can’t take my eyes of you ..

10 things I hate about you (senden nefret etmemin 10 sebebi) bu filmi daha önce izlemiştim ve burda bir yazı bile yazmıştım .dün tnt de bu filmi tekrar verdiler .bende oturup izledim .filmde en sevdiğim kısım bu şarkının çaldığı kısım .performansa 10 üzerinden 10 verdim hadi birde bunu paylaşayım dedim .iyi seyirler 🙂

can’t take my eyes of you ..” üzerine 2 düşünce

  1. mükemmel ya resmen ağladım burda sevinçten
    sanki bana yapıyor 😀
    bende burayı arıyordum çok sağol ^^’

Bir Yanıt Bırakın

