Red Rose Konağı …

Bu film yaklaşık dört saat süren, bu yüzden uzak durmanız gereken bir film.Hep iyi şeyler yazacak değilim ya birazda uzak durmanız gereken şeyleri yazayım 🙂 Neden mi eğer çok ama çok vaktiniz yoksa bırakın başka şeyler yapın  .Benim gibi gecenin bir satinde duymuştum bunu ,güzel olsa gerek diyip saatlerinizi harcamayın .

Geleleim filmimize korku yada gerilim değil yani bana göre korkunç hiç bir şey yoktu ama türünde gerilim diyor sanırım.

Profösörün biri ki kendisi akıl hastası sanırım .Bir grup psişiği bir eve toplar amacı deney yapmaktır.Bu evin adı red rose konağı ,oda sayısı bilinmiyor bir rivayete göre 97  bir rivayete göre 84 çünkü ev  büyümeye  devam ediyor.Uğursuz olarak anılan evde bir çok erkek ölmüş ve bir çok kadın kaybolmuş bu yüzden ziyaretlere kapatılmış .

Profösör  ölü olduğunu düşündüğü ama aslında uykuda olan evi uyandırmak için bu insanları  kullanıyor .Evde sıkışıp kalan bir grup insan ve evin geçmişi ile ilgili anlatılan hikayelerden oluşan filmimiz hiç de cezb  etmedi ama ben ille sonunu göreyim diye ömrümden saatler harcadım .Hikaye gibi  anlatılan kısım güzeldi ama onun dışında hiç bir şey yok sonu bile bir tuhaf bitti .

Psişik  olan bu insanlar geçmişi görme, geleceği görme ,dokunarak hissetme  gibi  güçlere sahipler .Grupda evin  eski sabinin torunu yani şimdiki sahibi olan bir genç var. Birde otistik bir genç kız var ama bu kızın da güçleri var  tabi ki .Doğaüstü olayların olduğu filmler artık beni etkilemiyor olabilir .Şöyle adam gibi bir korku filmi olsa da izlesem .

Uyarılarımı yaptım ama izlemek isteyenler olabilir .Sonuna kadar izleniyor öyle çok sıkıcı değil .Yine de benden söylemesi 🙂

Bir Cevap Yazın

