Kimi Ni Todoke – SANA ULAŞMAK

Kimi todoke sevgim anlatılamaz.sözcükler yetmez .animesine olan tutkum malum .mangasını okuyamadım ama bari filmini izleyeyim dedim.aslında filmi ilk kez gördüğümde beğenmeyeceğimi düşünmüştüm.benim için bir death note gibi olur sandım.çünkü death note ‘un animesini ne kadar beğendiysem filmlerinden o kadar nefret ettim.animeyi filme uyarlamak gerçekten zor çünkü o surat ifadeleri aniden ortaya çıkan auralar falan olmuyor .bu yüzden duyguları belli etmek gerçekten zor.yani sawako’nun korkunç suratını nasıl gösterebilirler ki .üstelik film kırpma olacağı için yetersizlik hissi veriyor.

bu gibi fikirlerle başladım filme gelirsek çok ama çok beğendim üstelik kardeşim sayesinde iki kere izledim ki bu aralar bırakın iki kere izlemeyi  bir filmi partlara ayırmadan sabırla izleyemiyorum bile .hikayeyi çok seviyorum ,sawako ve kazehayay yı çok seviyorum tabi filmi de çok sevdim.müzikleri de ayrı bir güzel bu animenin bıraksalar bütün ostları ve her resmi paylaşırım.o kadar masumlar ki onları bağrıma basmak istiyorum.hele zavallı kazehaya ya acıdım kadar kimseye acıdım mı caba 🙂 o mutlu olsun ben mutlu olacam sandım .kore sinemasından japonyaya doğru açılmak isteyenlere öneririm.

kazehaya yı oynayan çocuk çok iyi olmuş.gülümsemesi falan baya baya karaktere bürünmüş ama bazen her şeye gülümsemiş abartmışlar 🙂 çocuk yakışıklı bu yüzden yadırgamadım .sawako yu oynayan kızı da başarılı buldum ama pek iyi olmayacağına kendimi hazırlamam ve gözümün kazehaya dışında bir şey görmemesinden olabilir :)chizu karakterini oynayan kız ise çok sevimliydi.pek beğendim kendisini çok şeker olmuş.aynı şeyi ryu için söyleyemeyeceğim ryu için çok daha yakışıklı karizmatik birini beklerdim.

hikaye animedeki gibi işlenmiş arada farklılıklar var tabi film kısa olduğu için kırpmalar ve değiştirmeler olmuş.kazehayanın , sawako ryu dan hoşlanıyorum dediği sahnede dünyasının yıkılması ve birden çökmesine vuruldum.ne güzel ne kadar masum ve naif bir hikaye bir de üstüne yüz ifadeleri o mimikler yeme de yanında yat misali bir tablo olmuş 🙂 film biterken ki kapanış şarkısına bayıldım ama adını bilmediğimden bulamadım :(animenin müziklerini her yer de paylaştığımdan bir daha paylaşmayacağım ama her iki sezonun ostlarını dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim.üstelik şu aralar  ikinci sezonu izlerken animenin çok daha başarılı bir hale geldiğini belirtmeliyim.üstelik ödüllü olduğunu da belirmeliyim.

kimi ni todoke : sana ulaşmak  izlenilmesi gereken çok şirin bir anime .filmini de animesini de şiddetle tavsiye ederim .

Kimi Ni Todoke – SANA ULAŞMAK” üzerine 10 düşünce

  1. Slm Winpohu. Bende geçenlerde seyrettim Kimi ni todeke’nin live actionını. Anime serisini çok severim zaten. Filmide çok başarılı buldum. Karakterler çok güzel uymuş animedekilere. Sonunuda güzel bağlamışlar. Animesini sevenlerin filminide seveceği ender yapımlardan.

    • slm sheyma 🙂 animesini sevenin filmini sevmemesi mümkün değil gibi geliyor.normalde pek iyi olmaz ama bu film çok iyi bir live action .sonu da çok güzel katılıyorum sana .beğenmene sevindim.yorum için sağ ol 🙂

  2. eneee çıktı mı bunun altyazısı ^^ en son çekilicek diye duymuştum vee aman gene mahfedicekler güzelim animeyi düşündüğümden hiç takip etmedim ne zaman vizyona giricek, altyazısı falan çıkıcak diye. Kimse benim Kazehaya va Sawakomun verdiği sevinci, mutluluğu veremez diye düşündüm. Taaa ki senin bu yazını okuyana kadar 😀 kararsız kaldım şimci ben 😀 izlesem mi, bir şans versem mi ne dersin 😀

  3. 2. sezonu bitti mi yada devam ediyor mu? 2. sezon bittiyse 3. sezon olacak mı? Ben daha 1. sezonun ortalarındayım ama merak ettim durumunu. 🙂

  4. SELAM! Bu filmi ben de izlemiştim, aylar önce. Çok beğendiğim bir filmdi. Sonunda onlar mutlu oldu ben de mutlu oldum. Kazehaya çok güzel gülüyor. Sürekli gülmesi benim hoşuma gitti. Otabüs durağında yaşananalara çok gülmüştüm. Hatta bazı anti-kore sever arkadaşlarıma da tek tek anlatmıştım. Kore severlere de anlatmıştım. Kimi tuhaf tuhaf baksa da benim için güzel bir sahneydi. Gerçi orda Sawako’ya uyuz oldum. Yuh artık dedim. Kazehaya’nın üzüldüğü sahnelere ben de üzüldüm. Sawako’yla arkadaşlarının arasındaki dostluk bağı çok iyiydi ya! Animesini izlemedim. Zaten animesi olduğunu bile birkaç gün önce öğrenmiştim. Dün bir arkadaşımdan DEATH NOTE’ u öğrendim. Tavsiye etmişti. Ona başlayacağım inş. Umarım güzel bir yapımdır. ( Arkadşıma güveniyorum. 🙂 ) Sawako’yu Nobuta Projesi’ndeki Nobuta’ya benzettim biraz.. Öyle işte.. 🙂 Neyse ben diğer yazılarınızı da okumaya devam edeyim.. Şimdilik; HADİ EYVALLAH!!!

    • ben kimi ni todoke nin animesi ile başladım tabi mangasını da okumak istedim zamanında ama anime bir başka 🙂
      anime uyarlamaları genelde çok kötü olur hep o animedeki güzellikleri ararım ama bu sefer filmi çok beğendim .kazehaya yı oynayan oyuncu çok doğru tercih olmuş .gülmesi falan çok güzeldi .oyunculuklar abartılmamış ki anime uyarlaması olduğundan abartılmasını beklerdim 🙂 böyle iyi olmuş .olur da vaktin olursa animeyi de izle çok güzeldir 🙂

      death note içinse ne duruyorsun derim .en sevdiğim bir kaç animeden biridir hatta o kadar çok seviyorum ki yazıp anlatmayı beceremiyorum benden daha iyi anlatanlar var o yüzden kötü anlatıp insanları soğutmayayım diyorum 🙂 death note bir efsanedir anlatılmaz bir sevgi barındırıyorum hayır deli falan değilim 🙂

      yalnız death note un animesini izle ama filmlerine bulaşma çünkü son yapım l change the world dışında filmler berbat olmuş .son filmde de l i oynayan çocuk iyi oynamış ondan izlenir kılıyor 🙂 amerikalılar satın aldı bir de onlar çekecek merakla bekliyoruz 🙂 ayrıca death note ‘ın müzikleri de süperdir animeden sonra uzun süre dinledim. ne çok konuştum :9 neyse konu death note olunca susamıyorum hadi eyvallah 🙂

  5. Şunu diyebilirimki izlediğim tüm animeler arasında favori erkek karakterim hep kazehaya olarak kaldı. Ve ön yargıyla başlayıp izlediğim filminin ardından diyebilirimki kesinlikle kazehaya için uygun bir tip seçilmiş. Bu başarı ve hayallerimdeki kazehayanın bütünleşmesi gibiydi.

    • benim için de kazehaya nın yeri bambaşkadır. o nasıl bir sevimliliktir öyle. uyarlama için bende ön yargılıydı ama çok sevdim . olmuş hem de çok güzel olmuş 🙂

Bir Cevap Yazın

