PASTA ama Pasta Tadında :D

Biliyorsunuz pasta makarna demek ama bu dizi benim için çikolatalı pasta tadındaydı.Bir diziyi daha bitirmenin verdiği gururla yazıyorum 😀 başta izlemeyi hiç düşünmediğim bir dizi idi ama o kadar çok söz ettiler ki bende merakıma yenik düşüp izledim .iyi ki de izlemişim .bu aralar çabucak izleyip bitiresim var .dizi de güzel olunca bitirmem uzun sürmedi .

gelelim pastanın konusuna .olaylar bir italyan restoranında geçiyor.restoranda şefler var birde esas kızımız ki kendisi 3 yıldır mutfak asistanı .bu işi nasıl yapmış hayret ettim .ben kesinlikle mutfaktan uzak durması gereken biriyim .bunu daha iyi anladım 😀

kızımız 3 yıl doldurduğundan tava tutmasına izin verilir am aksilik o gün şef kovulur ve yeni bir şef gelir .yeni gelen şefle kızımız tesadüfen tanışır .bu tanışma sahnesinde şefin repliklerine bayıldım .kesinlikle izlenilmeli .

neyse kızımız yeni şefle mutfak da karşılaşır ve yeni şefin ilk yaptığı tüm bayan elemanları kovmak olur .mutfağında kadın istemeyen şef onların yerine italyadan kendi adamlarını getirir.bundan sonrasında azimle işini geri almaya çalışan kızımızı izleriz.tabi bunu yanında mutfaktaki koreli şefler ile itayada eğitim almış olan şeflerin sürtüşmelerini .

mutfak da düzeni sağlamak hiç kolay değildir.bunu yanıda şef de çok sinirli olunca işler daha zorlaşır.şef’e bayıldım .sinirli falan ama sevimli de ayrıca yinede bana böyle bağıran birni çekici bulmazdım bu kız biraz tuhaf galiba 😀

şef elemanlardan birini mutfak da aşk olmaz diyerek kovuyor bakalım kendi koyduğu kurala kendi uyabilecek mi 😀

Şef ‘in italyada iken  sevgilisi olan kadında kötü bir karakter değil .öyle şirret bir şey bekliyorsunuz ama değil işte bu dizi böyle anacım ,ne yaparsın 🙂

italyada eğitim almış şeflere bayıldım .hele philip e bittim 😀 Başlarında ki soğuk nevale bile iyidi ,kıvırcık kafa şirinlik ötesi bişey 😀

Gelelim sevdiğim diğer karaktere restoranın sahibine istem dışı bir sempati duyuyorum.evet kendisi ikinci adamdı ama hiç öyle davranmadı .naif ,tatlı ,iyi kalbli bir karakterdi.ben böylesini görmedim .niye onca yıl kıza açılamamış ki …ahhh bence şansını denese başarılı olurmuş .kusuru yok yakışıklı ,zengin ,kültürlü ,iyi kalbli ,ahhh yok yok adamda ..aşk olmasa kız için kaçırılmaz talip olurmuş 😀

Şef’in kafalarına vurarak terbiye etmesi çok komik olmuş .birde garipler alınlarını açıyor ki vursun .hahahah izin veriyorlar 😀

dram olmaması çok iyiydi .diğer dizilerden farkı bu olsa gerek dram olmadan da gayet eğlendirirek izletiyor kendini .öyle çok merak unsuru yok ama diğer bölümü de izleyeyim diyor insan .

ayrıca kızın hemen hoşlanmasını belli etmesi ,öyle saklama olayına falan girmemesi beni şaşırttı.ben klasik bir şey beklerdim .severler ama söyleyemezler bu dizide hiç de öyle olmadı .iyi de oldu 😀

ne demeli bilmem ki sevdim ,izledim  pişman değilim yine olsa yine yaparım 😀

PASTA ama Pasta Tadında :D” üzerine 4 düşünce

  1. bu diziye bayıldım ya .bloglardan dizi tanıtımlarını okuyarak genelde dizi seçiyorum ama bu diziye bu blogta rastladım iyiki izlemişim çok güzeldi.bana diğer kore dizilerine göre gerçek hayatta yaşanılabilecek tarzda bir dizi gibi geldi.bu tarz kore dizilerini izlemek istiyorum artık.eğer öneri de bulunursanız çok sevinirim.bayıldım diziye ya,hala etkisindeyim yazarken 🙂 iyiki izlemişim diyorum.

    • bu dizi diğer dizilerden farklı , diğer dizierdeki bir çok klişe burada yok. abartılı dram sahneleri yada sevgilileri ayırmak için oynana oyunlar veya zengin kötü kaynana vb bir çok gereksiz detay yok 🙂 gerçekten çok zevkli bir dizi böyle farklı yapımları bende seviyorum ama bir süredir kore dizisi izlemedim . eskiden izlediklerimi bu blogda kore dizileri etiketi altında bulabilirsin 🙂
      yorum için teşekkürler 🙂

      böyle güzel diziler bulursan ben de öneri isterim 🙂

Bir Yanıt Bırakın

