Kaichou wa Maid-sama…

aslında yapacak çok işim var ama hazır bitirmişken bu anime ile ilgili bir yazı yazmalıyım yoksa unutacağım ki bu animeyi unutmak istemiyorum 🙂 yine çok zevkli bir anime idi ,baya eğlendim izlerken .sadece ana karakter değil diğer bütün karakterler çok hoştu .onları da ayrı bir keyifle izledim.

 

gelelim animenin konusuna Misaki Ayuzawa bir lisede başkandır.lise bir kaç yıl öncesinde erkek lisesi olduğu için misaki bu liseyi kızlara uygun hale getirmek için çok uğraşıyor.bu yüzden erkeklere karşı baya sert kzılarınsa koruyucu meleği .misaki ‘yi special A daki  kıza çok benzettim. sanırım bu durum her ikisininde bir tsundere olmasından kaynaklanıyor .


Takumi Usui misaki’nin lisesinde çok yakışıklı ,cool ,kızların gözdesi bir öğrenci .devamlı kızların aşk itiraflarını ret eden ,umursamaz biri .misaki ile kızları ağlattığı için hiç iyi anlaşamıyorlar .usui karakterini çok sevdim .bir special A daki takashima kei oldu gözümde ki ,karakter de ona çok benziyor .


misaki çok çok fakir olduğu için bir cafede çalışmaktadır ama bu sıradan bir cafe değildir.hizmetçi kafesinde çalıştığını sır gibi saklarken usui bunu öğrenir ve oranın devamlı müşterisi olur .bundan sonrada bu ikisini ve çevresindeki karakterleri kahkaha içinde izleriz.


gelelim diğerlerine ,hizmetçi cafesinde çalışan honoko favorim oldu.devamlı yaydığı karanlık aura ,herşeyi kötü yönüyle algılaması ,şeytani gülüşü çok iyi idi 🙂 Erika, Subaru cafedeki diğer garsonlar onlar bir de mutfak çalışanı kızlar iyi düşünülmüş ayrıntılardı.


Gouki Aratake  ; aptal ,kahraman adlı bölümdeki hastası olduğum serseri ,o bölüm gerçekten çok komikti .bir de bu animedeki çizilen her karakter yakışıklı olmak zorunda mı off offf .Minako Ayuzawa misakinin akıllara zarar annesi .Suzuna Ayuzawa misakinin kızkardeşi, böyle kızkardeşim olmalıydı ya .bayıldım bu kıza her daim bir bilmişlik ama aynı zamanda çok relax bir kişilik .devamlı yarışmalara katılıp hediyeler kazanıyor.çok sevdim bunu .


Sakura Hanazono ve Shizuko Kaga misakinin arkadaşları .sakura sıradan bir kız ,çok saf ,shizuka ise umursamaz ama damarına basıldı mı da çığlığı basan bir tip 🙂 Aoi Hyoudou ya şimdi bunu hakkında ne demeli bilmem , orjinal hali daha bir güzel ne diye kılık değiştiriyor ki anlamadım .ama animeye renk kattığı kesin .


Satsuki Hyoudou ,cafenin sahibi ,otuzunda  ama hala çocuk gibi , o bir iyiilik meleği.Soutarou Kanou ile Shouichirou Yukimura bu ikisini izlemek çok eğlenceli idi .çok iyi bir ikili oldular.hele yukimura ne tatlı şeydi o öyle .başına gelmeyen kalmadı.unutuldu,usui tarafında tacize uğradı ,dalga geçildi zavallı şey 🙂

 

Ikuto Sarashina, Naoya Shirakawa, Ryuunosuke Kurosaki  üç aptallar ana karakterden sonra geleln en çok sevilen bunlardır heralde .çok sevimliydiler orası kesin .ve unutulmaz beşizler devamlı misakini peşinde dolanıp durdular.her söylediğini not etmeler falan ,çok tatlı fanlardı bunlarda .


son olarak Hinata Shintani ;her şeyi yiyen ,misakiye çocukluktan beri aşık olan ,arkadaş canlısı sevimli mi sevimli ,usuinin güçlü rakibi .bu animeyi izlemeyenlere tavsiye ederim .sırf usui için bile izlenir .ne  karakterdi o be içim eridi. final bölümü de çok iyi olmuş .usui de mutlu oldu darısı sawako ile kazehaya ‘nın başına 🙂

 

Kaichou wa Maid-sama…” üzerine 5 düşünce

  1. mangasını takip ederdim ben geçen yıl, sonradan animesi başladı. yayınlandığı dönem bir süre düzene oturttum, her hafta izlerdim yeni bölümü ama sonra biriktirmeye karar verdim kalan yarısını, o da kaldı. oysa ki gayet severek izliyordum, resimler ve yazın usui’yi özlediğimi hatırlattı bana. geri dönüp bitirme vaktidir artık.

    bu arada sonunda kimi ni todoke’ye gönderme yapmışın, mangada 1 yıl önce alan kavuşturduk biz sawako ve kazahayayı, o gün bugündür stresim azaldı, huzurla animede de kanlı canlı izleyeceğim sahneleri bekliyorum^^ evet ciddi dert edinmiştim, en manyakça takip ettiğim mangalardandı kendisi^^
    mangayı takip edin, her zaman çok daha önünde oluyor animenin, karın ağrılarını sonlandırıyor^^

    • ben de kazehaya ile sawako yu cidden dert ettim .ömrümü yedi bunlar bir itiraf gelmedi sonra geldi ama yanlış anlaşıldı çıldırdım .manga okusam iyi olur ama ben uzun soluklu mangalara gelemiyorum hele bitmemiş olanlara hiç başlamıyorum.ekrandan okumak zor oluyor şöyle elimde olacak dokunacağım ,kokusunu hissedeceğim falan bu sebeple çok az manga okumuşumdur.ama severim hele manhwalar ahh ahah şimdi bi tane okuyasım geldi bak 🙂

  2. bu bana yapılır mı bu resim konulur mu buraya 🙂 bende çok seviyorum mangaları dediğin gibi çok iyi oluyor.çok okumuşluğum da vardır ama animeler başka zevkli mangalar başka zevkli .alışacağım galiba bilgisayardan okumaya 🙂 gaza geldim ,uzun zaman olmuştu özledim okumayı .

Bir Cevap Yazın

