Grip Oldum ….

hastayım 😦 grip oldum ve hasta olmak berbat bir şey .hiç bir şey yapmadan öylece yatmak istiyorum ..ama dizilerimi bırakmadım s.scandal bitmek üzere 🙂
umarım çabuk iyileşir hemen bir yazı yazarım bu dizi hakkında …

Grip Oldum ….” üzerine 4 düşünce

  1. Geçmiş olsun, niye herkes hasta bu aralar yahu, kendinize iyi bakmıyor musunuz yoksa. Neyse, çabucak iyileş tamam?
    Bu arada ne ara SKKS’ı bitirdin, hahahh, hızlısın valla 🙂

    • sağol cnm .herkes hasta cidden .ben bu günlerde daha iyiyim .skks cumartesi günü bitti ama bir türlü fırsat bulup bir şeyler karalayamadım .kore dizilerine ilk başladığım zamanlardaki gibi iki -üç güne bir dizi sıkıştırıyorum 🙂

  2. çok geçmiş olsun gerçi geçmiş ama yine de dikkat et iyice kendine gelmezsen tekrarlaması çok muhtemel….

Bir Cevap Yazın

