The Man From Nowhere ( her eve bir açuşşhi )

” yarın için yaşıyorsun değil mi ?  Ben bu gün için yaşıyorum .Bu gün için yaşayan yarın için yaşayandan daha iyidir.”

” bazen insan birine yakın olmak istediğinde ondan uzak durmak zorundadır.Neden ? Ben de bilmiyorum ”

nam -ı diğer acuşşhi  sonunda bu yazıya başladım.aslında çok oldu izleyeli ama bir türlü yazamadım.akiracım sağ olsun devamlı söyledi filmi ama ben dram olacağını düşünerek bir süre bakmadım filme.nerede gördüysem yüz çevirdim.hep böyle yaptığım filmlerde iyi çıkıyor.merak ettim ve neymiş bu acuşşhinin hikmeti anlamak için oturdum başına .

filmi kaba kurgu olarak tanımlayabiliriz.şahsım adına ben dövüş sahnelerinde mest oldum .söylemeden geçmeyeyim çok güzel sahnelerdi.bu tarz filmlerden lee byung hun bitter sweet life ve so ji sub movie is movie ne kadar başaşrılı ise won bin de burada o kadar başarılı olmuş.

gelelim konumuza rehinecilik yapan bir adam ki kendisi malumunuz bu tür filmlerin olmazsa olmazı merak ve gizem unsurunu bolca içinde barındıran bir geçmişe sahip .dış dünya ile bağlantısını koparmış ,insan ilişkileri yok gibi bir şey.karizmatik ve deli gibi insanın içine işleyen bakışlara sahip ,oldukça soğukkanlı fakat derinlerde duygusal bir adam.filmde fazla replik yoktu konuşmasına gerekte yoktu çünkü won bin burada insanın sadece bakışları ile oynayabileceğinin kanıtı gibi 🙂 won bin ilk defa izledim ama bende bıraktı etki ile artık isminin görüldüğü filme bodoslama atlarım heralde 🙂

bir de küçük bir kız var ki bu yaşta bu oyunculuk nedir abi diye afallatan ,izlerken gerçek izlenimi vermesine sebebiyet veren ,çok ama çok beğendiğim bir oyuncu .

sözde konuyu anlatacaktım değil mi bak yine unuttum .rehinecimiz ile bu küçük kızın arasında  birbirlerini anlayan ,birbirlerine ihtiyaç duyan ,yalnızlığı paylaşan iki insanın gözle görülmeyem duygusal bir bağla başlanmış hikayesi konumuzun asıl teması.küçük kız annesi yüzünden kaçırılınca acuşşhimiz küçük kızı kurtarmak için seferber olur.her eve lazım bir acuşşhi oppa da neymiş.hikaye başlar bu kurtarma olayının ardında organ mafyası ,çocuk kaçırma ,uyuşturucu ne arasan var olan bir karanlıklar dünyasının kapıları izleyiciye açılmış olur.

acuşşhi ile küçük kız arasında ki o duygusal bağ ve hissettiklerini bir kenara bırakacak olursak film genel anlamda dram dolu .ben ağlamadım artık sıradan geliyor ama bazıları için yıkıcı olabilir.gerçek dünyanın bu kadar zalim olabileceği fikri bile insanın kanını donduruyor.küçük çocukların o hali içler acısı.

filmdeki bir diğer detay ise kötü adam olan bizim şirin sekreter kim ‘imiz .bu adamı böyle bir rolde asla hayal edemezdim ama o da beni şaşırtmayı başardı.ne psikopat hallerdi onlar öyle .

filmi genel anlamda beğendim.dövüş sahneleri ,senaryo ,oyunculuklar ,won bin bakışı bile yeter .filmin ortasına bir aşk hikayesi yerleştirmemeleri de çok hoşuma gitti.aşk dışında da oluşabilecek çok büyük sevgiler olduğunu insanın yüzüne çarpıyor.diğer taraftan tek başına bir adamın her şeyi başarabildiği yapımları ve acıklı  filmleri pek sevmiyorum.bir diğer saçmalıkta adamın kimliğini öğrenmek için yaptıkları mail numarasıydı ki ben bunu pek inandırıcı bulmadım.diyeceksiniz ki bir tek bunu mu inandırıcı bulmadın evet bu beni çok rahatsız etti.diğer şeylerin olmasını istemem tabi ki ama dünyada suç olduğu da bir gerçek.

filmi çok beğendiğimi belirtir akira tavsiye için teşekkür ederim.sizde izleyin pişman olmazsınız.

The Man From Nowhere ( her eve bir açuşşhi )” üzerine 9 düşünce

  1. ahh canım beğenmene gerçekten çok sevindim ve benden bahsedince itiraf ediyorum onore oldum 😀 Acuşşiiiim benim biricik sevgilim 😀 Won Bin’i zaten severdim the brotherhood of war dan dolayı ama bu filmle birlikte bayıldım bayıldım^^ Dövüş sahneleri tek kelimeyle mükemmeldi hele finale doğru yapılan bıçaklı teke tek düelloya öldüm bittim 😀 Dövüş sahnelerinin bu kadar güzel olmasında Won Binimizin payı büyük çünkü kendisi siyah kuşak bir tekvandocu 🙂 Oldukça güzel anlatmışsın ahh daha ne anlatılıcak yerler var ama izlemeyenleri düşünmüşsün ( ne yazık ki 😛 ) Sen nasıl Won Bin’in hiç bir filmini daha önce izlemezsinnn haa diye çirkefleşim hemen 😀 Fazla filmi yok ama az ve öz işlerde çalışıyor benim şekşi acuşşim 😀 Brotherhood of war şiddetle tavsiye edilir hayatımda izlediğim en etkileyici savaş filmlerinden biri ve kardeş sevgisini çok iyi işlemişler. İzledikten sonra bütün gece rüyamda silah sesleri duydum ki benle birlikte bütün ev halkı benzer rüyalar görmüş düşün artık 😀 Bir de Mother adlı filmi var daha izleme fırsatı bulamadım ama o da çok etkileyici bir filmmiş sanırım ödül falan da almış. Anlıyacağın adam kaliteli yapımlarda rol almayı düstur haline getirmiş iyi de etmiş 😀 hem yakışıklı hem yetenekli daha ne olsun^^ ” her eve lazım bir acuşşhi oppa da neymiş.” bu kısma bayıldım ve sonuna kadar katılıyorum:D yalnız izlerken mendil falan bulundurun malum burnunuzdan kanlar fışkırabilir won bin’in karizmasını görünce:D Ben bu filmi ikinci kez kuzenimle izledim ve onun takıldığı nokta ise kurşun geçirmez cama nasıl ard arda o kadar ateş edebilir, bütün şarjörü boşaltabilir oldu. Yani boş kovanlar nereye gitti adama sıçraması lazım saçma olmuş ora falan diye bayağı bir kafa yordu 😀 Onun haricinde bayıldı ki kendisi Kore’nin k sini bilmez bundan sonra sen bana bunların güzel filmlerini ver izleyelim holivud neymiş yahu dedi ki kendisi her şeye bir kulp bulan tiplerden 😀 Brotherhood war’ı şiddetle tavisiye eder öperim 😀

    • senden bahsetmeden olmazdı ki 🙂 o bıcaklı sahneye bende bayıldım.dövüş sahnelerini pek bir beğendim.siyah kuşak sahibi olduğunu bilmiyordum bak sayende öğrenmiş oldum.pek iyi anlatamıyorum bir de herkes izlesin sitiyorum o yüzden spoilerdan kaçınmaya özen gösterdim.
      daha önce denk gelmedim ama önerini hemen dikkate alıyorum .mother çok acıklı diye duydum ama bilmiyorum tabi.evet kurşun geçirmez cam olayı da absürdü ama film güzel kuzenini etkilemesi doğal tabi 🙂 kanlar fışkırabilir aha mendil bulundurmak şarttır diye belirtmeliydim tüh unuttum 🙂
      bende seni öperim bu süper ötesi yorumun için de ayrıca teşekkür ederim .acuşşhi forever diyorum oppa ise out 🙂

  2. “bu tarz filmlerden lee byung hun bitter sweet life ve so ji sub movie is movie ne kadar başaşrılı ise won bin de burada o kadar başarılı olmuş.” dedin ve bitirdin beni, hemen indiriyorum 🙂 Bu arada Special A’yı da indirmeye başladım (biraz da japoncam gelişsin) 🙂

    • çok güzel filmi izlemeye ikna ettiğime sevindim .bence diğer iki filmde ki kadar başarılı bir oyunculuk var .sadece bakışlar oynuyor .
      special A yı ben pek bir severim takaşhima kei aşkım depreşti şimdi anime karakterlerine aşık olabiliyorum 🙂 japonca çok karizmatik bir dil ben seviyorum.special i bitir daha başka ne animeler var.konuşuruz artık 🙂 yorum için sağ ol keyifli izlemler 🙂

      • izledim filmi çok güzeldiiii, normalde ajusshi ve ufak kız olayını sübyanlık çağrıştırdığı için hiç sevmem… leon filmi alttan alta böyleydi biraz, bu filmde öyle mi acaba dedim başta ama değilmiş çok şükür:) won bin’in ıyunculuğu da süperdi, öyle masum yüzlü birinin yeri geldiğinde koruyucu meleğe dönüşmesi ve ruh halindeki değişimlerin bakışlarına yansıması müthişti. araba sahnesindeki duruşu da süperdi, terminatör gibiydi mubarek 😀 çok beğendim çok 🙂

  3. Geri bildirim: The Man From Nowhere ( her eve bir açuşşhi ) (via Winpohu’ca Blog) « Kaktus Çiçeği

  4. Doyamadım ben bu filme, çok güzel filmdi. Amerikan filmlerindeki gb sıradan bir vatandaşın ülkeyi kurtarması gb olmamış bu neyseki… Adamın(Ajusshi) geçmişini iyi kurgulamışlar, çok mantıklı geldi o bakımdan da 🙂

    • bende çok beğendim filmi oyunculuklar konusunda sana katılıyorum .leon filmini bend eizledim kardeşimde senini gibi düşünmüş o filmi hiç beğenmemişti.bu film aşk dışında bir sevgiyi tema edinmiş kendisine bu yüzden çok başarılı sanırım .yaşaşsın acuşşşhi diyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

