Psychic (Haunters)

Kang Dong-won – Cho-in
Ko Soo – Im Gyoo-nam

Enes Kaya  – Ali
Filmi beğenmedim.Enes kaya adlı türk için izledim. İtiraf ediyorum sırf bu yüzden merak etmiştim filmi ama yine de o kadar beklenti içine girmişim ki izlediğim zamana yazık olmuş.

Türk arkadaş hakkında kötü şeyler söylemeyeceğim. Evet torpil geçiyorum ne olmuş .İstediğim gibi takılıyorum işte 😀

Film doğaüstü bir yeteneği olan bir adamın bunu insanlar üzerinde kendi bencil amaçları için kullanmasını anlatıyor.İnsanlara bunu yapma hakkını sana kim verdi diyerek  ortaya atılan bir kahraman var .

Bu her şeyi becerebilen kahramanın bir türk bir de ganalı arkadaşı var .Film bu üçünün psikopatın ardından gitmesi ve onu yakalamaya çalışması ile devam ediyor .

Öncelikle senaryo berbattı .konu kötü değil, doğaüstü güçleri olan biri merak uyandırıcı ama işleniş kötüydü.Bir kere mantığı zorlayıcı şeyler vardı .

Tamam kang’ın  gücü var  istediğini yapabiliyor .Bu adamın yaptıkları için arka plan tamam ama kötü adamın peşindeki karakterin gücü falan yok ,malkoçoğlunu geçti bu adam ben söyleyeyim. Bir türlü ölmedi .Hiç bir şekilde ölmüyor .Sinir oldum .

Hele final sahnesi yok artık dedim .Nasıl ya ,bu kadar da olmaz .Sonuçta bu da insan .Bu abartmaları ve neden sorusunun cevabını vermemesi nediyle sınıfta kaldı.

Sevdiğim kısımsa uzun ince bir yoldayım türküsünün söylenişi oldu.Kısa sürmüş ama güzel olmuş.

Bir de o metro sahnesinde kanlar içindeki birine kimsenin dönüp bakmaması kanımı dondurdu.Duyarsız insanları izlemek beni deli ediyor .Gerçek hayatta insanlar böyle değildir değil mi?Yani ben öyle olmasını umut ediyorum .

Bir amerikan filminde vardı adam ölmüş sabahtan akşama metroda gidip geliyor ,kimse fark etmiyor .Çok feci bir şey .

Filme dönersek tavsiye etmiyorum .Gidin güzel şeyler izleyin .

Psychic (Haunters)” üzerine 8 düşünce

  1. Ben de merakla bekliyordum bu filmi ama hayal kırıklığı oldu biraz. Pek beğenemedim. Bloğunun temasını değişmişsin sanırım, güzel olmuş; beğendim:)

    • beğenilecek gibi bir film değildi bence .sınıfta kaldı.temayı değiştirdim .sıkılmıştım eskisinden çok karasız kaldım tema seçerken ama bu fena değil.beğenmene sevindim 🙂

    • o zaman sende büyük sabır varmış ben çok sıkılmıştım sırf sonunu bekleyeyim diye dayandım.neden korktun ki korku filmi değildi komedi daha çoktu bence 😀 bazen öyle tuhaf sahneler vardı ki kahakaya boğulduk 🙂 komedi olsa yırtarmış.absürd komedi 🙂

  2. Geçen gün filmi izlemeden önce okumuştum bu yazıyı. Önceden filme kısa kısa bakmıştım ve sadness ile konuştuğumda hayalkırıklığı olduğunu öğrenmiştim. O yüzden fazla bir şey beklenmemesi gereken bir film olduğunu biliyordum. Filmin ortalarında zaten uyumuşum. Bugün devamını izledim düşüncelerine katılıyorum. Bende Türk oyuncu için puanında biraz kıyak geçtim 🙂 Teşekkürler yazı için.

    • insanları uyarmayı görev bildim 🙂 ahahah gerçekten son zamanlarda tahammmül edemiyorum film izlerken yarıda bırakabiliyorum ki hiç huyum değildir.bu filmi bırakmadan izledim pişman oldum.
      yorum için teşekkürler 🙂

Bir Cevap Yazın

