Dean Winchester Sevgim …

uzun zamandır yazmıyorum çünkü bu aralar tek yaptığım supernatural izlemek.bu dizi beni baya sardı şuan dördüncü sezondayım ve hızla ilerliyorum .

tabi diziyi böyle sevmemin sebebi dean ,bir karakteri sevdim mi onu çok seviyorum bunu anladım bu eleman bir numara .her geçen bölümde daha çok seviyorum 🙂 burda bir iki resim paylaşmak istedim.

 

bir de dean dan duyduğum I m batman olayını paylaşmak bir yerden daha tanıdık geldi sheldon hemen yakaladım çünkü sheldona da hastayım her şakası aklımda 🙂

diziyi izlemeyenler varsa şiddetle öneririm ilk sezonlarda bırakmayın ama ilerledikçe daha güzelleşiyor .dean bir efsane  ,iyi seyirler 🙂

 

bu video koprtma garantili 🙂 şimdilik bu kadar…

Dean Winchester Sevgim …” üzerine 6 düşünce

  1. Bu sevgi konusunda seninle aynıyız, bende onu kimseyle paylaşamıyorum.Adam resmen erkek güzeli; bak bak hayran kal cinsinden..

    • ne kast ettin cnm söyle hele .yorumlama kısmına gelince şöyle koyu bir muhabbette hayır demem çünkü nerden baksan bir aydır bir tek supernatural izliyorum 6 sezondayım doldum anlayacağın konuşmak ,anlatmak paylaşmak istiyorum 🙂

    • yazını okudum çok beğendim .o kardeş sevgisi olayını ben atlamıştım .bende bu diziyi çok sevmemem rağmen iki satır karalayamıyorum sadece resimleri yayınlıyorum .dean favorim ama cass’i de unutmamk lazım o da ayrı bir karizma .bir korku dizisi diye düşünmüştüm başta ama aynı zamanda komik olması beni çeken bu dizide bu olsa gerek .her bölüm kahkahayı basıyorum .
      dean’ın esprilerine bayılıyorum.supernatural sevgisi anlatılmaz ,yaşanır diyorum ve söyleyecek söz bulamıyorum 🙂

Bir Yanıt Bırakın

