Ne izlemeli ……

Yazamıyorum …bu günlerde blogumu çok boş bıraktım .kaç zaman olmuş blogu açalı yine  gerileme göstermişim .yeni yıl geldi geçti bir şeyler yazamadım .gerçi yazacakta bir şey yok bir yıl daha yaşlandık bir yıl daha eksildik .yinede umutla bekliyoruz ya yeni yılı işte ilginç olan bu .

yaprak dökümü bile bitti .son bölümde bu neydi şimdi o kadar son 16 bölüm falan dediler reklamdan geçilmedi ama sönük mü sönük bir final oldu .neyse cnm bitti de kurtulduk .onada şükür neler ektirdi güzelim dizi izleyicisine gerçi ben sadece son bölümü izledim o da meraktan kaç senelik dizi finali bir görek diye yinede çok sönük olmuş canım.

neyse  ben yazamamamın sebebine geleyim .çünkü tek yaptığım supernatural izlemek ama o da bitti gibi 6 sezondayım nihayet ee şimdi ben ne yapacağım yeni  dizi izlemek lazım ama hangisini kararsızım .

1- pasta

2- secret garden

3- mary stayed  out all night

4- s. scaldal

varmı tavsiye hangisini izlemeli …varsa başka tavsiye de olur 🙂

Ne izlemeli ……” üzerine 9 düşünce

  1. Cevabı çok basit olan bir soru sormuşsun bence winpohu
    Tabii ki SKK Skandalı’nı izlemelisin 😀
    Secret Garden’ı izliyorum ben de, güncel olarak izlediğim ilk dizi oldu, son birkaç bölümdür iyi gidiyor ama öncesinde sevmemiştim açıkçası. Zavallı Hyun Bin tam bir iskeletora dönmüş ve yüzüne bakmaya bile korkuyorum. Yapabileceğinin en iyisi bu muydu? Emin miydi acaba? 🙂 Han Ji-won’dan zaten nefret ediyorum. Gerçi Damo’yu sevmiştim ama onun nedeni başkaydı, o kadına katlanmak çok zor benim açımdan, gerçi bilemiyorum sen seviyor musun, o zaman durum başka olur
    Pasta’yı ben de izlemedim daha, güzel olduğunu söylüyorlar, bir ara izleyelim beraber 😉
    Mary Stayed Out All Night ile ilgili pek güzel yorum yapan duymadım açıkçası, herhalde ortalama bir dizi olsa gerek
    Yani SS’ı izlemeyi düşünmelisin, hem de çok düşünmelisin, kafan patlayacak gibi olana kadar düşünmelisin, her gün her gün başa döne döne düşünmelisin, hahahahha (Diziden alıntı yaptım, anlarsın izleyince)

    • sağol cnm .böyle izlemiş kişilerden tavsiye almak en iyisi.
      hiç olmazsa berbat bir şey için vakit kaybetmiyor insan .yazdıklarına bakılırsa pasta ‘yı birlikte izleyeceğiz :)hem daha eğlenceli olur .en son izleyen ben olmam 🙂
      mary ile ilgili kimse güzel konuşmuyor 😦 bu dzi şimdilik kaldı .secret garden’ ında bitmesini bekleyeceğim elimde s.scandal kaldı ..merak da ediyordum 🙂

      • Tamamdır o zaman, sen SKK Skandalını bitirince, beraber Pasta’ya başlayalım 😀 Anlaştık 😉

  2. Bencede ilk terciğin Skks olmalı ancak Pasta da çok ama çok güzel bir dizi tavsiye ediyorum. Secret garden a bitmeden başlama derim. O da güzel ancak bitsin öyle başla. Mary’ye gelince ilk bölümü izledim uyuz oldum sevmedim. Kimbap çok klişe ancak izletiyor demişti ama ne bilim skks ve pasta dururken onu önermem sana.

    Bence ikisi arasında karar ver Pasta mı? Skks mı? 😀 Bence ikisi aynı anda izle 😀

    • kararımı verdim galiba önce s.scandalı sonra pastayı izleyeceğim secret garden bitince onuda izlerim .oohh bir sürü dizi oldu artık mary ‘e zaman kalır mı bilmem .kimse güzel demedi daha bu dizi için .öneriler için sağol cnm baya yararlı oldu bu iş 🙂

  3. hepsini izlemiş/izleyen biri olarak ben de yorum yapayım.
    pasta mutfaklı, restoranlı dizileri seviyorsan, coffee prince ve my name is kim sam soon türü dramalardan hoşlanıyorsan önceliğin olabilir. şepp karakteri diziyi sürüklüyor, benim bayıldıklarımdan biridir^^

    scandal’a gelirsek teenage hikayesinin tarihi versiyonu. bu tanım ilgini çektiyse, “yeni ve yakışıklı yüzler görmek istiyorum” diyorsan tercihin olabilir. diziyi izleten şey başroldeki 4lü. bunu da çok seviyorum.

    mary, serminin dediği yorumu yapmıştım onunla ilgili ama bir süre sonra izlenemeyecek hale geldi, yarım bıraktım. hiç başlama, at listeden^^

    secret garden bence pasta ve scandaldan daha sürükleyici ve orijinal. karakterler ve senaryo şahane. komedisi, romantizmi her bir şeyi dozunda. ancak henüz bitmediğinden bunu da daha sonra izleyebilirsin.

    bu durumda ya scandal ya pasta karar senin 😛

    • herkes pasta ve s.scandal dan bahsetmiş ben de önce s.scandal da karar kıldım sonrada pasta çok merak ettim bu diziyi herkes övüp duruyor . bitmemiş dizi eziyeti çekemem yeni bölüm bekleyemem önce bitmişlerden gideyim:) bir teenage hikayesi daha 🙂 sağol cnm öneriler için 🙂

  4. ben pasta ya da secret garden diyorum^^
    bayılmıştım pasta’ya
    vaktim olsa tekrar izlerim heralde ama yeni diziler beni beklerken zor 🙂
    secret garden süper gidiyor ama 16. bölümde şuan zaten yani 4 bölümü kaldı bitmesine
    yavaş izlerim ancak yetişirim zaten dersen ona başlayabilirsin bence..
    hatta bence pasta ve secret gardenı beraber de izleyebilirsin 😀
    ya da s.scandal ile secret gardenı..
    nasılsa bitmedi ya beklerken diğer diziyi izlersin 🙂
    nese hangisini izlersen izle iyi seyirler dilerim 🙂

    • aslında iki diziyi beraber izlemedim hiç ,genelde bir diziye başaladım mı hep onu izler hemen tüketirim de .eski alışkanlık iki güne sığdırırdım diziyi ama böyle aynı anda iki dizi izlemek de değişik olabilir bir de böyle deneyelim bakalım 🙂 iyi fikir sağolasın 🙂

Bir Yanıt Bırakın

