ARA ARA BELKİ BULURSUN

mim olaylarını çok seviyorum .sağ olsun mavicim beni burada mimlemiş.aslında çoktan yazardım ben bu mim’i ama nedense son zamanlarda wordpress ‘i açtığımda bilgisayarım kafayı sıyırıyor.blogdan uzaklaştım resmen .bir diğer unsurda benim aramalarımda çok komik şeyler yok .bende sorulan sorulara cevap vereyim bari .milletimiz iyi alışmış her şeyi google amcaya soruyor.ben bile çoğu zaman ne biliyim ben google mıyım ben, git ona sor deyip kolaya kaçıyorum 😀

sevdinizin sirtini dönmesi

hiç iyi bir şey değil .sana bir şeyler ima ediyo anlaşılan

kızım blogcu

efendim anne

gel artık yar blogcu

nereye ????????

dövmeli kızımız

kimmiş o ?

ben yalan soylemem

ben hiç söylemem .

iyilik yapma

olur yapmam

korelilerin yaptığı ilginç pratik şeyler

neymiş bakim onlar ?

dean winchester komik

haklısın çok komik  :

kız kore güzelleri

song hye kyo ,lee dae hae daha niceleri  beni kıskançlıktan yeyip bitiriyor 🙂

babası evlenir kore dizisi

hiç açıklayıcı olmamış ama google amca da medyum değil ki .

kulede prenses

rapunzell

dean winchester is a angel

hiç sanmıyorum ama yine de maviye bir soralım ne dersin ?

alışkanlık yapar geol oh

yapmaz mı hem de nasıl yapar ahhh ahhh

dİzİler ve hayaller

ayrılmaz birer ikilidirler

beyaz dizi kitapları oku

bulursam neden olmazsın seni mi kıracam

viii. henry kimi sevdi

valla beni sevmedi ,bu sorunun cevabını bende bilmiyorum bir bilen varsa beri gelsin bana da söylesin .

istifa ettim

bende

ocak 2011 grip oldum

ben her zaman oluyorum ama bunun için koskoca google ‘ı rahatsız etmiyorum yani hiç

fugitive: plan b öpüşme sahnesi

neden bir tek bu sahne olmadı yani ,zaten beceremiyorlar ki bu sahneleri …

kim hyung joong öpüşme

aha bir tane daha birileri öpüşme sahnelerine takmış durumda

aldatma filmi

unfaithfull  aklıma ilk gelen .richard gere de aldatılır mı be

kadınlar neden serserileri sever

bu konuda hemcinslerimi bende anlamıyorum ???

hyun bin sevgilisi

biri oppasının sevgilisini merak etmiş ama neyse ayrıldı zaten 🙂 ben haberi vermek de geç kaldım ,magazinci yönüyle winpohu dan son durumlar

Delikanlı fotolar

hımm şimdi delikanlıların fotoları ise bir kaç foto vardır blog da ama delikanlı fotolar diyosan yok be kuzum başka kapıya , delikanlılığın kitabını aynalı tahir yazdı ama şimdilerde raconu kurtlar vadisi sürdürüyomuş oraya bi bak sen

hayal dünyasına yolculuk

tam yerindesin 7/24 hayal kurabilen şahsiyet ,gece gündüz ayırt etmeden düş dünyasına dalan winpohudan ders alabilirsin .  sen miyazaki izle aynı şey zati

the tudors ne anlatıyor

bu da soru mu ya .tabi ki tudors dönemini anlatıyor ama bu kadar da armut piş ağzıma düş olmasın git oku ,izle öğren .

blog buluşması

aha tam yerindesin 19 martta buluşma var ,okuyucularımızı da aramızda görmek istiyoruz 🙂

vampir günlükleriyle dalga geçmişler

hadi ya benim neden haberim yok .

oska kadın giderse

ne demek istedin sen şimdi ?

tudors filminde ölen kraliceler

sayayım mı ? yok yok saymam 🙂

bakirenin aşığı filmini izlemek istiyorum

git izle o zaman derdim ama böyle bir film yok .bu kitap ismi film versiyonun adı elizabeth bir ve ikisi var

dean korkak olduğu bölüm adı

hemen maviye postalıyorum .dean ondan sorulur

tudors maliyeti

çok tutmuştur.hayırdır muhteşem yüzyılla kıyaslama mı yapacaksın ?

 

margaret mitchell rüzgar gibi geçti kitabından alıntı cümleler

bir tanesi benden : frankly ,my dear  I dont give a damn .en sevdiğimdir.diğeri de bunu yarın düşünürüm yarın başka bir gündür

sana sevgimi nasıl anlatsam

nasıl istersen öyle anlat .benim için fark etmez ,sıkıntıya gerek yok .

trt pembe dizi arşivi

malesef ,olsa dükkan senin

dedektiflik olmuş bir olay ingilizce

hemi de ingilizce ne çok şey arıyorsun sen öyle dedektiflik olayı sen bul ingilizce çevirisine bakarız .

kaybolan hayaller wallpaper

anammm bunun wallpaper ‘ı da mı varmış .

gelelim istatistiklere bloguma en çok ziyaretçi gönderen ilk beş karşınıda

1.ofori- oyunun başı sonu

2.lee – metropol günlüğü

3.kimbap -kimbapsushi

4.hikaru -hikaruivy

5.bu – bunu sevdim

teşekkürler çingular 🙂

son olarak ne ararsam bulan yanlış yaptığımda beni düzelten ,her zaman anlayan google ‘a teşekkür ediyorum.bu mim’i çok kişi yaptı bu yüzden kim yaptı kim yapmadı takip edemedim .mim’i isteyene postalayacağım .var mı taliplisi 🙂

ARA ARA BELKİ BULURSUN” üzerine 12 düşünce

  1. En sevdiğim mim :)) Çok eğlenceli sonuçlar çıkıyor ortaya. Güzel bir yazı olmuş:)) Şu ziyaretçi gönderen ilk 5 listesine bir giremedim, ona yanarım 😛

  2. yehuuu, ben de listedeyim 😀

    senin arayıcılar da az komik diilmiş 😀 ocak 2011 grip oldum ne yaa? utanmasa “google’cım, bana köşedeki eczaneden bi kutu ilaç kapıp geliver” diycek 😛 gel artık yar blogcu da iyiymiş, türkü olur bundan :)))

  3. Dean’in korkak olduğu bölümün adını bilmiyorum. Hadi dürüst olayım bilseydim de söylemezdim ahahahahhahha 😀 Ama bombaydı o bölüm bak o okunda haklısın =D
    and yes man He’s an angel. ^^’ My angel ^^’ ehe -,-

  4. Halkımın dahiyane araştırmaları yine çok komik 😀 “fugitive: plan b öpüşme sahnesi” 7. bölümde Daniel Henney ile Lee Na Young’un bir öpüşme sahnesi var oldukça uzun 😦 Gıcık olmuştum izlerken. 6 bölüm boyunca ortada bir şey yok sonra bir başladılar sonu gelmedi. Sanırım 2 aydır izlemedim bu diziyi, bir ara vakit ayırıp bitireyim de artık rafa kalksın. Neyse nereden geldim bu konuya 😀

    Ben de yazacağım bir ara bu mimi ama şu sıralar değil, o nedenle henüz istemiyorum 🙂

    • evet o öpüşme sahnesi haddinden fazla uzun gereksiz ve çok gıcık bir sahne .diziyi ben bitireli aylar oluyor.önce çok beğenmiş iyi bir yazı yazmıştım.sonra finali içinse tam tersi bir yazı .izle bitir kurtul derim .
      mim i yazmanı sabırsızlıkla bekliyorum bu mimde çok komik şeyler çıkıyor ortaya .yurdum insanı hem çok şaşırtıyor hem de çok komik 🙂

  5. haha.bazılarına çok güldüm. insanlar bunları yazarken akıllarından ne geçiyor acaba.. benimde böyle bir mim’im var ama ne yazık ki henüz bir post olabilecek kadar çok aranmadım :))

    • insanlar gerçekten çok tuhaf ama komik de 🙂 zamanla seninde o kadar araman olur ki bir sürü abuk sabuk şey çıkar .yazı için sabırsızlanıyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

