How I Met ..şaşırttı …

how I met your mother ‘ın son bölümünde barney’in doppelganger ‘ı bulundu .yani barney’in çok merak edilen benzeride ortaya çıkmış oldu .

ted’in karısından hala bir haber yok dizide ee böyle olunca bölümleri idare etmek için farklılıklar gerekiyor.bu sebeble heralde ilk defa how ı met hüzünlü bir bölüm finali yaptı.komedi dizisinde olacak şey değil .marshall’ın babası öldü .yok artık dedim .

gelelim eğlenceli kısıma favorim barney’in benzeri bir jinekolog ancak bu kadar uygun bir meslek bulunabilirdi.çuk oturmuş hele kişiliğinin barney den farklı olması ama bu işi yapması tam bir ironi .

bakalım dizi daha ne kadar ted’in gelecekteki karısından bahsetmeden ama bu konu üzerinden devam edebilecek .böylece rekor bile kırar bunlar 🙂

 

How I Met ..şaşırttı …” üzerine 2 düşünce

  1. aaaaa inanamadım hiç dram olmamıştı hayret ettim ben izlemiyorum uzun zamandır artık insan gelsin şu kadın diyor hatun ortaya çıkmayınca da bıkıyor sanki bana biraz öyle oldu ama geçen bir bölümü belki 4.kez izledim hani şu Ted’in çok geveze bir sevgilisi var ondan başlayarak birbirlerinin en gıcık oldukları özelliklerini yüzlerine vuruyorlar ve her itirafta bir cam kırılması sesi duyulur müthiş akılcı ya 😀

    • aslında bende sıkıldım şu hatunun bir türlü ortaya çıkmamasından ama diğer elemanları izlediğim için özellikle barney ,ted’in gelecekteki karısı pek umrumda olmuyor ,bölümlerde komik oluyor izletiyor bir şekilde .bakalaım nasıl sonlanacak merakla bekliyorum.
      duygusallığı da yakıştıramadım ,ölüm falan olmasın bu dizilerde sadece komedi olsun istiyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

