Koreliler Son Yazamıyor Mu ?

fugitive son zamanlarda izlediğim tek kore dizisi idi .türkçe altyazıları beklemekten sıkılıp ya niye bekliyom ki ingilizcesi var diyerekten sonuna kadar izlediğim hayalkırıklığı yaratan dizi 😦

bu dizi ile ilgili daha önce yazı yazmıştım .sevdiğimi belirtmiş ,spolier vermemiştim ama bu sefer o kadar kızgınım ki spolier verebilirim .

sınırlı vaktimde binbir çaba ile izledğim dizinin finaline uyuz oldum .nedir kardeşim bu yarım yamalak sonlar ,her şeyi son bölüme hatta son dakikalara sığdırma çabası ,en başından beri bu adamların sonlarına ifrit olurum yok ,mutsuz son kalıcı olur mantığı, yok 5  yıl -10 yıl sonralar ,hiç bir zaman son yazamadıklarını biliyodum ama bu sefer kendilerini aşmışlar .son bölüme dram sıkıştırma çabası ,yarım yamalak kalmış bir son ,kimin ne olduğu belli değil , bi de mutlu son olsun diye çırpınmalar.nefret doluyum ya klasik son olsa ona da razı olurdum iyiler mutlu ,kötüler cezasını bulmuş yok arkadaş nerden tutsan elinde kalıyor .bu sona o kadar gıcık oldum ki kore dizilerinden soğudum sanırım .hem ben bu bozuk psikoloji ile kaldıramıyorum böyle işleri .

bütün dizi boyunca polis karakterini sevdim o mutsuz oldu  ,yeter ya hayat zaten dram dolu dizlerde olmasın bari bu dram ,dram izleyecek olsam yaprak dökümü izlerdim .bu diziyi dram yok diye seviyordum .acilen bir komedi dizisi izlemem lazım .var mı tavsiye ?

Koreliler Son Yazamıyor Mu ?” üzerine 2 düşünce

  1. Kesinlikle katılıyorum . Polise bunu o kadar gereksiz bir şekilde yaptılar ki rain her özür dilediğinde senariste hayata saydım sövdüm. Hiç akılda yokken zorla dram nedir ki ben her zamanki gibi kaybı yaşayan karakterden çok ağladım . Dizi tavsiyesi de verirdim ama 2 yıl da çok şey değişti 🙂

    • ha haha ha iki yıl olmuş mu ya desene çok yaşlandım 🙂 bence bu dizi bildiğin zorlama dram olmuş hiç hoşlanmadım bu yüzden ilk yazım ile son yazım arasında fark var başata sevip sonra gıcık olmuştum . tavsiye isterdim ama bu sıralar zamanım yok dizi izlemeye 😦 sonra belki tavsiye verirsin 🙂

Bir Cevap Yazın

