Cinayet Günlükleri

tür :gizem

yönetmen :kyung so ım

senaryo:kyung so ım

oyuncular yunjin kim ,eric moon ,ju-sang yoon

güneykore ‘den yine gizem dolu bir gerilim filmi .genel anlamda filmi beğendim ve ülkesinde de çok sayıda insanı sinemaya çekmeyi başarmış bir film .geçenlerde CNBC-E de verilmişti .o zaman izleyemedim ama sonrasında hemen indirdim .

konusuna gelirsek iki polis dedektifi bir intihar olayını araştırmaktadır.daha sonra aynı sınıftan biri daha intihar eder.bundan şüphelenen kadın dedektif olayın peşini bırakmaz.cesetlerden çıkan kapsüllerde bir günlüğe ait notlar vardır.günlükteki ölümler gerçekleşince polisler seri katilin peşine düşer.diğer öğrencileri kurtarma çabası içindeki polislerimiz ve onların yaşamlarından kesitler izleriz.kadın polisin yeğenide aynı lisededir.

filmi izlerken sıkılmıyorsunuz .iyi işlenmiş ,tahmin edilebilinir bir yanı var öyle şok falan olmayacaksınız.ben zaten anlamıştım deseniz de izlenilmesi gereken bir yapım .diğer taraftan lisede olur mu böyle şeyler diye söylenebilirsiniz .duyarsız insanları görüp küfür edebilirsiniz.bir insanın hayatı topluca nasıl mahvedilir onu da görüp sövebilirsiniz.siz siz olun ezik olmayın kimse size acımaz kendinizi korumayı bilin gibi bir ana fikir çıktı ortaya .siz ne anlarsınız onu bilemem tabi .herkes farklı bakabilir .ben haksızlıklara dayanamıyorum ondan heralde.filmi izleyin derim.

bu türü seviyorum cinayetler ,seri katil falan ,sonra neden  yapmış bunları tek tek ortaya çıkıyor .gidişat hep aynı ama film güzel .

iyi seyirler

Bir Cevap Yazın

