CASTİELL…..

Evet supernatural maceram son hızla devam ediyor 5. sezonun ortasındayım ve dean ‘dan sonra en sevdiğim karakterden bahsetmek istiyorum .

castiell. dean ‘ın deyimi ile cass favorilerim arasında .bu karakteri o kadar sevdim ki casss’in olmadığı bir supernatural eksik olur gibime geliyor.

blogumu tamamen cass ‘in resimleri ile doldurmak istiyorum .elemean ın duygusuz halleri ,insanların ihtiyaç duydugu hiç bir şeye ihtiyaç duymaması ,robotumsu kişiliği ,karizması ve soğuk kanlı oluşu hepsi ama hepsi on numara .dean ile uyumları çok güzel ikiside birbiri için fedakarlık yapabiliyor .dahası birlikte çok komikler .dean ın cass ‘e iyilik yapma çalıştığı bölüm gülmekten yarıldım .sözde dünyadaki son gününde cass ‘e iyilik yapacak ,cass burası günah dolu bir yer burda duramam dedi ya koptum .bir dizi hem korku öğeleri taşıyıp hem bu kadar komik olabilir mi ?

 o zaman çinlilere basketbolu kim öğretti ,geber twilight vs.  esprileri ile dean en komik karakter ama dean & cass ayrı bir komedi 🙂

kozmik şakacının espri anlayışını da seviyorum hele bizimkileri televizyon dünyasına kapatması ve birde sam e hayatının şakasını yapıp her günü salı yapması , hileci şakadan anlıyor 🙂

CASTİELL…..” üzerine 7 düşünce

    • cass’i sevmek mi bayılıyorum ben ona ..hastasıyım ..yeterli oldu mu 🙂 dean ‘ında ne çok seveni varmış .neyse ben castiel ‘i sevmeye devam edeyim 🙂

  1. Geri bildirim: SEZON FİNALİ … | Winpohu'ca Blog

  2. Cass benim de favorim ya 😀 O gözlere bayılıyorum ama Dean sevgim kadar değil Cass sevgim 😀 Anında böyle satış yaparım hahaha. 5.sezonu bitridim ama 6. sezona başlasam mı kararsızlık yaşıyorum. 7. sezonun başlamasına az kaldı ve ben 6. sezonu bitirip yeni bölümleri her hafta bekliyebilir miyim işte bu sorular kafamı karıştırıyor. Bi akıl ver kuzu ya 😀 Ahh ahh hilecinin ölümüne üzüldüm ya ben. Gabrielciğimin bir tarzı vardı en azından. En komik supernatural bölümleri onun sayesinde ortaya çıkıyordu. Ve o televizyon dünyasına hapsoldukları bölüm dizi tarihinin en komik bölümlerinden biri. Cass ve Dean iyi ki varsınız 😀 Sam sen Lucy ile takılmaya devam et canım 😀

    • ben cassiiz bir supernatural hayal edemiyorum ki 😦 dean için izlerim her daim bakalım ne olacak bence izle ve beklemeye başla heyecanlı oluyor hahah yada bende yanıma bir kurban daha istiyor olabilirim 🙂
      gabriell i ve o televizyon bölümlerini çok sevdim .ben araya sıkıştırılan komedi bölümlerini pek seviyorum. ahh cass ahhh meraktan ölecem 🙂

Bir Cevap Yazın

