YARDIM ….

Son zamanlarda internetten bir şey izleyemez oldum .izlediğim video yarısına bile gelmeden dolmuş gibi gösterip kesiliyor.indirmek çok zaman aldığı için online izlemeyi tercih ediyorum ama artık online hiç bir şey izlemez oldum .

ne yapacağımı bilmiyorum.bu videolar neden yarıda kesiliyor bir bilgisi olan var mı ? acil yardım istiyorum 😦

YARDIM ….” üzerine 4 düşünce

  1. Arkadaşım vallahi sana verebileceğim tek tavsiye online izleme olacaktır. Aynı sorunlardan bıkıp online işini fırlatıp attım şimdi çok mutlu ve mesudum. İndirmek muhteşem, hem canlı görüntü hem garatili yani 😉

    • öyle de canım çok zahmetli indirme işi hem zamanda alıyor benim gibi sabırsız biri için çok zor çok 🙂
      neyse kardeşim s.scandalı indirmişte onu izliyorum şuan 🙂

  2. internet bağlantında bir kopukluk olabilir eğer video yüklenirken kısacık bir kesintide olsa video kendini tamamen dolmuş gibi gödteriyor ama kesildiği yerden itibaren dolmuyor aslında ben de çok karşılaştım istersen bağlantını sabitlemeyi dene 🙂

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s