Birazda nostalji…

Hastalık peşimi bırakmıyor .yine doktora gidip bir düzine ilaçla döndüm .neyse dinlenmekten  başka çare olmdğından pek bir şey yapamıyorum.canım çok sıkıldı.

çocuk olmayı özledim ve tabiki çocukluğum deyince 90 lar geldi aklıma .burda bir iki resim paylaşayım dedim .

ilk olarak bir çim adam resmi var .amma güzel olmuş saçları, benim çim adamların saçları hiç böyle uzamazdı kıskandım bak .

power rangers var .aman nasıl izlemişim ben bunları .sanılanın aksine bütün çocukluğumu pembe dizi ve trt nin sansürlü animeleri ile geçirmemişim .

bir de bu dönemim müzik kültürü vardır ki kızkardeşim bu şarkı sölzerine gıcık olur.nasıl sözler onlar diye, bense bu gün ne yediğini unutan şahsiyet onları ezbere bilip gıcıklığına söylüyorum 😀 Aslında o zamanın pop kültüründen ,şarkıcılarından ne malzeme çıkar ama halim yok .

tasolarım vardı benim .en çok ben kazanırdım bu oyunu yoktu benden iyisi .ahhh sokakta oyun oynamanın keyfi bir başkaydı be.gazoz kapaklarını da unutmayayım .az toplamadık çöplerden evet çöplerden ne akıllıymışız dimi ama 😀

futboldan anlamayan ben bu tsubasa ya biterdim ne gol atardı eleman .ahh ahhh bizde kızlar olarak bu anormal hareketleri  yapmaya çalıştık ,itiraf ediyorum 😀 O devamlı düşen bendim .yer çekimini öğrenmemiştim o zaman .o uçuyosa bende uçarım sandım muahhha

ve en önemlisi kendimize bakmaktan aciz ama sanal bebeklere bakmaya çalışan nesil  işte bende burdayım .ne icattı bu baya sarmıştım .her an yemek falan veriyodum ama çok yedirmekten öldürdüm hep .yazık  bana katil oldum sanıyodum  😀 ölüm falan olmuyor çocuklar için iyi değil .

HE-MAN ve kızkardeşi ,gölgelerin gücü adına ….asiler başarılı oldu mu acaba ?

hugo nefret ederim hugodan ne saçma şeydi o öyle .en az  twilight kadar nefret ederim .o kadar yani …

troylar her rengi olmalıydı mutlaka ,kokulu kağıt ve selpak koleksiyonuda olmalıydı .yoksa okulda ezik olurdunuz .şimdi nerde o koleksiyonlar bilmem annem attı galiba 😦 kesin kanıt yok ortada ….

bu çocukluk zamanım değildi ama izlerdim .bayılırdım zaydek ‘e .benim favorim o .içinde inanılmaz bir güç barındırıyor ama belli etmiyor.bide garibim devamlı baş ağrısı çekiyor .benim gibi bahtsız .acıların çocuğu 😀

 VE kapanış  :batarken güneş ardında tepelerin geldi veda vakti winpohunun .tanıdık geldi mi ?

 

Birazda nostalji…” üzerine 6 düşünce

  1. Ah psyduck, bizim söyleyişimizle saydek 🙂 Ne çok başı ağrırdı zavallının, yalnız yavaş atın çiftesi pek olur derler ya, saydek de koydu mu oturturdu diyeceğim, affına sığınarak.
    Tasoları çok seviyorum, geçen evde bulup hemen kendi çekmecelerime sakladım, şimdi bulamıyorum hahahah. Tasolar sayesinde o yaşta insanların iç yüzlerini tanımıştım yav, garip anılarım var.
    Ama en çok sanal bebeğe özenmişimdir. Benim annem nereden duyduysa zararlıdır diye bana aldırmamıştı, hep arkadaşlarımınkiyle oynamıştım. İçimde ukde kalmış, geçen sene bir tane alıp besledim br süre hehhe, çocukken verdiği tadın zırnığını alamadım haliyle
    Bir de üç dört sene önce bizim amfide tsubasanın bir bölümünü açmışlardı, asıl nostaljiyi o zaman yaşadım, özellikle bir bölüm boyunca anca bir golü gösterdiklerinde… Gözlerim yaşardı, ağlamaklı oldum 😀

    • bu pokemonun özellliği buydu potansiyelini çok gerekmedikçe kullanmıyor .bence de koydu mu oturutyordu cuk oturmuş 😀

      ne güzel tasoların kalmış .bende pek bir şey kalmadı .genellikle ya kaybetmişimdir yada annemler atmıştır 😦

      şimdi ki hiç bir şey çocukken aldığımız tadı vermiyor .nedense o zaman başka bir güzeldi her şey .

      evet ya ne uzun sürerdi tsubasanın golleri o saha da koş koş bitmezdi 😀
      ÖZLEDİM BE ÇOCUK OLMAYI ÖZLEDİM ……

  2. Hahahahh, güldürdün beni 🙂 Artık sana po diyebilir değil mi… Yalnız türk filmine bağladım, size anne diyebilir miyim 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s