Çince mi Ben mi ?

evet eskiden tepkim bu olurdu .biri bana çince bir müzik dinleyeceksin seveceksin dese hadi len ordan derdim .ben koreceyi japoncayı seviyorum hele japonca karizmatik bile sayılır ama çinceye tahamülüm yoktur .

amerikadaki tayvanlıların bağıra bağıra konuşmaları beni deli ederdi .sanki kavga ediyormuş gibi konuşurlardı .yada ben öyle sanırdım. o zamandan beri gıcıktım .kardeşim bir tayvan dizisi izliyordu denk geldiğimde kes şunların sesini demişimdir.uyuz olurdum .

ama geçen gün bu şarkıyı dinledim ve çok hoşuma gitti .şaşırtıcı ama beğendim .fated to love you diğer adı my destiny olan bir dizinin müziğimiş.diziyi izlemdim .izlemem de sanırım ama ost uzun zaman dinlerim sanırım .ingilizce szölerinede baktım çok beğendim .

dizi meraklılarına bir de tanıtım yazısı ekleyelim .

ORJİNAL ADI: Ming Zhong Zhu Ding Wo Ai Ni
İNGİLİZCE ADI: Fated to Love You / Sticky Note Girl / Destiny Love
TÜRÜ: romantik,komedi
BÖLÜM SAYISI: 24

KONUSU:
Gerçekten modaya hiç uymayan işçi sınıfı bir kız olan Chen Shin Yi yakışıklı erkek arkadaşını kendisine evlilikle bağlamayı istemektedir.Bundan dolayı erkek arkadaşıyla aşk tatiline gider ve bekaretini nasıl kaybedeceğine kafa yormaya başlar.Ancak işler beklediği gibi gitmez aldığı grip ilacı da bir tür sarhoşluk etkisi yaratır ve odasına gidip uyumaya karar verir.Fakat kaderin cilvesi kızımız o sırada aynı gemide olan zengin ve yakışıklı Ji Cun Xi’nin odasına girer.Ji Cun Xİ aile şirketinin tek varisi olan bir adamdır ve uzun zamandır sevgilisi olan Anna’ya aşıktır.Onun planı Anna’ya evlenme teklifi etmektir ama Anna son anda planını değiştir ve gemiye gelmez.Gemide tek başına umutsuz biçimde içki içen Ji Cun Xİ kendi odasına döner.Ancak yatakta başka biri vardır ve Ji Cun Xİ bu kişini Anna olduğunu düşünür aynı şekilde kızımız da bu erkeğin sevgilisi olduğunu zannerder ve romantik bir gece geçirirler.Sabah olup herşey ortaya çıktığındaysa bu olayı unutmaya ve bir daha görüşmemeye karar verirler.Chen Shin Yi sonradan hamile kaldığını farkeder ve Ji Cun Xi’nin büyükannesi onların evlenmeleri için baskı yapmaktadır.Doğmamış bir bebeğin hatırına baskı ile evlenen bu çift birbirlerine aşık olabilecek midir?

aha tahminde bulunuyorum çok da zor değil .tabiki aşık olurlar klasik önce evlen sonra aşık olursun hikayesi .ne la bu düzen böyle .görücü usulünü bile geçti bunlar .aman diyim bulaşmak isteyen olursa buyursun burdan yaksın 😀 BÖYLE HİKAYELER MİLLETİN KAFASINI ABUK  SABUK FİKİRLERLE DOLDURUYOR .yine de izlerken güzel geliyor . seviyorum böyle hikayeleri bu da bir itiraf ,hiç bir yerde yok bu itiraf sadece bloguma özel 😀 .tayvan dizisi izlemek istiyorum diyene bir fikir daha bu dizi ilk sırada yer alıyormuş .reytingleri iyimiş.şimdi diyeceksiniz hem bi ton laf ediyosun hem durmadan ikna etmek için uğraşıyosun .ne yapayım bildiklerimi saklamam ben, hep kopya veren varya o bendim .paylaşımcıyım arkadaş .ben söyledim karar sizin .ha olurda bir okuyan olursa yorum bekliyorum çünkü çok uzadı bu yazı okuyan olmaz heralde aslında böyle başlamadım kısa bir yazı olacakdı .şarkıyı paylaşıp çıkacaktım ne oldu böyle anlamadım .neyse kaçtım yoksa daha çok uzar bu olay .byeee

Çince mi Ben mi ?” üzerine 4 düşünce

  1. bu sarkıya bende bayıldm aradım indirebilecegim hic bi yer acaba bana yardım edebilir misiniz?

  2. bende fates to love you dizisinde bu müzigi çok beğendim.dizi hariha müzükde öyle.bende bu şarkıyı inidireceğim hiç bir site bulamadım.

    • diziyi izlemedim ama şarkıyı çok sevmiştim. hatta hala mp3 de duru ki böyle uzun süre dinlediğim halde bıkmadım 🙂
      üsteki yorumda verdiğim linkten indirebilirsin 🙂

Bir Cevap Yazın

