Oldboy Ost Yeniden Vuruldum” üzerine 4 düşünce

  1. Ahh, ne desem bilmem ki… Beni senaryosuyla da müzikleriyle de vuran filmlerin başında gelir Oldboy. Hatta Kore sevdam başlamadan çok önce izleyip çok etkilenmiştim.

    Soundtrack’teki en güzel parçaları da eklemişsin Winpohu’cum, eline sağlık. Ben bir de bunlara ilaveten Breathless’ı çok severim. The Last Waltz’un başında esas kızımız “sarang he yo… Ajusshi…” der bir de, ve beni benden alır. Bir de bu parçanın en sonundaki rüzgar uğultusunu kaydedebilmek için yönetmen Yeni Zelanda’ya kadar gitmiş. Çünkü Kore’deki dağlarda bu sesi yakalayamamış! Adamdaki mükemmeliyetçiliğe şapka çıkartıyorum…

  2. oldboy işte ya müzikleri bile farklı diğer filmlerden.. ben oldboy müziklerinden “searchers”ı da çok seviyorum, o kemanı insanı mahvediyor adeta..

    • çok fazla müzik var hepsi de güzel ama hepsini paylaşmak mümkün olmuyor .bende bir iki tanesini hatırlatayım dedim .müzikler bir film de dikkat ettiğim unsurlardan biridir .bu film benden bu konu da tam puan aldı 🙂

Bir Cevap Yazın

