hayat bir çizgi film olsa :)

Sevgili pudra tozu burada çok güzel bir mim yazmış .Bende yüzsüzlüğü ele alarak mim’i zorla aldım.sağolsun hemen bana yollamış.Bayılıyorum mim cevaplamaya , bu konuya balıklama atlanır.

Konumuz hangi çizgi film karakteri olmak istersiniz.Çizgi filmleri çok seviyorum çocukluğumu hatırlatıyor.Daha iki dakika önce annem yine mi çizgi film izliyorsun diye zerzenişte bulundu ama ona bu anime açıklamasını yapmadım 🙂

Çok da zor bir konu seçemem gibi geliyor .O kadar çok çizgi film var ki .Şirinler,jetgiller,taşdevri say say bitmez .Kızıl saçlı anne diğer adıyla yeşilin kızı anne vardı.Şimdi teknoloji sayesinde yeniden izlemeye başladım.Seviyorum interneti her şey var.

Tabiki candy vardı ahh terry ahh .sonrasıında ne oldu öğrenemedik. Bizim nesilde wataşiwa candy diye dolaşmayan yoktur heralde .İlk acımız anthonynin ölümü oldu ama sonrasında taş gibi terry sayesinde onu da unutuk 🙂

Lady georgie vardı,hani iki üvey abisi birde hastalıklı sevgilisi olan . Çocuklar için çok terbiyesiz olarak nitelendirilse de ben izlerdim 🙂

Lady lynn vardı ,bildiğin türk filmi gibi veremli abla üvey anne,kötü üvey kardeşler falan.nasıl izlerdik bunları  ,yine de severdim.

Beverly hills her karakteri severdim ama biancayı başka severdim.Ne şaşalı bir hayattı o arabada bile havuz fikri çılgınca 🙂 Richi rich vardı  ahh ne kıskanırdık bu veleti 🙂

Tabi tsubasa vardı ,gönüllerin futbolcusu ,efsane ,az denemedik o golleri :)erkek çocuklarından beterdik bu konuda ,biz daha çok seviyorduk tsubasayı:)

She- ra vardı ,he-man in ikiz kardeşi ona da bayılırdım çok güzel hatundur kendisi ama he-man kadar meşhur olamadı yazık 🙂

Ve favorim ,olmak istediğim kişi ay savaşçısındaki usagidir.Neden mi birincisi onun taş gibi olan erkek arkadaşı mamaruya hasta olmam .Kendisi ilk aşkım olur 🙂

İkincisi usaginin bir kahramana göre çok sıradan olması ,tembel ,sulugöz,yemek yemeye bayılan,uykuya düşkün,ders çalışmaktan nefret eden ,herkese kolaylıkla inanan, o mükemmel olması gereken karakterin tam zıttı bir karakter olaması beni usagiye bağlıyor.İçimizden biri gibi desem anlatabilirim heralde .

Sıra geldi mim’i şutlamaya kime göndersem acaba ?

nefertiti , lee ve ofori ‘ye gitsin merakla bekliyorum 🙂

hayat bir çizgi film olsa :)” üzerine 6 düşünce

  1. Nasıl bu kadar iyi hatırlıyorsunuz hayret ediyorum doğrusu 🙂 Aynı yaşlardayız, hatta pek çok blogdaşımdan küçüğüm ama çocukluğuma dair şeyleri hatırlamıyorum. İzlediğim ve okuduğum şeyleri çok çabuk unutan biri olduğumdan sanırım. Geçen yıl izlediğim filmlerde ne olduğunu unutan insanım, küçüklüğümde izlediklerimi hatırlamam ütopik olurdu. Siz bahsedince kafamda bir şeyler belirdi o kadar. Nedense silmişim güzel anıları 😦

    Jetgiller’e bayılırdım, onu iyi hatırlıyorum. Daha küçüklükten başlamıştı bilim-kurgu ve fantastik yapımlara ilgim. Şimdi çizgi film deyince aklıma animeler geliyor direkt.

    Maziyi hatırlattığın için teşekkürler Winpohu 🙂

    • bakma sen böyle anlattığıma bende çok şeyi unutan biriyim hatta bana balık hafızalı derler.arkdaşlarım yine mi unuttun diye durmadan söylenir.geçmişi hatırlıyorum daha çok güzel anıları .çizgi filmler çocukluğum olduğu için unutmadım.akıl bize güzel hatıraları daha bir süslü gösterip önümüze sunuyor.
      ay savaşçısını unutamam çünkü izlemek için çok uğraş vermiştim :)lady georgie o donmadan kurtarma sahnesi itibari ile akıllara kazındı:)beverly hills özenti yarattı bizde :)candy akşamları şirinlerden sonra yayınlanırdı herkes ekrana kitlenirdi.ailecek izlenirdi unutmak mümkün mü:)
      hepsi çocukluğum ,hepsi birer anı bu yüzden benim gibi balık hafızalı biri bile unutamıyor :)amma yazdım ha post gibi oldu 😀

  2. ya sorma sizler bu mimi yanıtladıkça neler izlemişiz diyorum hakkatende 80li yıllarda doğan çocukların ortak beğenileir ile bezendi bu mim:)) candy belkide o şekerin yaşladıkları bizim ilk kalp ağrımızdı her ne kadar çizgi karakter olsada.ruhumuza dokunmuştu. inanır mıdın biankayı ben de çok severdim şimdilerde de blairi severim:) gölgelerin gücü adına:)) allahım neler neler izlemişiz:))

    • bu yüzden seviyorum bu mimleri eskileri güzel anıları hatırlatıyor.ortak beğenilerde unutulanlar çıkıyor bir bir 🙂 çizgi olsa da o zaman bizim için üzücü bir olaydı.çocukluk işte .bianca daha iyidi öbür sarı kızı sevmezdim yapmacık gelir bana çok iyi karakterler nedense .bende blair ‘i çok severim.kızın bir tarzı var 🙂 hakkatten neler izlemişiz .unuttuğum çoğu şey sonradan aklıma geldi:)çocukluğum bunlar pembe diziler ve akşama kadar sokakta oyunla geçti 🙂

Bir Yanıt Bırakın

