CENNETİN POSTACISI

” sen benim bitmeyen düşlerimin baş kahramanısın ”

filmden kısacık bahsetmek istiyorum ama önce kimsenin mektup yazmadığı bir dünyada mektupları görmek bile mutlu ediyor insanı .mektubu eline almak ,koklamak ,içindekini merakla beklemek ,okumadan önce biraz mektup zarfına bakmak ,yazacağınız cevap için özel bir kağıt seçip ,özenle yazmak bunları artık yapmıyorum .mektup yazmayı özledim 😦

gelelim filme  önce burun kıvırdığım filmler her yerde karşıma çıkınca meraklanıp izliyorum sonra da neden ön yargılı davranmışım diyorum .filmde bir şarkıcı oynayınca ben iyi olmayacağı izlenimine kapılmıştım yanılmışım .film sıcacık bir hikaye .şarkıcı da fena değilmiş hiç rahatsız etmedi üstelik ses tonunda ayrı bir bayıldım.hatta iyi bir performans bile diyebilirim.

cennete mektup götüren postacımız ile sevgilisini kaybedip ona mektup yollayan kızımızın hikayesi bu ama sevdiklerini kaybeden insanlarında hikayesi aslında .neden birini kaybettiğimizde onun cennete gittiğini varsayıyoruz onu da  anlamadım aynı durum da cehenneme de gitmiş olabilirler değil mi ? burda bir tek taraflı bakış açısı var .

kızımız mektup yazıyor ama buna inanamıyor tabi ta ki bir gün postacı ile karşılaşana kadar.postacı mektupları okuyup denetlemek zorunda bir tür sansür uyguluyor .cennette bile sansür var 🙂 bu iş için kızımızla anlaşıyor ve birlikte çalışıyorlar .okudukları mektuplar sayesinde insanlara yardım bile ediyorlar .

hikaye fantastik tabi ama bu halini sevdim her şey de realite aramam sonuçta.filmin son sahnesi de güzel olmuş ben sevdim .

romantik komedi tadında bir şeyle isterseniz bunu izleyin durağan olabilir ama sıkıcı değil.manzaralar falan çok güzel .posta kutusunun olduğu yer ve deniz feneri ,ayrıca kafeler çok güzel mekanlar .bu kadar az mekanla iyi iş çıkarmışlar .baş yapıt değil ama farklı bir senaryo , izlenilebilir 🙂

CENNETİN POSTACISI” üzerine 6 düşünce

  1. ilk yorum benden:) bende bu filmi yeni izledim sayılır oda jae jung var diye yani.. beklediğimden iyi çıktı açıkçası, sonu falan gayet iyi oturmuş, böyle fantastik bir filmin böyle güzel bir sonu olacağını düşünmemiştim, çok beğendim. yanlızz.. yani hayatımda jae jung kadar mimiksiz böyle vasat bir oyuncu görmedim diyebilirim, çocuk bi afet ama hiç oynayamıyor, “dating on earth” de de aynı ruhsuz oyunculukla deli etmişti beni:) bence sadece şarkı söylemeli kendisi..

    • bende beğendim ve beğendiğime şaşırdım.sonunu iyi bağlamışlar sana katılıyorum.oyunculuk konusunda da haklısın ama bu filmde dating on earth den daha iyi idi o kadar rahatsız etmedi beni .sesi iyi öyle devam etse daha hayırlı olur 🙂 skks da ki dbsk üyesi de çok mimiksiz oynuyor bende ona uyuz olmuştum .

  2. Ben bu filmdeki performansını gelişmiş buldum Jejongun. Çok yakışıklı belki de bu yüzden duruşu bile yetiyor 🙂 Ben de sonunu beğendim. Filmi beğendim genel olarak. Hoş sıcak bir film. İzlenir yani.

  3. Sen bu yazıyı yazdığında hemen okumuş ve de indirmiştim filmi, ama izlemek şimdi nasip oldu. çok güzel sıcak bir film cidden, sonunu ben de beğendim.
    ses tonu konusunda haklısın çocuğun sesi tuhaf ama çekiciydi – bildiğin hırıltılı ses ama büyülü galiba-
    hiç mimik yapmaması konusunda haklısını, sırf sesini dinlerken konuşmaya uygun olarak yükselip alçalıyor tonu ama yüzde mimik çok azdı yinede. acaba burun yapısı japonlara benziyor diye onlar gb asık suratla karizma yapmaya mı çalışmış, japon artistler de hiç gülmez ya o hesap 🙂
    velhasıl cidden izlenmesi gereken bir film, ama uykulu gözlerle izlemeyin yoksa tüm o güzel mekanların güzelliğini farkedemeyebilirsiniz. 🙂

    • sesi tuhaf şekilde çekici ama dediğin gibi hiç mimik yok .ben bu adamın şarkıcı olmasından dolayı beceremediğini düşünmüştüm ama senin dediğin gibi karizma yapmaya çalışmış da olabilir 🙂 bilmiyoruz fırsat olsa da sorsak 🙂

      izlenmesi gereken bir film değişik bir senaryo ,hoş mekanlar velhasıl iyi olmuş 🙂

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s