Supernatural İçimden Geldi

Biliyorsunuz son yayınlanan bölümde jensen ackles’in days of our lives  dizisinde oynadığını öğrendik. kendisi eric brady imiş.bende hemen google amcaya sordum her şeyi biliyor malum.jensen’ın o yeni yetme cillop cıtır hallerini buldum .

ne kadar gençmiş ne kadar tatlıymış 🙂 bitti mi hayır bitmedi

beyaz giymek de çok yakışıyor be (mavi bunlar senin için ,kendim için değil yani 🙂

bir  de son bölümde misha’nın o tweetlerine bayıldım işte burda

şakacının bunları televizyona kapattığı bölümden bir  kare

bu bölümde çok gülmüştüm.french mistake de bana bu bölümü hatırlattı ama bu sefer supernatural evreninde mahsur kalıp kendileri ile dalga geçmeleri daha güzeldi.

supernaturaldan böyle bölümler bekliyorum.bana bunlarla gel  🙂

Supernatural İçimden Geldi” üzerine bir düşünce

  1. sırf bu sıpa için Smallvill midir nedir onu izleyecektim bir ara. E baktım o dizi bitmek bilmiyor kalsın dedim Dean olarak yeterince yiyoruz onu zaten 😀
    Son bölüm yine bombaydı diğer bölüm 15 Nisandaymış. Jensen’den bana çukulatalı doğum günü hediyesi olarak gelicek ^^’

Bir Yanıt Bırakın

