SUNGKYUNKWAN SCANDAL !!!!!!!!!!!!!!!

Sonunda diziyi bitirmeyi başardım . Biraz geç başladım ama olsun hemencecik izledim 🙂 kore diizlerine ilk başladığım zamanlarda böyle sabırsız olur,  iki güne bir dizi sıkıştırır ,hemen bitirirdim . uzun zamandır yapmıyordum böyle bir şeyi .Neyse gelelim konumuza …

Sungkyunkwan adında bir okulumuz var . dizimiz yine bir tarihi dizi ,koreliler seviyor bu tarih olaylarını ,bizde bir tarihi dizi çekildi olay oldu . Herkes bunu tartışıyor .neyse siz anladınız onu 🙂 koreliler bu tarih dizi olayında iyiler ne diyelim 🙂

okula kızların girmesi yasak .Eski zaman kuralları işte .dört eleman var . kore toplumu noron ,soron ve namin olarak ayrılmış durumda .

en güçlüleri noronlar oluyor ,sonra soron ve sonrasında naminler .böyle bir kast siteminin olduğu toplumda bu okul öğrencilerinden ilk  eleman başbakanın oğlu bir noron , sonrasında adalet bakanın oğlu bir soron ,bir namin ve  bir de yeorim        (ne olduğunu çözemedim de)  

dört eleman siyasi uyumu temsil ediyor.kızımız başbakan oğlu tarafından bu okula girmesi için tesadüfler sonucu zorlanır ve bu okuldaki öğrencilerin hayatları ,aşk ilişkileri ,kralın ve noronların çıkar çatışmaları , kızımızın kimliğinin ortaya çıkmaması için uğraşlar falanla geçer gider tüm bölümler .

kimyoon shik başroldeki kızımız . kendisi bir kızın günümüz koşullarını hayal ediyor .okumaya hakkı olsun istiyor ve bunun için çabalıyor.babası ölmüş hasta kardeşi ve annesi için erkek kılığına girmiş ve bir kitapevinde çalışmış .çünkü kendisi  bu konuda çok iyi .

lee son jun .başbakanın oğlu bir noron  kim yooon shik ‘in okula girmesinde etkisi oluyor.ne bu karakteri  ne de bu rolü oynayan elemanı hiç mi hiç sevmedim ben ilk defa başrol yerine yardımcı karakterlere tutuldum.adam hiç iyi oynamıyor.

her duyguda bütün yüz ifadeleri aynı .öyle kalas gibi bir şey . neyse anlattıkça soğudum elemandan .

gelelim diziyi sevme sebebime

1.yeorim ..bunu sevdim çok ama çok sevdim .hastası oldum .yeorimin ben gyh ‘yım diyişine hasta oldum .elbiselerine hasta oldum .üniformanın altına bile renkli giydi ya resmen bittim.döne döne dolaşmasına , herkesi gözlemlemesine ,cesaretine en çok da zekasına bayıldım çünkü dizideki en zeki karakter bence buydu. soylu gibi davranmaya devam etmesi çok daha iyi oldu:) geol oh ile olan halleri çok hoştu . Daha dizinin başında yeorim ‘in geol oh ‘a olan sevgisi yüzünden okunuyordu.oyunculuğunu da çok sevdim .internetten okuduğum bir yazıya göre kendisi full house 2 de oynayacakmış .hadi hayırlısı diyorum ben kesinlikle izlerim 🙂

2. geol oh ‘a bittim evet yeorim de bittim 🙂 ne yapayım aç gözlüyüm .bir kere kahraman kendisi ,cesur ,fedakar ,samimi  ayrıca kızları görünce hıçkıran tek elemandır herhalde 🙂

 hem alışkanlıkla ilgili sözleri çok hoş : kimsenin nünde eğilme alışkanlık yapar ,yalan söyleme alışkanlık olur …vs 

 bence  gönlümün başrolü kendisi 🙂

dizide geol oh ve yeorim varken başka bir şeye gerek yok ben bir tek onların çıktıkları sahneleri dört gözle bekledim .bu arada bu ikisi 2010 ödüllerinde en iyi çift seçilmişler .ben olsam bende onlara oy verirdim .namca- namca couple bir ilk olsa gerek .

diziyi izleyin   ,izlettirin  başkalarını da bu sevgiyle zehirleyin 🙂

 

SUNGKYUNKWAN SCANDAL !!!!!!!!!!!!!!!” üzerine 3 düşünce

  1. Dün itibariyle diziyi bitirdim çok beğendiğimi söyleyemicem. Ama yine de hoş bi yapımdı. Dediğin gibi Geol Oh ve Yeorim’in çıktıkları sahneleri bende dört gözle bekledim. Onun haricinde pek heyecanlanmadım. Yoochun’un oyunculuğundan mıdır oynadığı rolden midir pek sevmedim çok donuktu. Park Min Young her zamnaki gibi tatlıydı. Böyle işte 🙂

  2. Yorumlara bayıldım sandım ki ben yazmışım bu yazıyı 😀 Yeorim ve Geol Oh benim de favorim..Fazla birşey yazmama gerek yok çünkü sizin yazınızı kopyalamış yapıştırmış gibi olurum 😀 Moon Jae Shin keşke aşkını itiraf etse kıza son iki bölümdeyim 🙂

Bir Yanıt Bırakın

