Anında Scandal Yok Artık ….

Bu filmin tanıtımını bir yerde görmüş ve ben bunu izlemem demiştim .ondan sonrada bir daha ne zaman bu filme denk gelsem burun kıvırdım.ne saçma bir konu diye düşünmeden edemiyor insan yada o tanıtım yazısı kötü anlatmıştı .bilemiyorum bende şimdi kötü anlatıp yanıltmaktan korkuyorum .

kardeşim indirmiş bu filmi tabi böyle olunca, hazırda diye bir de o çok met etti yoksa izleyeceğim yoktu filmi .pişman oldum o kadar zaman izlemediğime çünkü çok güzel bir filmi kaçırmışım .

filmimiz bir radyo programcısı, eski şarkıcı ,orta halli bir ünlü adamın programında bir kıza  akıl vermesi ile başlıyor.kıza babasını bulmasını söylüyor.dj imiz hala çok genç bir adam olunca ben farklı bir şey bekledim aslında filmin sonuna kadar beklentimin gerçekleşeceğini umdum .olmadı beni şaşırttı film ve çok da güzel oldu.genç bayan 22 yaşında bir de oğlu var, sanırım 5-6 yaşlarında .kızımız genç ve bekar bir anne .babasını bulmaya gidiyor .bizim dj in kapısına dayanıyor ve  sen benim babamsın diyor .meğerse kızın annesi ile dj in ,adam 15 yaşında iken ilişkisi varmış .böyle anlatınca tuhaf ama film çok masum 🙂

kızımız adama şantaj yapmaktan da geri kalmıyor ya dj onu ve çocuğunu eve alacak yada kızımız basına her şeyi anlatacak .sonrasında bu üçlünün maceralarını izliyoruz.

  • ufaklığın aroboci dediği tüm sahnelerde koptum .
  • karakoldaki dayak sahnesinde koptum .işte bu bir babanın vereceği tepkiydi.
  • ve şarhoş olup da aynı yatakda uyandıkları sahne çok iyi düşünülmüş .adamın yüreğine inecekti.
  • ufaklığın piano çalışı müthişdi.tabi o yaşta ne çalması diyor insan ama güzel olmuş.
  • adamın evi  güzeldi  gözümü alamadım yine temizlik yapmaları falan çok ince detaylardı.
  • ufaklığın uyurgezer olması ve adamın onu devamlı çevirmesi bir oyna bir bu yana ,eğlenceli bir filmdi .evet kahkahalar attırmıyor belki ama yine de kocaman bir gülümseme bırakıyor geride .
  • ve ana okulundaki o ilk görüş, o ilk aşık olma anı 🙂 ahhhh aahhhh
  • güzel güzel güzel film izleyin eğlenin .

Anında Scandal Yok Artık ….” üzerine 2 düşünce

  1. bu filmi çoook önceden izlemiştim , şimdi okuyunca içimde bıraktığı mutluluk hissini yeniden anımsadım. Bende senin gibi pek güzele benzemiyor ama sarmazsa kapatırım deyip başlamıştım. Kızın sevgilisi geliyordu sanki bir sahnede babayla karşılaşıyorlardı. Tam hatırlamıyorum ama başka bir filmle karıştırmadıysam orada çok gülmüştüm. Babasının kızı demiştim 🙂 Doğru mu hatırlıyorum acaba ?

    Çocuk ile dedenin ilişkileri süperdi ya, dede deyince tuhaf geliyor kulağa ama naparsın 😉

    Teşekkürler winpohu, sayende yeniden hatırlayıp gülümsedim 🙂

    • ben teşekkür ederim 🙂 hoşgeldin bloguma …
      evet doğru hatırlıyorsun baba ile kızızn sevgilisinin karşılaştığı o sahne mükemmeldi .işte dedim olması gereken buydu 🙂
      çocukla dedenin ilişkisi de çok güzeldi .bu yaşta dede olunca başka oluyor tabi 🙂 ama çocuk saygıyı elden bırakmadı adamı nerde görse eğildi durdu 😀

Bir Cevap Yazın

