Dizi Müzikleri

Sevdiğim dizi müziklerinden bir kaç parça paylaşacaktım ama kendimi kaybettim bir sürü şarkı çıktı ortaya 🙂


ilk sırada k.will hastası olmama sebep olan şarkı var  :.DREAM

a love to kill den devam çok sevdim müziklerini ,sözler sen nefretten doğdun ,seviyorum ben seni sende sev ne olur beni .

patlatır gür kahkahalarımı
örterim iç çekişlerimi..

mutlu olur başkaları sevince,
bense ağlarım aşka düşünce..
oysa vazgeçerdim herşeyden,
böyle bir aşka düşsem..

yaşardım o aşkı yine de,
ecelim onun elinden gelsede..

devil dont love me   ,söylenir mi la bu 😦

so ji sub tan önce acıların çocuğu lee byung hun ‘du starda verdiler all in yıllar yıllar evel ostuna bayılmıştım 🙂

düşlerimin prensinin en sevdiğim şarkısı 🙂

which star did you come from izlediğim zamanlarda dilimden düşmedi 🙂

anammmm diğerini yayınlarsam ağlarsınız diye bunuyayınlıyorum gözleriniz doldu demi 🙂

gözleriniz henüz dolmadı mı o zaman bunla nemlensin

yine mi olmadı bu ıslıkla kesin olur so ji ‘ye rakip lee wan burda acıların çocuğu 2 🙂

my girl olmadan olmaz 🙂

deligtful girl tabi ki olmalı 🙂

full house ilk göz ağrısı

I think I love you cause I miss you bu kadar basit 🙂

too late ,violin versiyonu da çok güzeldir .

işte bu da eğlencelik kapanış parçası .yukarda sizi ağlatamadım bari sevindirip göndereyim 😀

Dizi Müzikleri” üzerine 6 düşünce

  1. İçimizde klasik müzik seven naif insanlar yatıyormuş,hiç farkına varmamıştım.paylaştığın şarkılar über alles vallahi.Kendimi böyle bulutların arasından aşağı bakarken falan bulucam yere çakılmasam süper olur ama 😀

  2. çoğu benimde sevdiğim parçalar arşiv gibi güzel olmuş hakikaten.. bilmediklerimi dinlemek istedim ama net o kadar yavaş ki olmadı,kahretsin 😦

    • hoş geldin nilü seni blogumda görmek çok güzel 🙂 sorma net bu gün bana da kafayı yedirtti.hiç bir şey yapamıyorum.benden kaynaklı sandım demek ki genelmiş 😦 şarkılar çok güzel hepsi ayrı bir güzel 🙂

Bir Yanıt Bırakın

