeleci ,bir işi yaparken ciddiye alan ve ışıl ışıl parlayan ,iyilik dolu ,kötü dünyayı görmeye bile katlanamayan ,kimse hakkında kötü düşünemeyen ,tara-chanlerin daimi üyesi ,yeri geldiğinde cesur davranan bir tavşan o 🙂

Ai Ai en sevdiğim kadın karakter o erkeksi kişiliğinin altında sakladığı sonsuz şefkat duygusu ,cesur ama çekingen yapısı,iyi niyeti ,esprili ve arkadaş canlısı havası ,güzel ,zeki ve güçlü duruşu ,kendi ayakları üzerinde duran hiç kimseye muhtaç olmayan ,karakterli ve kişilik sahibi on parmağında on marifet ,dört dil konuşabilen ai ai ‘yi pek bir sevdim .

ojiro ama ben bunu anlatamam ki sevdim sevdim falan der dururum .elemanı hana yori dango da izlemişim ama böyle dikkat çekici bir oyunculuğu olduğunu fark etmemişim iyi mi ?kendisi son derece iyi bir fotografçı o ne güzel resim çekiyor be keşkem beni de çekseydi 🙂 öyle gözükmese de aslında çok duygusal ve o neşeli her daim mutlu halini seviyordum.cool ,insanları hemen çözen bir yapısı var .ojiro için sevdim demekten öteye geçemiyorum yazık bana 🙂

doktorumuz en bilge kişi ,akıllı ,duygusal ,hassas ,duyarlı ,her daim bir bilgiçlik seziyorsunuz onda .ve o kafamı karıştıran yegane karakter evet dizi içinde aslında öyle değilmiş böyleymiş diyen bir sürü durum var ama en kararsız kaldığım kişi doktor oldu .

yukki çok şekerdi .tara -cahn olması ,kanki ye sonsuz sadakati ,gittiği her yeri kapatması ,sadece sevmek ve sevilmek isteyen o hali ,çok parası oması ve her daim yanında taşıdığı para çantası  ile o şirinlik abidesi kısaca kendisi kawai kawai dedirtiyor 🙂

mei gıcık olduğum hiç kimsenin aklı böyle karışık olamaz dediğim insan ne hissettiğini ne düşündüğünü anlamaz mı diye kızdığım dizi boyunca sinir olduğum ama sonunda onu da bağrıma bastığım ve kendisine hak verdiğim zamanlar olan,ailesinin her dediğini yaptığı zengin ama mütevazi bir kız olan değişik  bir karakter .

reiko ise sonradan sonradan kendini gösteren o da kendince haklı dediğim mutlu olmasını istediğim ,güzel ,alımlı,zengin  ve de zeki bir kadın .

ve son olarak gülümsediğin de çok tatlı olduğunu düşündüğüm 20 sine geldiğind eölümü düşünen doktorun hastası olan kızcağız .o suskun halleri ve davranışları beni deli etse de onu da sevdim .mutlu olsun diye bekledim .aslında çok da iyi işlenmeye tek karakter olduğunu düşünüyorum .biraz da iyi ilense olurmuş .

dizideki her oyuncu muhteşem bir iş çıkarmış hele usa -tan  gerçekmiş gibi hissettim sanki, oynamadı yaşadı 🙂 hakkını yemeyeyim diğerleri de inanılmazdı.

dizi boyunca güldüm ,çok eğlendim ,yapma be joe ,tara chans ,ve panda muhabbetti çok iyiydi.müzikler çok güzeldi ve cuk oturmuş.sadece iki şarkı vardı ama diziye yetmiş her sahnede bu müzikleri duymak çok güzel hissettirdi.tabi bir de her akşam koridorda toplanmalarını çok sevdim .

dizden bir kaç şey paylaşmak istiyorum birincisi usa -tan ın ”hayali olan  bir iş yok mu” repliği içime işledi .

ikincisi usa -tan ‘ın  şu repliği : ”Bu ülkenin nesi var? Bütün yüksek rütbeli bürokratlar özel sektörden emekli olduklarında yüksek miktarda maaş alıyorlar. Üstelik gençler iş bulamazken. Kötü ekonomi bunun için bir sebep olamaz. Kesintilerin, kurumsal küçülmelerin canı cehenneme.Yönetimdekiler beceriksiz, bu yüzden gençler cezalandırılıyor. Sözleşmelerle geçici personel alıyorlar, ama bu insanlar ne zaman gerçek işçi olabilir? Kendilerinin durumu yerinde ya sorun yok o zaman di mi?Her şey yolundaymış !!!Bana bir iş verin!Bana güvence verin!Bana bir hayal verin!Bana bir gelecek verin! ” ah aha bana da bana da 🙂

“Ortadan kaybolursam, yokluğumu hisseden birileri olsun istiyorum.Kalplerinde benden kalan bir boşluk olsun.Eğer öyleyse, bu o insanın gerçekten yaşadığının kanıtıdır.Kaç insan şu anda gerçekten yaşıyor?Bir sevgili ya da arkadaş olsun, önemli değil.Sadece bir kişi olsa bile önemli değil.Eğer ortadan yok olursam kalplerinde yokluğumdan geriye bir boşluk kalsın.Seni görmek istiyorum.Bir kez daha! Seni görmek istiyorum…”

aslında  söylenecek daha çok şey var aşk ile ilgili bir ton replik ama izleyin demekle yetiniyorum .kısa kesmek istemiyorum ama uzatırsam spoiler olacak her bişeyi anlatacağım .en iyisi siz bu diziye bir fırsat verin .

dizide hep düşündüğüm çiftlerin bir araya gelmesi de beni ayrı mutlu etti .onları yakıştırmıştım.kimyaları uydu 🙂

şarkıları paylaşmasam olmaz 🙂

As one

Come to see victory
In a land called fantasy

LOVE SHUFFLE …EY AŞK …Yapma Be JOE” üzerine 16 düşünce

    • bence de izlemeyen kalmamalı bu diziyi :)aslında çok şey anlatmak isterdim ama spoiler olursa izlerken zevki kaçar 🙂 ama izleyenlerle muhabbetini etmeyi çok isterim 🙂

  1. süpersin winpohucum! bu diziyi ne kadar çok kişiye tanıtırsak o kadar iyi.

    ayrıca bak benim de aklımdaydı, ama yazmayı unutmuşum: kairi karakteri cidden en az işlenmiş olan karakter oldu, di mi? halbuki kızın psikolojisine inilse, ölme isteği içindeyken birdenbire aşık oluvermesi daha inandırıcı bir biçimde anlatılsa sanki daha hoş olurdu… neyse, o kadar kusur kadı kızında da olur 🙂

    • bende senin gibi düşünüyorum çok kişi duysun bilsin istiyorum o yüzden yeterince anlatamasam diye sizin yazıların linklerini koydum işi garantiye aldım 🙂

      evet o karakter pek iyi işlenmemiş ama olsun :)benimde söyleyecek çok şeyim vardı unuttum mesela elbiselerini giy üşütürsün 🙂 nasıl unuttum bunları ben 🙂

  2. her yerde öyle çok konuştum ki, diyecek bir şey kalmadı. tek söyleyeceğim çok sevdiğim ve şiddetle tavsiye ettiğim.
    tara chans!! seviyoruz. tamaki’yi nodame cantabile’de de izleyin ve tabi ki heavenly forest’ta da. ben ilk oralarda bayılmıştım kendilerine. bu diziyi izleme sebebim de direkt oydu hatta:D
    neyse ya güzel işte, izleyin.

    bir de bir şey sorcam ya, pijamanın altındaki??

    • no pan da 🙂 hahah bende şiddetle öneriyorum.günlerdir kardeşimin kafasının etini yiyorum . dizinin etkisine girdim resmen . jdrama izlemedim hiç ama bundan sonra artık güzel tavsiyeler istiyorum. eksen kayması yaşıyorum .çok eğlendim bu dizi ile 🙂

  3. Allahım deli olucam izleyen herkes bayıldım diyor başka bir şey demiyor,bende daha izleyemediğim, bu güzellikten mahrum kaldığım için kafamı duvarlara vurmak istiyorum 😀 Şu joe ve panda muhabbetini de acayip merak ediyorum. Çıtayı feci yükselttiniz eğer beğenmezsem sorumlusu sizsiniz 😀 Ben Tamaki’yi nodame de keşfetmiştim ve bayılmıştım adama. Gerçekten çok iyi oynuyor ee yetenek bir başka 😀 şimdi coffee house ı izliyorum o bitsin hemen buna dalıcam 😀 benim bünye 2 dizi birden izleyemez 😀 ahh merakta ediyorum ne edücüğük 😀 neyse sabretmem lazım 😀

    • hahaha çıtayı fena yükseltim ama beğenmezse ban gelme 🙂 ne bilim hacı diğer dizlerden farklı sevdim ben sende seversin bence .bende iki dizi birde izleyemiyorum illa birini bitireceğim ki yenisine başlayayım.izle gel bol bol yapma be joe diyeceğim hayat söyletiyor bu cümleyi bana 🙂 gelelim panda ‘ya no panda diyorum sırlar alemini çöz de gel bir sen kaldın 🙂

  4. bu panda olayı bizi sardım anladım özellikle no pan da 😛 çok edepsiziz ayol. bu diziyi bu kadar sevmemin nedeni sanırım izleyen herkesin bu dizide aynı şeyi bulması yani evet birkaç istisna olabilir ama bakıyourm hepimiz sanki bizi birbirimize yakınlaştıran en büyük nedenin özetini bulmuş gbiyiz.ne söyleyeyim zaten herşeyi söyledim bu dizi ile ilgili kısacası evet herkes izlesin bu diziyi ve yazsın, yazsın ki daha çok kişiye ulaşsın. 😀

    • herkesi sardı ve hepimiz aynı sebeplerden dolayı sevdik bu diziyi.herkese söylüyorum milleti zehirledim üstelik beklenti çıtasını en yükseğe çıkardım muhahah yaşasın kötülük .o zaman hep beraber yay pan da 🙂

  5. bu diziye 10 bölüm çok az amaa.. daldım ben de ha böyle, öncelikle winpohucum bu diziyi önerdiğin için sana teşekkür etmeliyim bi harikaydı kesinlikle.. hatta ben senin facebooka yazdığın diziden bi repliği okuyup bugün indireyim demiştim.. çok da güzel yazmışsın, ben şimdi ne yazsam diye düşünüyorum yanii 🙂

    • beğenmene sevindim canım .bu diziyi sevsin, izlesin herkes istiyorum. sen izledin ya ben bir mutlu oldum .deli miyim neyim 🙂 love shuffle bir başka etkisi kalıcı ,bölümler azdı tadı damağımda kaldı resmen .o repliği çok sevmiştim .yazı pek istediğim gibi olmadı ama ben işi garantiye alıp çinguların yazılarını da paylaştım 🙂 sen de yaz bu diziyi duymayan kalmasın.

  6. bende 2 dizi izliyorum şuan 2.si Love Shuffle..ve bende çok beğendim en yakın zamanda bende bi yazı yazıcam bunun hakkında. vede paylaştığın iki müziğide çok seviyorum yaa çok güzeller

    • bu dizi çok ö<zel benim için .çok sevdiğim nadide jdramalardan biri 🙂
      senin yazını da merakla bekliyorum ve o iki müziği bende çok sevdim 🙂
      hala dinliyorum .

Bir Yanıt Bırakın

