My Princess ..İşte Yeni Dizi

my princess devam eden bir dizi henüz 6 bölüm izledim ama bir şeyler yazmam gerek diye düşündüm.diziyi sevdim 6. bölümde tempo biraz düştü ama ben umutluyum yeniden yükseleceğine .

gelelim konuya bir üniversite öğrencisi olan lee seol  derslerinde pek başarılı olmayan ,profösöründen hoşlanan ,aklı havada ama bir o kadar cana yakın ,gerektiğinde sivri zekalı bir kız .6 yaşında evlat edinilmiş .bir annesi bir de evlerden ırak  ablası var.basit bir hayat yaşarken günün birinde prenses olduğunu öğreniyor ve işler rayından çıkıyor.

diplomat ,zengin aile çocuğu rolünde çok beğendim biri var.kendisini he was cool filminden beri pek bir beğenirim.bu  dizide de klişelerden vazgeçmemişler başroldeki adam yine en zenginlerden bilmem ne grubunun başkanın torunu.bu koreliler ya az yetinmeyi bilmiyor, çok abartıyorlar yada izleyici kesimin kendini özleştireceğini düşündükleri karakterler yaratırken malzemeden kaçmayıp tam hayallere yaraşır bir dünya kuruyorlar.

diplomat efendi hoş bir karakter ,sevimli bir şey, biraz da saf ,peşine düşen kızın ona aşık olduğuna inancak kadar saf .bunun bir kupon için olduğunu öğrenince yüzünün hali neydi öyle.saf olmasının bir diğer nedenide kötü insanlardan anlamaması yoksa o kısa saçlı cadıyla evlenmeyi düşünür mü? cık cık cık …kısa saçlı cadı dizinin en kötü karakteri en uyuzu ,ifrit oldum kendisine uzun zamandır dizilerde böyle kötü karakterler izlemiyordum ya daha bir sinir geldi bana.hele o saçları kısa saçtan soğudum resmen .bir de diplomat da profösörde bu kadına aşık .hele prof’un ilk aşkı falan ,adam buna uzun zamandır aşık .nesini seviyorlarsa .üstelik çok güzel diye anlatıyorlar gözünüz mü bozuk yoksa korede güzel kadın mı kalmadı .böyle giderse bu kadına olan kinimi kusacağım .prof ‘a da gıcığım lee seol ‘a olan tavırları yüzünden .kızla oynuyor resmen .yani bu adam başına gelenleri hak ediyor bence.

diplomatın büyük babası prensesi geri getirip kraliyeti yeniden inşa etmek istiyor  bakalım bunu becerebilecek mi ? çünkü torunu tüm servetinin tanımadığı bir kıza gitmesine razı değil .hem kısa saçlı cadı bile adamla sırf para için birlikte .diplomatın önünde bir ikilem var ya serveti ya prenses bakalım  neler olacak .tabi prenses e eğitim verecek olan da diplomat yine, o da ayrı bir mevzu .

çok anlattım dimi kısa kesecektim oysa .neyse anlatmadığım çok şey var konuyu yazdım sadece siz izleyin çok seveceksiniz kesin .bende klişe dedim önce ama diziye başlayınce çok beğendim .hele diplomatın kızı halası zannettiği kısımlara gülmekten yarıldım. açık hava sineması sahnesi de çok güzel …..

  • izleyin
  • eeeee  izleyin
  • ama izleyin
  • olmadı izleyin ….
  • başka bir alternatif daha var izleyin
  • veya izlettirin 😀

My Princess ..İşte Yeni Dizi” üzerine 2 düşünce

  1. diplomat Park Yoon Joo yani kısa saçlı kıza aşık değil onunla evlenecekti çünkü dedesi istiyordu diplomat önce lee soul’e kötülük yapmaya çalışacak ama lee soul’e aşık olacak onun için ona yardım etmeye başlayacak filmin sonu müthiş zaten 😀

    • başta diplomat kısa saçlı kıza aşıktı dedesi istediği için değil kendi istediği için evlenecekti.sonrasında lee seol a iyi davrandı çünkü ona aşık oldu .

Bir Cevap Yazın

