Cyrano Agency ..Çöpçatanlık Ama Gizlice…

Bazı filmler vardır.konusunu beğenirsiniz .duyduğunuz zaman beklentiye girersiniz ama o güzel konu öyle kötü işlenir ki hayalkırıklığı yaratır ve siz düşünürsüzünüz böyle bir konuyu akıl edenler nasıl işi böyle batırırlar.bu filmde benim için aynı duyguları uyandırıyor.

filmin konusu cyrano adlı ajans insanları birbirine gizlice aşık etmekdedir.sevdiğiniz kişiyi size aşık ediyoruz ama gizlice sloganları bu .başta ilginç bir konu .iyi işlense tadından yenmezdi eminim .kısa kısa hikayler ile komedi sağlanabilirdi.filmi başı itibari ile güzel başaladığını söylemeliyim .bir müşteriye istediği kızı aşık etmek için yardım ediliyor.bundan sonra da kısa hikayeler ile devam edilse olurmuş .ama sonrasında tek bir hikayeye saplanıp kalmış bir film var.tatmin etmedi final itibari ile güzel bir son oldu .

şu filmlerde gördüğümüz romantik sandığımız şeylerin ne kadar saçma olduğunu göstermesi filme puan kazandırdı.şu öpüşme sahnesi artık romantik değil mesala .yada gizemli adam fikri ürkütücü.

bir yerde insanlar gerçek hayatta hüsrana uğrar çünkü gerçek hayatta filmlerdeki gibi senaryo yoktur .biz size senaryo veriyoruz diyor.belki de bundan başarısız oluyoruz . senaryo yok ama güzel olanda bu değil mi yoksa yapmacık ama mükemmel bir aşk hikayesi veya tesadüflerle dolu bir tanışma ,gerçek ama sıradan bir hikayenin yerini doldurabilir mi ?

filmdeki şarkıyı çok sevdim onu paylaşmasam olmaz .adı da çok güzel .There Will Be Better Days, Even For Us şarkının adı bu ..umarım doğrudur 😀

birde filmin içinde bir hikaye var .kimdir bu cyrano : aşağıda yazı alıntıdır .

Cyrano de Bergerac kılıcının gücü kadar, etkili ve güzel konuşması ve burnunun büyüklüğü ile de tanınmış bir silahşördür. Kuzini Roxane’a olan aşkını burnunun iriliği nedeniyle duyduğu kompleks yüzünden dile getirememiştir. Cyrano’nun emrindeki yeni yetme yakışıklı silahşör Christian da Roxane’a aşıktır; ne var ki aşkını Roxane’ı etkileyecek kadar güzel kelimelerle ifade edemeyeceği için suskun kalır. Roxane ise Christian’ı görüp beğenir ve bir ağabey olarak bildiği Cyrano’dan bu genç adamla irtibatlarını sağlamasını rica eder. Cyrano, duygularını perde arkasından olsa da Roxane’a bu yakışıklı silahşör aracılığıyla aktarabilmek için, Christian’a değişik bir öneride bulunur: Cyrano bütün aşk mektuplarını yazacak ve ikili buluşmalarda suflör (fısıldayıcı) görevini üstlenecektir. Bu şekilde gelişen ilişki, silahşörlerin cephe emri almasıyla yeni bir boyut kazanır. Roxane ve Christian, birlik cepheye doğru yola çıkmadan hemen önce acilen evlenirler. Cyrano, Roxane’a Christian’ı koruyacağına söz verir. Cyrano Christian’ı korumakla kalmaz; onun ağzından her gün Roxane’a iki mektup yazıp, cephe gerisine kendisi götürür. Ayrılığa ve mektuplardaki hislerin gücüne dayanamayan Roxane, cepheye gelmek üzere yola çıkar. Aynı gün, Christian Cyrano’nun kendisinden habersiz Roxane’a mektup yazdığını farkeder ve bu aşkı Roxane’a itiraf etmesini ister. Christian bir mermi ile yaralanır; ölümü Roxane’ın kollarında olacak ve mektubun üzerinde Cyrano’nun gözyaşları ve Christian’ın kanı yeralacaktır. Cyrano sırrını saklamaya karar verir. Roxane manastıra kapanma kararı alır. Eser, yıllar sonra Cyrano’nun Roxane’ın kollarında aşkını nihayet açıklaması ve hayata gözlerini yumması ile son bulur.

Cyrano Agency ..Çöpçatanlık Ama Gizlice…” üzerine 8 düşünce

  1. Bu filmle ilgili söyleyeceğim tek şey ‘Sokma akıl 7 adım gitmez’ Başkasının verdiği taktiklerle nereye kadar sürdürebilirsin ilişkiyi. Bende merakla beklemiştim bu filmi, konusu da çok orjinal ve evet çok daha güzel işlenebilirdi her konu. Yan hikâyeler ekibin nasıl bir araya geldiği, ilk işlerine yer verilebilirdi. Dağ fare doğurdu gibi bir şey olmuş.

    • hoşgeldin la fea
      blogunu çok uzun zamandır takip ediyordum hatta blog olayına aşina olmadığım günlerde takip ettiğim ilk bloglardandı bu yüzden yorumuNU görmek ayrıca mutlu etti beni:D
      film hakkında sanA katılıyorum daha sonra yalanlar ortaya çıkınca ilişki sürdürülemez tabi. sokma akıl 7 adım gitmez sözünü hiç duymadım sana mı ait ? güzel laf 😀
      bu film yeteri kadar iyi değildi ama olsun daha iyileri çekilir nasıl olsa 😀

  2. Sana mı ait demişsin bende hayır bana ait değildiye açıklamıştım evet sanırım o dur. E mail adresleri farklı olduğu için ben olduğumu anlamamış olabilirsin. Yok anladıysan da onaylamadıysan sorun değil.Ben sadece emin olamadım çok fazla pencere-blog açıyorum aynı anda şaşırıyorum bazen.:)

  3. İkisi de benim ama orada farklı bir email adresi yazmışım her zamankinden bak pembe bilgisayarlı simgem çıkmamış. Sende başkası diye onaylamadn sandım 😀 Sorun değil ya 😀

  4. Geri bildirim: I will teach you love …( KEŞKE )… | Winpohu'ca Blog

Bir Yanıt Bırakın

