Blog Buluşması ..DUYURU …

Blog yazarları ve takipçiler olmak üzere nilü, akira, lafea, lee ,Nefertiti umarım daha fazlası 19 mart cumartesi günü saat 2 de sultanahmet  seoul restauranında buluşacağız.

artık bende ramen denemiş olurum  lezzetli görünüyor .

gelmek isteyen olursa istanbuldan katılımcıları aramızdan görmekten mutluluk duyarız .çok eğlenceli bir gün geçireceğimizden eminim.takip ettiğim blogcularla buluşacağım için şimdiden heyecan yaptım.gelmek isteyenler burdan bana ulaşabilirler .

benim için ilk blog buluşması olacak umarım çok kişi gelir aynı şeyleri seven ,ortak noktaları olan insanlarla sohbet etmek ,uzun zamandır okudum blog yazarları ile tanışmak ,çingularla birlikte olmak  19 mart çok güzel bir gün olacak 🙂

bu konuda ki sorularınız için sizi ayrıca nilüye yönlendiriyorum .tecrübeli arkadaşıma 🙂

kendinize iyi bakın ,istanbulda olanlar gelmemezlik etmeyin 🙂

Bir Cevap Yazın

