Hyu Bin That Man Ost

Secret Garden ‘ın bütün müzikleri çok güzel ama ben bu şarkının bu versiyonuna bittim.Tekrar tekrar dinlerim .takıldım şuan buna .

Dizinin yeni bölümünü beklerken çatlyacağım meraktan .Klip çok güzel olmuş.İngilizce sözleri de mevcut daha ne olsun 😀

Hyu Bin That Man Ost” üzerine 4 düşünce

    • bence de 😀 OST’leri indirdim ,devamlı dinlemek istiyorum .dizinin güzel bitmesi iyi oldu .sonu acı biten dizilerin müziklerini dinleyince hatırlayıp kötü oluyor insan .
      hyun bin that man versiyonuna bayılıyorum .en güzeli bu bence 😀

Bir Cevap Yazın

