Melodilerin Büyüsü…k.will & F.T Island

Başlık da bulamıyorum ,yazamıyorum artık bari güzel şarkılar paylaşayım .yazmak istediğim bir sürü şey var filmler ,diziler ,animeler falan ama şimdilik sadece müzik paylaşacağım 🙂

k.will ‘e bayılıyorum ,o ne ses, beni benden alıyor .o saranghe desin ben dinleyeyim .hiç bıkmam 🙂  love 119 ‘un türkçe altyazısı da var 🙂

gelelim F.T Island ‘a çok beğeniyorum ben bunları .bad woman şarkısnı keşvettiğimizde günlerce bu şarkıyı dinlemiştik .

bunları dinlemediyseniz bir şans verin pişman olmazsınız 🙂

çok eğlenceli bir şarkı hele klip çok güzel olmuş 🙂

bunlar benim en sevdiklerimden güzel şeyler paylaşılmalı değil mi?

kulaklarınızın pası silinsin 🙂

Melodilerin Büyüsü…k.will & F.T Island” üzerine 18 düşünce

  1. K. Will’i Koreli arkadaşlarımdan biri tavsiye etmişti ama böyle isim olarak tavsiye alınca hangi parçasını dinleyeceğimi şaşırıyorum. Albümlerini indirip bir kez dinliyorum sonra da aklıma gelmiyor hiç. O nedenle parça tavsiyesi için teşekkürler, arşivden çıkarıp dinledim/dinliyorum şu an.

    F.T. Island de aynı şekilde, bütün albümleri var ama parça ayırt edemiyorum. Sadece en son müzik videosu çekilen Love Love Love’ı biliyorum. Bayılmıştım videoya 🙂 Tavsiye ettiğin parçaları daha dikkatli dinleyeceğim şimdi. Komavo çingu 🙂

    • bende senin gibiyim isim tavsiyesi pek iyi olmuyor . bir albümü baştan sona dinlemem bir şarkı beni etkiler sonra hep onu dinlerim .k.will ‘in dream şarkısıda çok güzel .f.t ‘nin bu parçalarını biliyorum ve çok seviyorum ama bahsettiğin şarkıya da bakacağım şimdi .komavo çingu 🙂 sevdiğim şeyleri herkes sevsin istiyorum işte böyle bir deliyim 🙂 iyi dinlemeler 😀

  2. K.Will benimde severek ve beğenerek izlediğim şarkıcılardan biri. Temiz ve buğulu sesini çok beğeniyorum. Yorumlarını da çok harika bence. Genelde fazla şarkı dinlemem ama K.Will favorilerimden biri. Hatta geçenlerde katıldığı 1000 Song adlı programı izledim. Programda çeşitli türlerde şarkıları seslendiriyorlardı. Tamamında olmasa da hemen hepsini son derece başarıyla seslendirdi. Nihayetinde ben çok beğeniyorum ve kendisini yakından takip ediyorum 😀 😀

    • k.will ‘in sesine vuruldum zaten. dream ost ‘unu dinler dinlemez kardeşimin başının etini yedim bana bu şarkıyı bul diye .buğulu çok iyi anlatmış onun sesini.yorumlamaya gelince bir arkadaşıma dinletmiştim dream ‘i kendisi yabancı şarkı konusunda çok önyargılıydı.ama k.wiil ‘i dinledikten sonra ya o adam nasıl tutkulu söylüyor kendinden geçiyor diye başımın etini yedi .işte öyle bir yetenek 🙂 keşke o programı bende izleseydim.k.will ‘in önerebileceğin şarkıları var mı?

  3. Ben sana o programın youtube linkleri yazayım hemen. Youtube da mevcut. K.Will’in olduğu yerler var zaten videoda. Kore’nin en başarılı bayan şarkıcılarından Sun Min eşlik ediyor programda kendisine. Ben özellikle 1. partta yer alan Bounce With Me şarkısını söylemesine bayıldım. Onun tarzı olmamasına rağmen harika söyledi.

    1. Part…

    2.partta da bitişe yakın Sun Min şarkı söylemeden önce bir giriş kısmı söylüyor ya nasıl sevimli nasıl tatlı… Bayıldım..

    2.Part….

    Beğendiğim çok harika şarkıları var. Ben genelde onu canlı dinlemeyi seviyorum. Bak bu stüdyoda çalışma yaparken yada bir radyo programında çekilmiş. Titanik filminin ünlü My Heart Will Go On şarkısını söylüyor. Celine Dion dan yüzlerce kat daha başarılı olduğu su götürmez…

    K.Will – My Heart Will Go On

    Birde Ipod uma da yüklediğim harika bir şarkısı var onu da önereyim sana. Shining Inheritance / Brilliant Legacy dizisine OST şarkısı söylemişti. İnanılmaz harika. Mutlaka dinlemelisin. Spoilersiz video bulmak zor oldu ama bu videodan dinleyebilirsin.

    Love is Punishment-K.Will

    Şimdilik aklıma bunlar geldi. Şimdi işe gidiyorum. Sen bunları dinle ve izle yorumlarını bekliyorum. Hafiften bir K.Will fanına denk geldin 😀 Eheuehueheue…

    • ben bunlara bayıldım çingu 🙂
      emek verip paylaştığın için sağol çne kadar şanslıyım bir k.will fanına denk geldim .artık ben k.will ‘i takip ederim .
      spoiler konusundaki hassasiyetin için sağol gerçekten önemli bir konu 😀
      BENİM LİSTELERİMDE DE YERİNİ ALACAK BU ŞARKILAR .KOMAVO ÇİNGU 😀

      • Eheuehue daha ne videolar varda araştırıp bulmak lazım 🙂 Ama neyseki araştırmacı internetçilik diye birşey var eheueheue 🙂 😀 K.Will’i takip et bence de. Spoilere ben çok dikkat ederim. En sinir olduğum şey izlemediğim yada izlemek istediğim bir dizi-film hakkında spoiler öğrenmektir. Bana yapılmasını istemediğim şeyi bir başkasına asla yapmam. Çok dikkat ederim. 🙂

        Ayrıca rica ederim çingu 🙂 🙂

  4. woww be duygularıma tercüman oldun spoiler konusunda aynı şeyi düşünüyoruz .hasasım bu konuda araştırmacı internetçiliğini de takdir ettim 😀

    • Seviyorum Araştırmacı İnternetçilik kavramını. hep gazeticilere derler araştırmacı gazeteci halan filan.. Bende epey arayıp uğraşarak bulduğum bir şey olduğunda kendime öyle diyorum. Araştırmacı İnternetci Nefertiti 😛 😛 ^^’ 🙂 🙂

      • aynene böyle devam güzel terim bulmuşsun 🙂
        ayrıca nefertiti ismide takdire şayan iyi bulmuşsun.tutankamanun annesi aketatonun eşi gizli tarihi kadın kahraman değil m?

  5. Böyle değişik tabirler uydurmayı seviyorum 🙂 nefertiti ismi Antik Mısır tarihine duyduğum ilgiden geliyor. Tarihin en güçlü kadın kahramanlarından birisidir. Kleopatra dan daha çok severim nedense kendisini. İlgim özellikle The Mummy filmleriyle 35465461 kat artmıştır. İzlemediyesen 1. ve 2. filmi şiddetle öneriyorum buradan. 😉 Nickimi yaklaşık 10 yıldan beri kullanıyorum. Kopyalarımdan sakınınız 😀

  6. bende nefertiti ile ilgili bir belgesel izlemiştim.gerçekten ilginç bir tarihi karakter .severim tarihi nickin çok hoşuma gitti.filmlerin ikisini de izledim hele ilk filmin yeri ayrıdır bende :)orjınali varken taklitler cesaret edemez 🙂

  7. İlk film deme bana. Top 10 listemde her zaman yer alacaktır. En mükemmel filmlerden biridir benim için 🙂 Cesaret ediyorlar ama benim gibi mükkemmel olamıyorlar 😛 😀 eheuehue

  8. o ilk film çok özel benim için. sen hatırlattın da filmin 3. de varmış .izlemek gerek uzak doğu kokan bir yapım Mumya 3 – Ejder İmparatoru’nun Mezarı .jet lı oynuyormuş.merak ettim şimdi 🙂
    cesaret etmelerine şaşırdım ama senin gibi olamadıklarına inanırım 🙂

    • 3. filmi ben sinemada izlemiştim. 3. filmde Evy karakterini Rachel Weiz canlandırmadığı için filmden soğumuştum zaten. 3. filmi Mumya filmlerinin devamı gibi değilde bağımsız bir film gibi izlersen belki zevk alabilirsin. Devamı gibi izleme diyorum çünkü 3. film Mummy serisinin gönlündeki yerini zedeleyebilir 😉

      • Uyarı için sağol çingu 🙂 gönlümdeki yeri ayrı bir seri o yüzden ben bu filmi izlemeyi erteleyeyim .yada bağımsız bir film diye kendimi ikna edeyim :)beklenti içine girersem kötü olur .

  9. k.will’i shining inheritance’ın ost’unu söylemesiyle çok sevmiştim hala da severim. ft island içinse “hong gi ismail yk’dan facebook’u söylese dinlerim” diye bir yorumum vardır meşhur, o kadar işte 🙂 o söylesin yeter ki..

  10. hahahha facebook mu ne biçim fantaziler bunlar 🙂 hayal etmesi bile komik ama sevgini çok güzel anlatan bir tabir oluş 🙂 k.will ve ft benim için ayrı yeri olanlar .severek dinliyorum ve de dinletiyorum 🙂

Bir Yanıt Bırakın

