En Sevilen Dizi Karakterleri Part 1

televizyon tarihine geçen  ve çok sevdiğimiz karakterler vardır.benim açımdan gerçekten olsun istediğim ,özlediğim karakterler  var ,çoğu arızalıdır.ben onların bu  halini seviyorum 🙂

şimdilik aklıma gelenlerden bir liste yaptım.bakalım sizinde sevdikleriniz listede var mı ? ya da listede olmasını istediğiniz kimler olabilir?

1.tüm zamanların en arıza tipi,komedinin kralı ,soğuk nevale, normal insan olmaktan çok uzakta ,en sevdiklerimden  ,the big bang theory ‘nin yıldızı sheldon cooper var.

2.sevmekle kalmayıp bağrıma bastığım bir karakter .ne iş yaptığını kimsenin bilmediği,süper dost,espri kaynağı,friends izlerken kahkaha tufanı sebebi chandler bing.

3.friends’in iştahlı adamı,yemek tutkunu,yakışıklı,çapkın,iyilik meleği,yemeği dışında her şeyi paylaşabilen adam joey tribbiani.

4.efsanevi wait for it kendi kelimelerini üreten,çapkınlar ustası,play book ve kanka kitabı sahibi,her konuda bilgili, umursamaz gözüken ama duygusal adam barney stinson.

5.eski sporcu ,alkolü bırakmış bir bar sahibi.gönüllerin mayday malone’ı ,cherrs’ın yakışıklı, sam malone’ı.

6.kelimelerin anlatamadığı adam dean winchester.her durumda espri patlatabilen . korumacı, aile sevdalısı,korkusuz,eğlence adamı ,supernatural’ın izlenme sebeplerinin başı dean 🙂

7.onsuz supernatural ‘ın tatsız olduğu ,göründüğü her sahnede ekrana kilitleyen , cass olarak kısaltılsa da ismi bile karizma olan casstiell.

8.crane kardeşler ayrı olarak katogorilendirelemeyecek kadar birbirleriyle  uyumlu frasier and niles .

9.Türk dizilerinden sıralamayı zorlayacak kadar iyi,aslında dokuz değil listenin yukarında bile yer alabilecek,cimri,utanmaz,yüzsüz,agresif,bünyesinde tüm olumsuzlukarı barındırdığı halde gönüllerde yer eden,gülme kaynağı,fenomen olan ,üniversite mezunu ,içimizden biri burhan abi 🙂

unuttuklarım olabilir 🙂 listeye ekelemlerde olabilir ,sizin en sevdikleriniz kimler ?

part 2 de görüşmek üzere  🙂

En Sevilen Dizi Karakterleri Part 1” üzerine 11 düşünce

  1. süper liste olmuş.. friends seversin ha bende severim 🙂
    burhan daha üstlere layık hakikaten.. burhan süperdir ya onca zaman oldu hala açsak izlesek güleriz burhana.. şaşmaz yani:)

    • friends’i sevmekten öte bir şey bu ,ara sıra bir bölüm açar izlerim.seviyorum böyle dizileri:)
      burhan abi üst sıraları hak ediyor ama türk dizisi olduğu için onu sona sakladım.yoksa o bir fenomen 🙂

    • kişisel bir liste bu hemen müdahale et itiraz et 🙂 o 9 numara çünkü diğerlerinden ayrı değerlendirildi.türkiyeden bir tek o olduğu için böyle yoksa burhan abiye söz yok 😀

  2. Friends Favori komedi dizimdir. Joey ve Chandler’i çok severim ama en çatlak karakter bana göre Ross’dur. Ya adam 3 kere evlenmiş. ilk karısı lezbiyen çıkmış. 2.sinde düğün sırasında gelin yerine eski sevgilisinin ismini söylemiş. 3.evliliği sarhoşken vegasta o malum eski sevgiliyle olmuş. böyle bahtsız karakter yoktur dizi aleminde.

    • zaten ross un o boşanma şakaları her zaman beni güldürmüştür .hele birde konuşması merhaba diyişi bile çok dramatik :))) phebe vardır çılgın kadın yok böyle bir manyak ama en çok chander ı seviyorum sonra da joey i birde o ikisinin birlikte takılmasını 🙂

  3. Bütün karakterleri birbirinden çatlak ve eğlenceli, tekrar tekrar defalarca seyretmekten sıkılmıyacağım tek dizidir Friends. Ay şimdi aklıma geldi ve youtubedan bulup seyrettim. Chandler’ın nişan için fotoğraf çektirmek zorunda kaldığı bölüm harika ya bayılıyorum ben bunların hepsine.

  4. Geri bildirim: Asla Mükemmel Değil (MİM) « Winpohu'ca Blog

  5. Sheldon her haliyle 1 numara, onu yukarıdaki görünce nasıl mutlu oldum 🙂
    Bitiyorum adama, çok süper oyuncu. Yeni sezonun da gelmesine çok kaldı.
    Lste oldukça güzel olmuş çingu, ellerine sağlık 🙂

Bir Yanıt Bırakın

