Evim Evim Güzel Evim :)

Beş gün kadar yoktum .evimi ve tabiki bilgisayarımı ,blogumu özledim .istanbul avrupa yakasında oturuyorum ve ablamın yanına gittim ama burdan asya yakasına gitmek iki şehir arası mesafe kat etmek gibiydi. bu yüzden gitmişken biraz kaldım .beş gün boyunca internetsiz nasıl durdum bilmiyorum galiba ben bir bağımlıyım arkadaşlar. yok gelir gelmez ev ahalisinin suratına bile bakmadan maillerimi kontrol ediyorsam vardır bir anormallik 🙂 eskiden nasıl yaşıyorduk biz hatırlamıyorum ya oysa bilgisayarsızda günlerimiz olmuştu .alıştık her istediğimizi netten bulmaya televizyona bağlı kalmak gerçekten sıkıcı. yine de ablamın oturduğu yer doğayla daha içi içe olduğundan akşamaları yıldızları seyredip ,yürüyüş yapabildim.kendimi doğaya atasım var .şöyle istanbulun trafiğinden ,gürültüsünden,kalabalığından kaçıp her yere yürüme mesafesi olan bir yere taşınmak istiyorum tabi ki gelcekte 🙂 ve tabi ki yanıma bir bilgisayar alarak (yoksa çok sıkılırım 😀 )
odamı özledim ahhh ev gibisi yok … tam bir evcimenim
neyse yazmak istediğim çok şey var
secret garden bitti onunla ilgili bir yazı yazacağım
pasta bitti onu yazmak isitiyorum ,yeni diziye başladım my princess onu da yazmak istiyorum ,sinema filmi de var offf daha çok şey var yazacak ..neyse blogcuk bu gecelik bu kadar 🙂
iyi geceler …….

Bir Cevap Yazın

