Şimdiler de ben …

Bu günlerde  izlemeye devam ettiğim yapımlardan bahsetmek istiyorum.

Hala devam eden how ı met your mother var .anne henüz ortaya çıkmadı ama dizi hala kendini izlettiriyor.her bölüm başka bir keyif.son bölümde marshall’ın ergen hallerine bittim.komedi ve ilişki uzmanı tavsiyeleri ile son hız devam 🙂

sheldonım cooperım var .the big bang theory nasıl bir dizi anlamadım hiç mi kötü gitmez hiç mi sıkmaz .başladığımdan beri en zevk aldığım dizilerdendir kendisi.sheldonı izlemek çok eğlenceli.git gide normalleşiyor.artık üzgün insanlara çay bile yapıyor 🙂 bir de sevgili yapsa tam olcak 🙂

supernatural dean var ,cass var, gerilim var, merak var, üstüne birde komedi var .bu dizi doğaüstü olayları bile komediye dönüştürdüğünden zevkle izliyorum.hele son bölümlerde arthurun kılıcı ile ilgili efsane ile öyle bir dalga geçmişler ki koptum .birde ara sıra vasat bölümler olmasa tadından yenmez.

vampire daires izliyorum .sormayın neden bende bilmiyorum.alacakaranlık serisinden nefret ediyorum.koca kafalı edvard ve sevgilisinden de nefret ediyorum.vampir hikayeleri ayağa düştü.ergenlere aşk malzemesi oldu .bu diziyi izliyorum çünkü ilk iki kitabı okumuştum .başta merak ettim.kitap gibi mi diye şimdi ise sadece damon için izliyorum.eleman çok tatlı ben ne yapayım:) herkesin neden sevdiğini bilmedği bir şey vardır.saçmalama hakımı kullanıyorum:)

welcome to the NHK izliyorum.bir hikikomori hikayesi .ilginç geldi.hiç böyle bir anime izlemedim daha önce. animelerden yeni kelimeler öğrendim 🙂

Kaichou wa Maid Sama izliyorum.daha başlardayım .iyi gidiyor.tsundere kelimesini de burdan öğrendim :)umarım bir yazı yazarım bitince.

kızıl saçlı anne izliyorum.çocukluğumun çizgi filmi geçenlerde nette dolaşırken gördüm.sonunu izleyememiştim.burdan baştan izlerim diye başladım henüz 3. bölümdeyim.daha 47 bölüm var 🙂

ve en sevdiğim hikayelerden biri boys over flowers ın animesini izliyorum .çok merak ettim hikaye animede nasıl işlenmiş.ingilizce altyazı bulamadım.ingilizce dublajlı izliyorum.belki bunu da yazarım bitince 🙂 ama uzun sürer 50 bölümmüş 🙂

bu aralar çok şey yapıyorum bir uzak doğu sinemasına el attım bir eski yapım amerikan sinemasına .dizilere, bad guydan sonra ara verdim.bu dizi ömrümü yedi .bakalım belki güncel filmlere de el atarım .gelecek programda görüşmek üzere

see ya 🙂

Şimdiler de ben …” üzerine 15 düşünce

    • benim de en sevdiklerimden biri sheldondır.çok özel biri .hemen sahiplendim sheldonım cooperım bir de normal davranmya çalışınca çok şeker 🙂

  1. SuperNatural’ı hala seviyorum inan mısınız sayın seyirciler? Herkes bıktı. Çoğu yarısından başladı ama ben var ya ben deli gibi hasta böyle çılgın bir seyirciyim 😀
    Geçen haftaki bölüm saçma geldi ama araya sıkıştırdıkları duygusallık süperdi. Bu hafta ise gülmekten öldük. Sanırım 7. sezon anlaşması da yapılmış. Sonumuz hayrolsun.
    Ben en çok sezon aralarından nefret ediyorum. Resmen unutuyorum en son ne olmuştu diye.

    • öncelikle bundan nasıl bıkalabilinir.tamam arada vasat bölümler oluyor ama genelde çok iyi iş çıkarıyorlar.bu hafta kahkahalarımız hiç kesilmedi bana şakacının bunları tv dünyasına kapattığı bölümü hatırlattı :)geçen hafta gereksiz duygusallık vardı ben dean ı duygusal değil esprili görmek istiyorum.hem cass olmayınca tadı çıkmıyor.
      ilk bölümden başladım ortadan başlanmaz bu diziye .sezon araları gerçekten çok uzun bende nefret ediyorum.7.sezonda gelsin hiç bıkmam bu diziden 🙂

  2. bilmem kaç yıldır how ı meet your mother izliyorum, hala bitmedi hala izliyorum :))) oyuncular bile yaşlandı yahu ! the big bang theory’i izliyordum ama şimdilerde pek izlemiyorum. diğerleri hakkında bırak izlemeyi bir fikrim olduğunu bile sanmıyorum :))

    • how ı met bitecek gibi durmuyor.bazen yeter ulen desem de her bölüm kendimi izlerken buluyorum.the big bang vazgeçilmezimdir.sheldon var ya o yeter 🙂
      supernatural çok iyi bir dizi bu akşam son bölümü ile gülme krizine soktu beni:)animelere yeni başladım ara sıra bir iki bölüm izliyorum .olur da bitirebilirsem yazmayı düşünüyorum 🙂

  3. How i met your mother anne hala ortalarda olmasada kendini izlettiriyor. Zaten hiç bi zaman aman anne çıksın kaç sezon oldu hala anne yok. diyen tüplerden değilim eğlanceli mi eğlenceli o zaman seyrederim.
    The big bang theory uzun zamandır seyrettiğim en komik yapım. Sheldonla penny diyaloglarına bayılıyorum. Bloğuma Dizinin incelemesini daha bugün ekledim. Bayılıyorum bu diziye.
    Supernatural geçen sezonun sonuna kadar deli gibi takip ettiğim hastası olduğum bir diziydi. son sezonun ilk altı bölümünü izledim ve fazla beğenmedim. ama oıkuduğum yorumlar dizinin oldukça iyi gittiği yönünde. sezon finalini yaptıktan sonra topluca seyretmeyi düşünüyorum.
    vampire daires ilk sezonun yarısına kadar dayandım bu diziye sarmadı beni sanırım hiç bi zaman devamını getiremiyceğim.
    Bu aralar pek anime seyredemiyorum. sürekli takip ettiğim bi one piece var. Bide bi ara kimi ni todekenin 2.sezonunu seyretmeye başlamalıyım.

    • how ı met ‘i barney için izliyorum desem yeridir anne hiç umrumda değil ama başta ted in öyküsü diye başlanan bir yolda barney çok popüler oldu diye onun kaymağını yiyerek devam eden bir dizi her bölümü çok iyi ,hayatttan konular alıp dalga geçiyorlar bu yüzden izlemye devam 🙂

      blogundaki tanıtımı gördüm çok güzel.ben sheldon hastasıyım bayılıyorum ona yok böyle bir şey .her bölüm komedi tufanı 🙂
      süpernatural çok iyi kesinlikle devam etmelisin kendi ile dalga geçebilen tek yapımdır kendisi :)ayrıca dean ve cass var .
      kimi ni muhteşem kinci sezonu da izledim harika .

      • Supernatural’a nasıl bu kadar soğudum bende anlamıyorum. Zaten izlersem Dean ve Cass için izliycem bu sezonu. Oldum olası hiç haz etmem Sam’den. Bide bu sezon yayınlanan bi bölümün konusunu okudum geçenlerde. kendi kendiyle dalga geçen diye bahsettiğin o bölüm olsa gerek. çok merak ettim doğrusu. sırf o bölüm için seyredebilirim devamını 🙂

  4. bende sam den hiç haz etmem .diğer ikisi ise on numara .bu sezon en çok güldüren bölüm french mistake idi bence .koptum resmen supernatural alternatif evreninde kendilerini oynadılar .muhteşemdi 🙂

Bir Cevap Yazın

